E36 compact струва ли си ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
E36 compact струва ли си ?
От едно извесно време реших да си взема BMW и тъй като в момента карам достатъчно голяма кола с задно предаване която не ми трябва (не колата а това че е толко голяма
) се ориентирах към BMW. Обаче боклуците взеха че вдигнаха митата и май няма да мога да си позволя 320 както бях решил първоначално.
Ходих на Горубляне и май нещото дето ще мога да си позволя е 318 compact ... което ме притеснява тъй като нещто много малко (каторазмери) ми се струва. Освн това забелязах че на някои задните спирачки са барабанни. Четох ,че и задното окачване било друго (много чупливо т.е. старото от Е30), и интериора ... и въобще май е BMW дето не е много BMW или греша. Тия дето продаваха там ми обясняваха ,че нещо не били много добри (задицата им била много лека и носели много) и по-добре да съм си бил зел нещо японско... Обаче мен не ме кефи японско. Кафи ме BMW и то 3ка.
Та... струва ли си? Или все пак лимузината е по-добра? Кой двигател да търся? И въобще много ще се радвам на съвети.
All Best

Ходих на Горубляне и май нещото дето ще мога да си позволя е 318 compact ... което ме притеснява тъй като нещто много малко (каторазмери) ми се струва. Освн това забелязах че на някои задните спирачки са барабанни. Четох ,че и задното окачване било друго (много чупливо т.е. старото от Е30), и интериора ... и въобще май е BMW дето не е много BMW или греша. Тия дето продаваха там ми обясняваха ,че нещо не били много добри (задицата им била много лека и носели много) и по-добре да съм си бил зел нещо японско... Обаче мен не ме кефи японско. Кафи ме BMW и то 3ка.
Та... струва ли си? Или все пак лимузината е по-добра? Кой двигател да търся? И въобще много ще се радвам на съвети.
All Best
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Първо добре дошъл на форума, още един ентусиаст!
Право са ти казали, че задното окачване в компакта е от Е30 - то не е никак лошо, но е по-лесно да занесе отколкото мултилинк окачването в Е36 купе/седан. Ако си свикнал на задно и те кефи да дрифтваш, може би дори е по-добрия вариант
За компакт не съм сигурен, но при седаните 6 цилиндровите (320 и нагоре) имат доста по-добра спирачна система отколкото 4 цилиндровите модели. Интериора е еднакъв или най-малкото много подобен, но при седаните е по-вероятно да намериш екземпляр с повечко екстри - кожа, климатик, електрическо всичко. Като цяло компакта си е БМВ като всяко друго, и не отстъпва по нищо на по-големите модели
Ако те задоволява като размер, няма да сбъркаш. След 93та година 4 цилиндровия двигател го правят с ангренажна верига (поправете ме ако греша), което е по-добрия вариант. Каквото и да избереш, закарай го някъде при независим сервиз/майстор да го прегледа.

Право са ти казали, че задното окачване в компакта е от Е30 - то не е никак лошо, но е по-лесно да занесе отколкото мултилинк окачването в Е36 купе/седан. Ако си свикнал на задно и те кефи да дрифтваш, може би дори е по-добрия вариант

За компакт не съм сигурен, но при седаните 6 цилиндровите (320 и нагоре) имат доста по-добра спирачна система отколкото 4 цилиндровите модели. Интериора е еднакъв или най-малкото много подобен, но при седаните е по-вероятно да намериш екземпляр с повечко екстри - кожа, климатик, електрическо всичко. Като цяло компакта си е БМВ като всяко друго, и не отстъпва по нищо на по-големите модели

- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
да, окачването е от Е30 но то в НИКАКЪВ случай не е чупливо!!! колата си е супер. ако те кефи на външен вит, взимай я. мен лично не ме влече фасона и, но иначе всичко и е точно. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Engi написа:. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)
превод:318is
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
ati написа:Engi написа:. и ако си намериш с М42 ще си безсмъртен;)
превод:318is
Грешка 318ti при Compact-a

По темата, мен лично много ме кефи тази кола, по въпроса с чупливото окачване на Е30 не мога да кажа нищо освен




http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не стряскайте човека с тия двигатели. Компакта се произвежда от края на '94-та и М40Б18 не се монтира. Щом е 1,8, значи е М44. За окачването не мога да кажа нищо, но таблото му (не километражите) има доста голяма разлика със седаните. Иначе повечето компакти са с доста екстри порадипо-късните години на производство. Остава само да си сигурен, че ти харесва отрязаната задница и си ти!
П.С. Сетих се, че скоро гледах много хубав компакт в ЛюбоКар на околовръстното. Червен металик, 9000 лв. беше цената, 1,6 л,. изглеждаше перфектно и отвън и отвътре с доста екстри.
П.С. Сетих се, че скоро гледах много хубав компакт в ЛюбоКар на околовръстното. Червен металик, 9000 лв. беше цената, 1,6 л,. изглеждаше перфектно и отвън и отвътре с доста екстри.
Never mistake motion for action...
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Погледнете съседната тема за разликите м/у М40 и М43; М42 и М44.Lion написа:Не стряскайте човека с тия двигатели. Компакта се произвежда от края на '94-та и М40Б18 не се монтира. Щом е 1,8, значи е М44.

Благодаря на всички са съветите
Отрязаната задница не ме кефи особенно... но ще мисля
Интериора е доста по различен от другите Е36 и не ме кефи толко.
Май все пак ще посъбера пари и ще гледам да взема 4вратката
Между другото ако харесам някое BMW къде да го карам за проверка ? четох за някакъв сервиз на Редута обаче никъде не пише адрес. Някой да го знае ?
А .. и за Компакта пак. Как е като разположение на тежеста на 2те оси ? В смисъл пак ли е 50/50 или се е променило от това че си е загубил задницата ?

Отрязаната задница не ме кефи особенно... но ще мисля

Интериора е доста по различен от другите Е36 и не ме кефи толко.
Май все пак ще посъбера пари и ще гледам да взема 4вратката

Между другото ако харесам някое BMW къде да го карам за проверка ? четох за някакъв сервиз на Редута обаче никъде не пише адрес. Някой да го знае ?
А .. и за Компакта пак. Как е като разположение на тежеста на 2те оси ? В смисъл пак ли е 50/50 или се е променило от това че си е загубил задницата ?
Идеята на компакта е била да се създаде н автомобил подхадящ за градски условия, който да е с по-ниска цена за да се конкурира по качество и цена с автомобилите от този клас по това време/ Ц-класата на МБ например. / За зелта е променен интерьора, като са премахнати някои излишни глезотиики/ OBC, моментния разход под оборотомера, оборотомер липсва при 316-ките, АС-то не комадва 2 зони като при купето напр. и т.н.т/. Въпреки това стандартното обурудване е всички екстри без кожен салон....но разбира се има варианти Club Sport/ което освен кожата има и ///М пакет/. Задното окачването е направено на база на това на Е30, но има малко подобрения......едно от нещата от който съм най доволен от колата си е точно стабилниста й, въпреки че според стенд амортисьорите са за смяна
/ може да питаш Асен_Х и Малкия ако не вярваш
/...стига да искаш - дрифта е piece of cake; стига да знаеш как, винаги можеш да го избегнеш
.
Относно спирачките, с барабани са само моделите 316 до 96г./ но имайки предвид колко вървят не са трудни за спиране; )/....иначе останалите модели са с 4 дискови спирачки, ABS, a а моделите след 96-та имат и ASP. А ако изкаш намери кола в тоя клас дето спира по-хубаво от моя комп /без ASP/ и имаш една бира от мен
Според мен спира по-добре и от останалите Е36-ци.....по-лек е просто. Това аз също го имам за привилегия, тъй като е доста важен фактор при ускорение. Около 80-100 кг. е разликата от купето и седана.
http://www.carexpert.ru/compare.php3?vi ... 3-1991c19&
Ето ти предлаганите двигатели:
316i -4 cylinder 8 valve 105hp @5300 rpm
318ti:
-M42 1.8 Liter 4 cylinder 16 valve 140 hp
-M44 1.9 Liter (1996-1999) 140 hp
318tds - Turbo diesel
323ti -2.5 Liter BMW (GB)
А относно външния вид.....спокойно, и мене не ми харесваше много в началото, сега мисля че сме влюбени: с малко подобрения, можеш да я направиш истинска красавица
Успех все пак....ако те интересува още нещо, ще помогна с каквото мога




Относно спирачките, с барабани са само моделите 316 до 96г./ но имайки предвид колко вървят не са трудни за спиране; )/....иначе останалите модели са с 4 дискови спирачки, ABS, a а моделите след 96-та имат и ASP. А ако изкаш намери кола в тоя клас дето спира по-хубаво от моя комп /без ASP/ и имаш една бира от мен

http://www.carexpert.ru/compare.php3?vi ... 3-1991c19&
Ето ти предлаганите двигатели:
316i -4 cylinder 8 valve 105hp @5300 rpm
318ti:
-M42 1.8 Liter 4 cylinder 16 valve 140 hp
-M44 1.9 Liter (1996-1999) 140 hp
318tds - Turbo diesel
323ti -2.5 Liter BMW (GB)
А относно външния вид.....спокойно, и мене не ми харесваше много в началото, сега мисля че сме влюбени: с малко подобрения, можеш да я направиш истинска красавица


Успех все пак....ако те интересува още нещо, ще помогна с каквото мога


- DriftFreak
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 13.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: contact
- Мечтае да кара: Compact V8
- Детайли за колата: 325 TDS compact
Re: E36 compact струва ли си ?
Аз карам е36,5 тоест компакт 1.8 тдс и съм много доволен, трябва да си купя носач той върви с главината (120 лева ) втора ръка заради един танпон но като цяло 318-ки и 316-ки седан луди ги прая а за дрифт да не ви говоря като цяло за момент даже не съжелявам, че карам контакт
ПП: моя съвет - заслужава си

ПП: моя съвет - заслужава си


Re: E36 compact струва ли си ?
Твоя съвет е с 8 години закъснение.DriftFreak написа:Аз карам е36,5 тоест компакт 1.8 тдс и съм много доволен, трябва да си купя носач той върви с главината (120 лева ) втора ръка заради един танпон но като цяло 318-ки и 316-ки седан луди ги прая а за дрифт да не ви говоря като цяло за момент даже не съжелявам, че карам контакт![]()
ПП: моя съвет - заслужава си

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани