М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
Не е точно прекъсване, а по скоро едно такова лашкане напред назад с подадена съвсем леко газ и това само между тея 1000 и 2000 оборота. Странното е че по надолнище на скорост с отнета газ като намаля и стигне до тея обороти около 1500 и пак се усеща, но по леко
Верно че аз съм с MS и с друг смукател, но вече съм почти сигурен, че не е от тях. Kато върнах заводския смукател понамаля малко, но пак се усещаше. После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо
съвсем леко, но се усеща и вече си мисля да не е маховик, скоростна кутия или дифф...
Дано някой е имал такъв проблем и сподели

Верно че аз съм с MS и с друг смукател, но вече съм почти сигурен, че не е от тях. Kато върнах заводския смукател понамаля малко, но пак се усещаше. После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо

Дано някой е имал такъв проблем и сподели

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
Не е нормално да лашка. Свещи, кабели, дебитомер? Направи една диагностика.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
zBoost написа:Не е нормално да лашка. Свещи, кабели, дебитомер? Направи една диагностика.
Писах че съм с МС това значи МегаСкуирт

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
VaLy0 написа:После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо
Колега знам какво е МС. Просто виждам, че пишеш за 2 мотора, сигурно и 2рия не е с MS предполагам, направете му на него диагностика и може да се ориентирате ако проблема е същия както си го описал според тебе съвпадат.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
zBoost написа:VaLy0 написа:После карах друго е36 с М43 с всичко заводско и при него също го усетих това нещо
Колега знам какво е МС. Просто виждам, че пишеш за 2 мотора, сигурно и 2рия не е с MS предполагам, направете му на него диагностика и може да се ориентирате ако проблема е същия както си го описал според тебе съвпадат.
На другия му е правена диагностика и няма нищо, тая диагностика не е всичко нали се сещаш... ако нямаш други идеи, само чети

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
На мойто м43 няма такива вибрации и придърпване, значи определено имате проблем.
Маховика ми е едномасов, и клапана за картерните газове и регулатора за бензина са чисто нови.
От както ги смених тях все едно карам друга кола.
За мен голяма част от проблемите със сместа и оборотите на тоя мотор са свързани с вентилацията на картера, клапана и маркучите.
Провери при тях дали всичко е наред.
Маховика ми е едномасов, и клапана за картерните газове и регулатора за бензина са чисто нови.
От както ги смених тях все едно карам друга кола.
За мен голяма част от проблемите със сместа и оборотите на тоя мотор са свързани с вентилацията на картера, клапана и маркучите.
Провери при тях дали всичко е наред.

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42/43 прекъсва между 1000 и 2000 оборота
vld написа:На мойто м43 няма такива вибрации и придърпване, значи определено имате проблем.
Маховика ми е едномасов, и клапана за картерните газове и регулатора за бензина са чисто нови.
От както ги смених тях все едно карам друга кола.
За мен голяма част от проблемите със сместа и оборотите на тоя мотор са свързани с вентилацията на картера, клапана и маркучите.
Провери при тях дали всичко е наред.
Клапана и маркуча към него бяха сцепени и ги смених на м43-то, на м42-то съм ги махнал тея неща

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани