E36 compact струва ли си ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

E36 compact струва ли си ?

Мнение от Legba » 03 Фев 2004, 16:13

От едно извесно време реших да си взема BMW и тъй като в момента карам достатъчно голяма кола с задно предаване която не ми трябва (не колата а това че е толко голяма :)) се ориентирах към BMW. Обаче боклуците взеха че вдигнаха митата и май няма да мога да си позволя 320 както бях решил първоначално.
Ходих на Горубляне и май нещото дето ще мога да си позволя е 318 compact ... което ме притеснява тъй като нещто много малко (каторазмери) ми се струва. Освн това забелязах че на някои задните спирачки са барабанни. Четох ,че и задното окачване било друго (много чупливо т.е. старото от Е30), и интериора ... и въобще май е BMW дето не е много BMW или греша. Тия дето продаваха там ми обясняваха ,че нещо не били много добри (задицата им била много лека и носели много) и по-добре да съм си бил зел нещо японско... Обаче мен не ме кефи японско. Кафи ме BMW и то 3ка.
Та... струва ли си? Или все пак лимузината е по-добра? Кой двигател да търся? И въобще много ще се радвам на съвети.

All Best

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 03 Фев 2004, 16:41

Първо добре дошъл на форума, още един ентусиаст! ;)

Право са ти казали, че задното окачване в компакта е от Е30 - то не е никак лошо, но е по-лесно да занесе отколкото мултилинк окачването в Е36 купе/седан. Ако си свикнал на задно и те кефи да дрифтваш, може би дори е по-добрия вариант :)

За компакт не съм сигурен, но при седаните 6 цилиндровите (320 и нагоре) имат доста по-добра спирачна система отколкото 4 цилиндровите модели. Интериора е еднакъв или най-малкото много подобен, но при седаните е по-вероятно да намериш екземпляр с повечко екстри - кожа, климатик, електрическо всичко. Като цяло компакта си е БМВ като всяко друго, и не отстъпва по нищо на по-големите модели :) Ако те задоволява като размер, няма да сбъркаш. След 93та година 4 цилиндровия двигател го правят с ангренажна верига (поправете ме ако греша), което е по-добрия вариант. Каквото и да избереш, закарай го някъде при независим сервиз/майстор да го прегледа.

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 03 Фев 2004, 19:26

да, окачването е от Е30 но то в НИКАКЪВ случай не е чупливо!!! колата си е супер. ако те кефи на външен вит, взимай я. мен лично не ме влече фасона и, но иначе всичко и е точно. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 03 Фев 2004, 20:24

Engi написа:. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)

превод:318is
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 03 Фев 2004, 20:27

ati написа:
Engi написа:. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)

превод:318is

Грешка 318ti при Compact-a :wink:
По темата, мен лично много ме кефи тази кола, по въпроса с чупливото окачване на Е30 не мога да кажа нищо освен :lol: :lol: :lol: Иначе както каза Енджи на колата всичко и е ОК, единственото важно е дали ти харесва дизайна. Ако това ти харесва знай, че ще караш истинско расово БМВ
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 04 Фев 2004, 3:01

Не стряскайте човека с тия двигатели. Компакта се произвежда от края на '94-та и М40Б18 не се монтира. Щом е 1,8, значи е М44. За окачването не мога да кажа нищо, но таблото му (не километражите) има доста голяма разлика със седаните. Иначе повечето компакти са с доста екстри порадипо-късните години на производство. Остава само да си сигурен, че ти харесва отрязаната задница и си ти!
П.С. Сетих се, че скоро гледах много хубав компакт в ЛюбоКар на околовръстното. Червен металик, 9000 лв. беше цената, 1,6 л,. изглеждаше перфектно и отвън и отвътре с доста екстри.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 10:07

Lion написа:Не стряскайте човека с тия двигатели. Компакта се произвежда от края на '94-та и М40Б18 не се монтира. Щом е 1,8, значи е М44.
Погледнете съседната тема за разликите м/у М40 и М43; М42 и М44. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 04 Фев 2004, 10:41

Благодаря на всички са съветите :)
Отрязаната задница не ме кефи особенно... но ще мисля :)
Интериора е доста по различен от другите Е36 и не ме кефи толко.
Май все пак ще посъбера пари и ще гледам да взема 4вратката ;)
Между другото ако харесам някое BMW къде да го карам за проверка ? четох за някакъв сервиз на Редута обаче никъде не пише адрес. Някой да го знае ?
А .. и за Компакта пак. Как е като разположение на тежеста на 2те оси ? В смисъл пак ли е 50/50 или се е променило от това че си е загубил задницата ?

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 04 Фев 2004, 15:23

Идеята на компакта е била да се създаде н автомобил подхадящ за градски условия, който да е с по-ниска цена за да се конкурира по качество и цена с автомобилите от този клас по това време/ Ц-класата на МБ например. / За зелта е променен интерьора, като са премахнати някои излишни глезотиики/ OBC, моментния разход под оборотомера, оборотомер липсва при 316-ките, АС-то не комадва 2 зони като при купето напр. и т.н.т/. Въпреки това стандартното обурудване е всички екстри без кожен салон....но разбира се има варианти Club Sport/ което освен кожата има и ///М пакет/. Задното окачването е направено на база на това на Е30, но има малко подобрения......едно от нещата от който съм най доволен от колата си е точно стабилниста й, въпреки че според стенд амортисьорите са за смяна :wink: / може да питаш Асен_Х и Малкия ако не вярваш :twisted: /...стига да искаш - дрифта е piece of cake; стига да знаеш как, винаги можеш да го избегнеш :roll: .
Относно спирачките, с барабани са само моделите 316 до 96г./ но имайки предвид колко вървят не са трудни за спиране; )/....иначе останалите модели са с 4 дискови спирачки, ABS, a а моделите след 96-та имат и ASP. А ако изкаш намери кола в тоя клас дето спира по-хубаво от моя комп /без ASP/ и имаш една бира от мен :roll: Според мен спира по-добре и от останалите Е36-ци.....по-лек е просто. Това аз също го имам за привилегия, тъй като е доста важен фактор при ускорение. Около 80-100 кг. е разликата от купето и седана.

http://www.carexpert.ru/compare.php3?vi ... 3-1991c19&

Ето ти предлаганите двигатели:

316i -4 cylinder 8 valve 105hp @5300 rpm
318ti:
-M42 1.8 Liter 4 cylinder 16 valve 140 hp
-M44 1.9 Liter (1996-1999) 140 hp
318tds - Turbo diesel
323ti -2.5 Liter BMW (GB)

А относно външния вид.....спокойно, и мене не ми харесваше много в началото, сега мисля че сме влюбени: с малко подобрения, можеш да я направиш истинска красавица :idea: :roll:

Успех все пак....ако те интересува още нещо, ще помогна с каквото мога 8) :lol:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 19:24

Ей ама как си хвали човека колата. Само така.:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: contact
Мечтае да кара: Compact V8
Детайли за колата: 325 TDS compact

Re: E36 compact струва ли си ?

Мнение от DriftFreak » 17 Юли 2012, 21:27

Аз карам е36,5 тоест компакт 1.8 тдс и съм много доволен, трябва да си купя носач той върви с главината (120 лева ) втора ръка заради един танпон но като цяло 318-ки и 316-ки седан луди ги прая а за дрифт да не ви говоря като цяло за момент даже не съжелявам, че карам контакт :)
ПП: моя съвет - заслужава си :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: E36 compact струва ли си ?

Мнение от bmw325tds » 18 Юли 2012, 15:35

DriftFreak написа:Аз карам е36,5 тоест компакт 1.8 тдс и съм много доволен, трябва да си купя носач той върви с главината (120 лева ) втора ръка заради един танпон но като цяло 318-ки и 316-ки седан луди ги прая а за дрифт да не ви говоря като цяло за момент даже не съжелявам, че карам контакт :)
ПП: моя съвет - заслужава си :yes:
Твоя съвет е с 8 години закъснение. :dummy: Темата е от 2004.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E36 compact струва ли си ?

Мнение от bum_bum » 18 Юли 2012, 19:45

:kuku:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook