Проблем с климатроник..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с климатроник..
Колеги реших да си напълня климатроника, че беше 0 на 0 и за да не стават грешки, първо надухме системата на 25 бара, като проверка за пропуски, но за 1 час при това налягане, падна само 1 атмосфера.. Реших аз, че всичко е ОК и го напълних, радвах му се 2 седмици и изпусна пак до 0.. Следва 2-ро пълнен, тоя път с оцветител за да се хване проблема, но и след 2-рото изпускане, оцветено или омаслено няма никъде. Ходих при колегата от форума на диагностика, проблеми видими няма. Преди това при момчето, което я пълни - 2 пъти търсиме проблема с синя лампа и пискливия уред и нищо.. Последва повторно надуване, но този път на 30 бара с цел ако има пропуск в маркуч, то той да гръмне или просто да го чуем и видим, но пак нищо. Дайте съвет, мнение или някаква насока, че не се трае вече без клима, а и по 80-100 лв. за 2 седмици кеф не си е работа..
Благодаря предварително.

Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатроник..
FAVORITE написа:Колеги реших да си напълня климатроника, че беше 0 на 0 и за да не стават грешки, първо надухме системата на 25 бара, като проверка за пропуски, но за 1 час при това налягане, падна само 1 атмосфера.. Реших аз, че всичко е ОК и го напълних, радвах му се 2 седмици и изпусна пак до 0.. Следва 2-ро пълнен, тоя път с оцветител за да се хване проблема, но и след 2-рото изпускане, оцветено или омаслено няма никъде. Ходих при колегата от форума на диагностика, проблеми видими няма. Преди това при момчето, което я пълни - 2 пъти търсиме проблема с синя лампа и пискливия уред и нищо.. Последва повторно надуване, но този път на 30 бара с цел ако има пропуск в маркуч, то той да гръмне или просто да го чуем и видим, но пак нищо. Дайте съвет, мнение или някаква насока, че не се трае вече без клима, а и по 80-100 лв. за 2 седмици кеф не си е работа..Благодаря предварително.
Свали жабката и там в ляво горе има едно капаче което се отвива с торсове и там е ТРВ-то и връзките на изпарителя много често при е36-ците там е пропуска и понеже е вътре в купето трудно се намира.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с климатроник..
Не ми е ясно защо сте търсили първоначално дали има пропуск с високо налягане а не с вакуум,но както и да е,това си е ваша работа и щом е спаднало с 1бар е ясно че има пропуск.
Виж на това място коети ти е казал колегата дали има проблем,пък ако не го намериш можеш да си купиш един флакон STOP LEAK който спира малки течове.Ползвали сме доста и има ефект от тях,обаче трябва да го сложи човек който си разбира от работата.
Виж на това място коети ти е казал колегата дали има проблем,пък ако не го намериш можеш да си купиш един флакон STOP LEAK който спира малки течове.Ползвали сме доста и има ефект от тях,обаче трябва да го сложи човек който си разбира от работата.

Re: Проблем с климатроник..
Благодаря колеги, ще го пробвам и това при първото свободно време. Дано е там, че ако е радиаторчето в купето..
Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с климатроник..
Може да е и от гумичките на връзките отпред до дехидратора!Също много трудно се хваща а смяната им е около 10-на лева!
Re: Проблем с климатроник..
venek написа:Може да е и от гумичките на връзките отпред до дехидратора!Също много трудно се хваща а смяната им е около 10-на лева!
Проверени са и не е от тях, остава да сваля жабката и да видя за изпарителя. : ))
Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
- emobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Shumen
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325xi-2001г.
Re: Проблем с климатроник..
При мен преди време се оказа че изпуска точно от изпарителя радиаторчето което е в купето.Щом са ти сложили оцветител махаш филтъра който е в купето и вижте дали не е от там.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатроник..
dicho0o написа:Не ми е ясно защо сте търсили първоначално дали има пропуск с високо налягане а не с вакуум,но както и да е,това си е ваша работа и щом е спаднало с 1бар е ясно че има пропуск.
Виж на това място коети ти е казал колегата дали има проблем,пък ако не го намериш можеш да си купиш един флакон STOP LEAK който спира малки течове.Ползвали сме доста и има ефект от тях,обаче трябва да го сложи човек който си разбира от работата.
колега ако си се занимавал с автоклиматици и по точно със ремонти а не само със зареждане ще разбереш защо повечето колеги първо надуват и после държат на вакум имам машина която е доста скъпа американска и смея да кажа, че ме е подвеждала доста пъти на вакуум изкарва теста и всичко е наред и след 5 дни ми се връщата хората сега смених тактиката и машината я захвърлих в мазето и от две години нямам рекламация.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани