Два акумулатора в 318i, как ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от Boyadjiev » 18 Юли 2012, 21:21

sas_88 написа:
Boyadjiev написа:Не говоря глупости колега, може би ти се заблудил ;)

За кар аудио първо се слага кондензатор, след това ако не стига се набиват акумулатори...
Аз съм прочел доволно и за това приложение се използва кондензатор, а не порядъчна бройка акумулатори :mhihi:
Кондензатора не е източник на енергия...


При 3 усилвателя в багажник никакъв кондензатор неможе да те спаси,пак ти казвам.

прочети това http://www.bgaudioclub.org/showthread.p ... 0%BB%D0%B8

и цитирам :

"капацитета на акумулатора няма пряко отношение към мощността на генератора .
Втори акумулатор е добре да се сложи при всички случаи , когато мощността грубо е над 800-1000W . Това гарантира нормална работа на усилвателя , осигурява мощност за пиковете , няма ресетвания на усилвателя в такива моменти . Повечето усилватели нямат защита от понижено напрежение и често горят (захранването) точно заради ниско напрежение , макар и за момент на пиково натоварване ."

"най добре сложи по голям ампераж генератор и смени акумулатора с по голям,иначе или ще ти изпляка статорната намотка или някой диод" - Нещо което аз още несъм направил но ще го сменя в най-скоро време.

и айде кажи ми сега като само единия от усилвателите ми е 1000вата моноблок(100А предпазители) колко Фарада според теб кондензатор да сложа за да е наред всичко и да нямам спад на напрежението под 12.5 волта ? :?: Вярно ,че не го слушам на 100% но и 50 е достатъчно.

2-рия акумулатор винаги е 2-ръце пред какъвто и да е кондензатор.


Приятелю, очевидно или не искаш да разбереш какво ти казвам, или като масата българи тръгваш да ми твърдиш някакви работи които си прочел само за тях и очевидно не си навътре с работите, но спориш ревностно...
Никакъв смисъл да си общуваме ;)
Написах ти какъв е реда на компонентите, вече си имаш право да си правиш каквото искаш с колата...
Само като видя написано "1000вата усилвател" и ме напушва на... :mhihi: Както и да е...
Успех с опазването на акумулаторите:winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от Nickelback » 18 Юли 2012, 21:23

Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от sas_88 » 18 Юли 2012, 22:58

Nickelback написа:Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко :roll:


Пад имам от около 0.3 волта при усилване на около 70% но темата поначало не се отнася за мойте проблеми.Ако имах желание щях да си пусна тема във съответния раздел за това което съм направил,но нямам никакво желание заради болшинството разбирачи като г-н Бояджиев който не подплати думите си с абсолютно нищо, бил съм и на EMMA и съм получил компетентни мнения от съдии и състезатели.

И за 1000-та вата моноблок, да толкова са това са реално тествани мощности при 14.4 волта.Надявам се знаеш ,че при колите не е като при домашното и профи аудиото,но съм сигурен ,че ти си навътре в нещата и оттеб можем само да се учим :bowdown: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от Boyadjiev » 18 Юли 2012, 23:06

Едит: що ли се занимавах да пиша 20 мин дълъг пост да обяснявам разни неща... добре че колегата над мен е писал, та го изтрия овреме, творете си на спокойствие :mhihi:

П.С. Да определено мога да си сметна една верига и да осъзная нуждата от допълнителни компоненти за стабилна и сигурна работа на цялата ми система :mhihi:
Добре че имаше кой да ми проектира последния усилвател, от некой форум, че да не се излагам кат кифладжия :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от Nickelback » 18 Юли 2012, 23:43

sas_88 написа:
Nickelback написа:Не знам какви точно са стъпалата, но си мисля, че може би ще се подобрят нещата ако преместиш и този отпред да бъде отзад. Мисля, че така ще е по-полезен като е по близо до усилвателите, защото макар и 50кв. кабел, при 3-4 метра дължина, при едни 80-90ампера обща консумация от усилвателите ще имаш ~1волт пад на напрежение по кабела, което не е малко :roll:


Пад имам от около 0.3 волта при усилване на около 70% но темата поначало не се отнася за мойте проблеми.Ако имах желание щях да си пусна тема във съответния раздел за това което съм направил,но нямам никакво желание заради болшинството разбирачи като г-н Бояджиев който не подплати думите си с абсолютно нищо, бил съм и на EMMA и съм получил компетентни мнения от съдии и състезатели.

И за 1000-та вата моноблок, да толкова са това са реално тествани мощности при 14.4 волта.Надявам се знаеш ,че при колите не е като при домашното и профи аудиото,но съм сигурен ,че ти си навътре в нещата и оттеб можем само да се учим :bowdown: :mhihi:


Тя оригиналната тема не е интересна :mhihi: Мен ми е интересно за твоята система, за сериозни мощости говориш, явно си навътре в нещата щом и по състезания ходиш :yes: Какви са ти стъпалата, или поне ако знаеш DC-DC конвертора колко волта вади на изхода за към самия усилвател? Каква ти е конфигурацията - три стъпала по 1kW ли са или само едното е 1kW пък другите по-слаби? 1kW в bridged mode предполагам? :paranoid: Какви говорители храниш с тях, импеданс, многонамоткови ли са или single coil? Имаш ли резултати за звукови налягания от кар-аудио състезанията? Ей това би ми било интересно, ако споделиш :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от sas_88 » 19 Юли 2012, 8:04

Имаш ЛС.


Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 26.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Куките да го спират !!!
Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs

Re: Два акумулатора в 318i, как ?

Мнение от djsancho » 19 Юли 2012, 13:23

Идеята ми е да си сложа малко по странно осветление в купето под капак и в багажника. И понеже съм с усилвател който доволно ми дърпа тока когато не работи двигателя, искам или да сложа акумулатор или кондензатор. Имам акумулатор в наличност и мислех него да го сложа. Осветлението което ще сложа е диодно и има доста ниско потребление на ток, но все пак смуче по малко :) Един приятел ме посъветва да сложа кондензатор на стъпалото и осветлението да си го вържа директно към акумулатора. Целта на цялата операция е нещо подобно на подвижна дискотека. Събираме се доста често с приятели и си правиме парита около колите. Искам да вкарам и малко осветление в цялата щуротия, като отворим багажника и да свети мига и т.н.
Изображение

Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook