М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от VaLy0 » 27 Авг 2012, 18:45

Не е точно прекъсване, а по скоро едно такова лашкане напред назад с подадена съвсем леко газ и това само между тея 1000 и 2000 оборота. Странното е че по надолнище на скорост с отнета газ като намаля и стигне до тея обороти около 1500 и пак се усеща, но по леко :dunno:
Верно че аз съм с MS и с друг смукател, но вече съм почти сигурен, че не е от тях. Kато върнах заводския смукател понамаля малко, но пак се усещаше. После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо :shock: съвсем леко, но се усеща и вече си мисля да не е маховик, скоростна кутия или дифф...
Дано някой е имал такъв проблем и сподели ;)
ИзображениеБъРзИя ///

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от b00st » 27 Авг 2012, 18:49

Не е нормално да лашка. Свещи, кабели, дебитомер? Направи една диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от VaLy0 » 27 Авг 2012, 18:52

zBoost написа:Не е нормално да лашка. Свещи, кабели, дебитомер? Направи една диагностика.

Писах че съм с МС това значи МегаСкуирт :mhihi: съответно диагностика няма няма и дебитомер, аз си я настройвам, свещи съм сменял няколко пъти вече, бобини също, в момента е с от М52...
ИзображениеБъРзИя ///

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от b00st » 27 Авг 2012, 20:16

VaLy0 написа:После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо :shock:

Колега знам какво е МС. Просто виждам, че пишеш за 2 мотора, сигурно и 2рия не е с MS предполагам, направете му на него диагностика и може да се ориентирате ако проблема е същия както си го описал според тебе съвпадат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от VaLy0 » 27 Авг 2012, 20:52

zBoost написа:
VaLy0 написа:После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо :shock:

Колега знам какво е МС. Просто виждам, че пишеш за 2 мотора, сигурно и 2рия не е с MS предполагам, направете му на него диагностика и може да се ориентирате ако проблема е същия както си го описал според тебе съвпадат.

На другия му е правена диагностика и няма нищо, тая диагностика не е всичко нали се сещаш... ако нямаш други идеи, само чети :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от vld » 28 Авг 2012, 12:21

На мойто м43 няма такива вибрации и придърпване, значи определено имате проблем.
Маховика ми е едномасов, и клапана за картерните газове и регулатора за бензина са чисто нови.
От както ги смених тях все едно карам друга кола.
За мен голяма част от проблемите със сместа и оборотите на тоя мотор са свързани с вентилацията на картера, клапана и маркучите.
Провери при тях дали всичко е наред.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота

Мнение от VaLy0 » 28 Авг 2012, 14:27

vld написа:На мойто м43 няма такива вибрации и придърпване, значи определено имате проблем.
Маховика ми е едномасов, и клапана за картерните газове и регулатора за бензина са чисто нови.
От както ги смених тях все едно карам друга кола.
За мен голяма част от проблемите със сместа и оборотите на тоя мотор са свързани с вентилацията на картера, клапана и маркучите.
Провери при тях дали всичко е наред.

Клапана и маркуча към него бяха сцепени и ги смених на м43-то, на м42-то съм ги махнал тея неща ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook