Два акумулатора в 318i, как ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
sas_88 написа:Boyadjiev написа:Не говоря глупости колега, може би ти се заблудил![]()
За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори![]()
Кондензатора не е източник на енергия...
При 3 усилвателя в багажник никакъв кондензатор неможе да те спаси,пак ти казвам.
прочети това http://www.bgaudioclub.org/showthread.p ... 0%BB%D0%B8
и цитирам :
"капацитета на акумулатора няма пряко отношение към мощността на генератора .
Втори акумулатор е добре да се сложи при всички случаи , когато мощността грубо е над 800-1000W . Това гарантира нормална работа на усилвателя , осигурява мощност за пиковете , няма ресетвания на усилвателя в такива моменти . Повечето усилватели нямат защита от понижено напрежение и често горят (захранването) точно заради ниско напрежение , макар и за момент на пиково натоварване ."
"най добре сложи по голям ампераж генератор и смени акумулатора с по голям,иначе или ще ти изпляка статорната намотка или някой диод" - Нещо което аз още несъм направил но ще го сменя в най-скоро време.
и айде кажи ми сега като само единия от усилвателите ми е 1000вата моноблок(100А предпазители) колко Фарада според теб кондензатор да сложа за да е наред всичко и да нямам спад на напрежението под 12.5 волта ?Вярно ,че не го слушам на 100% но и 50 е достатъчно.
2-рия акумулатор винаги е 2-ръце пред какъвто и да е кондензатор.
Приятелю, очевидно или не искаш да разбереш какво ти казвам, или като масата българи тръгваш да ми твърдиш някакви работи които си прочел само за тях и очевидно не си навътре с работите, но спориш ревностно...
Никакъв смисъл да си общуваме

Написах ти какъв е реда на компонентите, вече си имаш право да си правиш каквото искаш с колата...
Само като видя написано "1000вата усилвател" и ме напушва на...

Успех с опазването на акумулаторите:winky:



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Nickelback написа:Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко
Пад имам от около 0.3 волта при усилване на около 70% но темата поначало не се отнася за мойте проблеми.Ако имах желание щях да си пусна тема във съответния раздел за това което съм направил,но нямам никакво желание заради болшинството разбирачи като г-н Бояджиев който не подплати думите си с абсолютно нищо, бил съм и на EMMA и съм получил компетентни мнения от съдии и състезатели.
И за 1000-та вата моноблок, да толкова са това са реално тествани мощности при 14.4 волта.Надявам се знаеш ,че при колите не е като при домашното и профи аудиото,но съм сигурен ,че ти си навътре в нещата и оттеб можем само да се учим


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Едит: що ли се занимавах да пиша 20 мин дълъг пост да обяснявам разни неща... добре че колегата над мен е писал, та го изтрия овреме, творете си на спокойствие
П.С. Да определено мога да си сметна една верига и да осъзная нуждата от допълнителни компоненти за стабилна и сигурна работа на цялата ми система
Добре че имаше кой да ми проектира последния усилвател, от некой форум, че да не се излагам кат кифладжия

П.С. Да определено мога да си сметна една верига и да осъзная нуждата от допълнителни компоненти за стабилна и сигурна работа на цялата ми система

Добре че имаше кой да ми проектира последния усилвател, от некой форум, че да не се излагам кат кифладжия




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
sas_88 написа:Nickelback написа:Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко
Пад имам от около 0.3 волта при усилване на около 70% но темата поначало не се отнася за мойте проблеми.Ако имах желание щях да си пусна тема във съответния раздел за това което съм направил,но нямам никакво желание заради болшинството разбирачи като г-н Бояджиев който не подплати думите си с абсолютно нищо, бил съм и на EMMA и съм получил компетентни мнения от съдии и състезатели.
И за 1000-та вата моноблок, да толкова са това са реално тествани мощности при 14.4 волта.Надявам се знаеш ,че при колите не е като при домашното и профи аудиото,но съм сигурен ,че ти си навътре в нещата и оттеб можем само да се учим![]()
Тя оригиналната тема не е интересна




"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- djsancho
-
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 26.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Куките да го спират !!!
- Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs
Re: Два акумулатора в 318i, как ?
Идеята ми е да си сложа малко по странно осветление в купето под капак и в багажника. И понеже съм с усилвател който доволно ми дърпа тока когато не работи двигателя, искам или да сложа акумулатор или кондензатор. Имам акумулатор в наличност и мислех него да го сложа. Осветлението което ще сложа е диодно и има доста ниско потребление на ток, но все пак смуче по малко
Един приятел ме посъветва да сложа кондензатор на стъпалото и осветлението да си го вържа директно към акумулатора. Целта на цялата операция е нещо подобно на подвижна дискотека. Събираме се доста често с приятели и си правиме парита около колите. Искам да вкарам и малко осветление в цялата щуротия, като отворим багажника и да свети мига и т.н.


Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани