320i Vanus преимущества...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
320i Vanus преимущества...
какви са привилегийте пред обикновенната 320ка 96г която също е с м50 мотор предполагам, разликата между двете които сме харесали е 300лв в цената и едната е ванус но пък няма кожа

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
моето мнение:)
Не съм много вещт при 6-аците, но това което знам е:
1.По-голям въртящт момент при ниските обороти.
2.По-модерна технология.
3.Разлика от поне 2л/100 в разхода в сравнение с обикновения М50 мотор...
Ами това може да не е всичко, но е достатъчно да го предпочетеш пред другия, стига състоянието на колата да е ТОП
1.По-голям въртящт момент при ниските обороти.
2.По-модерна технология.
3.Разлика от поне 2л/100 в разхода в сравнение с обикновения М50 мотор...
Ами това може да не е всичко, но е достатъчно да го предпочетеш пред другия, стига състоянието на колата да е ТОП
...............................
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Някой не може ли да обясни какво точно прави тоя ВАНОС? Което знам, е че представлява маслен амортисьор който при качване на оборотите сменя ъгъла на разпределителния вал, може и да греша. Накъде го сменя тоя ъгъл, как влияе това на запалването и на въртяшия момент, хич не ми е ясно, а и във форума не намерих:( Няма ли някой изтъкнат физик да го разнищи:)

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ей тук има писано по темата и аз имам едно изказване там май:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Mitko19 написа:..
ВАНОС-а се включва в момента , в който двигателят "излезе" от режим на празен ход.
Действието му се състои в промяна на положението на всмукателният разпределителен
вал, като му се дава "аванс" от 12 градуса (както е написал turbo-то). Диапазона на
действие му е от излизане от режим на празен ход до около 4.5к - 5к об/мин.
(където всмукателния вал се премества на "нормално" положение). Ефекта е, както
някой спомена по-горе, по-голям въртящ момент при ниски и средни честоти на въртене
(и натоварване).
Самата промяна на положението на разпределителният вал става посредством
предавателен и хидравличен механизъм и соленоиден клапан, чрез който се
подава маслото (момента на подаване и стойността на налягането се управлява
от ЕКУ-то). Разбира се, има и корекции в момента и продължителността на подаване
на гориво и в ъгъла на изпреварване на запалването.
Иначе от конструктивна гледна точка М50 и М50TU/52 имат доста разлики (нищо,
че са от едно моделно семейство).

Driver's Racing Team
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани