328и загрява

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж

Re: 328и загрява

Мнение от Joro.7 » 26 Авг 2012, 14:41

За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 328и загрява

Мнение от Zubcho » 26 Авг 2012, 23:04

Joro.7 написа:За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)



Или излиза въздух на 6С по Целзии срещащ се с въздух 27С и става пара. При мен съм го виждал няколко пъти това от централните духалки. :)

Колегата да каже излиза ли бял пушек от ауспуха. Ако да направо да приготвя пари за смяна на гарнитура.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: 328и загрява

Мнение от cHaunepucTa » 26 Авг 2012, 23:51

Ял съм го същия! Водна помпа твърдо!
И моята беше ревизирана, само че не въртеше достатъчно добре антифриза в системата(перката почти се беше разпаднала). В града няма проблем, извънграда на равно и надолу няма проблем, само при изкачване загряваше.
Смених всичко по охладителната система, за което можеш да се сетиш, без водната помпа(защото уж беше добре) и пак загряваше.
След смяна на водната помпа всичко се оправи.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328и загрява

Мнение от Jordana » 27 Авг 2012, 12:53

Проблема с тия водни помпи е доста сериозен.Виждал съм такива от уж проверен производител на външен вид няма никаква разлика .Но като я загледаш и вземеш шублера да и замериш лопатките са с малки отклонения във формата и размерите спрямо оригинална помпа.Това въобще не е без значение понеже ако не ляга добре и плътно в леглото си без големи луфтове около лопатката не може да направи достатъчен дебит.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: 328и загрява

Мнение от cHaunepucTa » 27 Авг 2012, 13:14

Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: 328и загрява

Мнение от g_dobreff » 27 Авг 2012, 23:27

колеги след смяната на радиатора днес пробвах колата и при същите условия с изключение на външната температура не загря. Надявам се проблема да е решен. Утре пак ще пътувам и се надявам времето да е по-горещо за да направя тест при условията при които ми загряаваше. Ще споделя резултата. Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: 328и загрява

Мнение от g_dobreff » 27 Авг 2012, 23:32

Zubcho написа:
Joro.7 написа:За парата през централната духалка не е антифриз. Това се получава когато караш дълго време на климатик и го изключиш за малко(загасяне на колата) и при следващо пускане на климатика излиза пара (кондензат)



Или излиза въздух на 6С по Целзии срещащ се с въздух 27С и става пара. При мен съм го виждал няколко пъти това от централните духалки. :)

Колегата да каже излиза ли бял пушек от ауспуха. Ако да направо да приготвя пари за смяна на гарнитура.


Колата не пуши нито бяло нито сиво нито черно :) Само аз пуша в нея :smoke:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: 328и загрява

Мнение от g_dobreff » 27 Авг 2012, 23:36

cHaunepucTa написа:Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.



Номер 2 беше на лице в големите жеги преди да сменя радиатора при проба на две водни помпи едната с пластмасови лопатки а другата с метални

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: 328и загрява

Мнение от cHaunepucTa » 28 Авг 2012, 18:03

g_dobreff написа:
cHaunepucTa написа:Най-добрият начин да се разбере, че е от водна помпа е с менюто на борда за показване на температурата или компютър в реално време да ти я показва. Мога да се хвана на бас, ако е от помпа какво ще се случва:
1. Градско постоянно мени температурата - стрелката стои на средата, но температурата постоянно варира.
2. Извънградско, на равно си държи що-годе постоянна температура - по стелка е на средата, но ако видиш живи данни ще видиш , че е малко над средата, т.е. пред загряване е.
3. Извънградско, пускане надолу...стрелката стои по средата, но температурата по живи данни е бая под средата. И ако имаш по-дълго спускане, стрелката дори ще тръгне наляво.
4. Извънградско - изкачване: знаеш как се държи.



Номер 2 беше на лице в големите жеги преди да сменя радиатора при проба на две водни помпи едната с пластмасови лопатки а другата с метални


Важните в случая са номер 3 и номер 4, но щом си решил проблема, явно няма какво да кажем повече. :yes:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook