Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
Колеги доста се рових във форума,но инфо по въпроса който ме вълнува не намерих.
Интересува ме някой знае ли дали модул за темпомата от един модел бензиново БМВ например Е39,Е38,Е34 ще управлява Актуатора(моторчето) на темпомат свален от Е36.Идеята ми е дали ства "plug and play" с оригиналната букса за Е36.В реал ОМ дава парт номерата на модулите за Е39 и Е38 едни и същи да са,но за Е36 е друг.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20 Тук за Е36 въпросния модул е номер 1 от схемата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20 А тук е номер 6 от схемата за Е39-ката.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Интересува ме някой знае ли дали модул за темпомата от един модел бензиново БМВ например Е39,Е38,Е34 ще управлява Актуатора(моторчето) на темпомат свален от Е36.Идеята ми е дали ства "plug and play" с оригиналната букса за Е36.В реал ОМ дава парт номерата на модулите за Е39 и Е38 едни и същи да са,но за Е36 е друг.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20 Тук за Е36 въпросния модул е номер 1 от схемата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20 А тук е номер 6 от схемата за Е39-ката.
Благодаря предварително на отзовалите се.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
Различни са колега. Опиши точно какво искаш да направиш, защото не става ясно. Самият актуатор може да се управлява от разлини модули, но модулите се управляват по различен начин.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
А на Е39 и Е38 па може и на другите е 65718375497 парт номера,почти няма разлика ,дали е така и в работата и устройството му е въпроса.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
stony1 написа:Различни са колега. Опиши точно какво искаш да направиш, защото не става ясно. Самият актуатор може да се управлява от разлини модули, но модулите се управляват по различен начин.
Идеята е да се свърже да работи на Е36-ца с М52 мотор. То до колкото ми е известно на модула му е нужен сигнала от лостчето,скоростомера,стопмашинките на спирчаката и съединителя и това е.Каква би била разликата между Е39 и Е36 от гледна точка на тези параметри.Автора на темата май се притеснява повече за съвместимостта между Актуатора и Модула.
Признавам си,че говоря предимно теоретично а не от опит за съжаление.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
Основната разлика е, че при Е38 и Е39 самият модул се управлява по един проводни постедством I-bus интерфейс. При Е36 в модула влизат пет проводника и сигналът е аналогов.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос относно темпомат(круиз контрол) бензиново БМВ
stony1 написа:Основната разлика е, че при Е38 и Е39 самият модул се управлява по един проводни постедством I-bus интерфейс. При Е36 в модула влизат пет проводника и сигналът е аналогов.
Това бе много полезна информация според мен и е добър отговор на въпроса на колегата.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани