328и загрява
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 328и загрява
За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 328и загрява
Joro.7 написа:За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)
Или излиза въздух на 6С по Целзии срещащ се с въздух 27С и става пара. При мен съм го виждал няколко пъти това от централните духалки.

Колегата да каже излиза ли бял пушек от ауспуха. Ако да направо да приготвя пари за смяна на гарнитура.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: 328и загрява
Ял съм го същия! Водна помпа твърдо!
И моята беше ревизирана, само че не въртеше достатъчно добре антифриза в системата(перката почти се беше разпаднала). В града няма проблем, извънграда на равно и надолу няма проблем, само при изкачване загряваше.
Смених всичко по охладителната система, за което можеш да се сетиш, без водната помпа(защото уж беше добре) и пак загряваше.
След смяна на водната помпа всичко се оправи.
И моята беше ревизирана, само че не въртеше достатъчно добре антифриза в системата(перката почти се беше разпаднала). В града няма проблем, извънграда на равно и надолу няма проблем, само при изкачване загряваше.
Смених всичко по охладителната система, за което можеш да се сетиш, без водната помпа(защото уж беше добре) и пак загряваше.
След смяна на водната помпа всичко се оправи.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 328и загрява
Проблема с тия водни помпи е доста сериозен.Виждал съм такива от уж проверен производител на външен вид няма никаква разлика .Но като я загледаш и вземеш шублера да и замериш лопатките са с малки отклонения във формата и размерите спрямо оригинална помпа.Това въобще не е без значение понеже ако не ляга добре и плътно в леглото си без големи луфтове около лопатката не може да направи достатъчен дебит.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: 328и загрява
Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: 328и загрява
колеги след смяната на радиатора днес пробвах колата и при същите условия с изключение на външната температура не загря. Надявам се проблема да е решен. Утре пак ще пътувам и се надявам времето да е по-горещо за да направя тест при условията при които ми загряаваше. Ще споделя резултата. Поздрави
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: 328и загрява
Zubcho написа:Joro.7 написа:За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)
Или излиза въздух на 6С по Целзии срещащ се с въздух 27С и става пара. При мен съм го виждал няколко пъти това от централните духалки.
Колегата да каже излиза ли бял пушек от ауспуха. Ако да направо да приготвя пари за смяна на гарнитура.
Колата не пуши нито бяло нито сиво нито черно


- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: 328и загрява
cHaunepucTa написа:Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.
Номер 2 беше на лице в големите жеги преди да сменя радиатора при проба на две водни помпи едната с пластмасови лопатки а другата с метални
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: 328и загрява
g_dobreff написа:cHaunepucTa написа:Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.
Номер 2 беше на лице в големите жеги преди да сменя радиатора при проба на две водни помпи едната с пластмасови лопатки а другата с метални
Важните в случая са номер 3 и номер 4, но щом си решил проблема, явно няма какво да кажем повече.

69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани