въпрос за спортно окачване-пружини при БМВ 320

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 16 Авг 2009, 21:37

genkov4336 написа:момчета мерси за помоща ви.
Ето това е резултата аз лично съм страшно доволен
Изображение

колега кажи поне какво сложи ? и на мен ми харесва как е станало ;)
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: pleven

Мнение от genkov4336 » 16 Авг 2009, 23:25

ми от форума един пич ги продаваше APEX - жълти :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 18 Авг 2009, 3:39

drift_streets написа:
petio_bmw 318is написа:няма разлика за купе и седан,слагаи червени те свалят наи-много

Aaa petio и сините свалят доста ама само предните незнам защо така :confused:

Така е. Сините свалят много. Аз съм с такива и горния край на гумите леко влиза в калниците. Активния ход отпред е около 1см и при всяка по-голяма неравност по пътя горния край на макферсона направо бие в лагер-тампоните. Отзад амортисьорите направо лягат на шок-тампоните и активния им ход е само толкова, колкото поддадат тампоните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 18 Авг 2009, 3:56

WeiSTD написа:Мдаа, според вас тези повече ли могат да свалят от червените? :mhihi:

Очаквайте отговор другата седмица ;)

Изображение


А колко струва това комплектче ? Дай линк ако е от нета.

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 18 Авг 2009, 9:38

insane_v написа:
drift_streets написа:
petio_bmw 318is написа:няма разлика за купе и седан,слагаи червени те свалят наи-много

Aaa petio и сините свалят доста ама само предните незнам защо така :confused:

Така е. Сините свалят много. Аз съм с такива и горния край на гумите леко влиза в калниците. Активния ход отпред е около 1см и при всяка по-голяма неравност по пътя горния край на макферсона направо бие в лагер-тампоните. Отзад амортисьорите направо лягат на шок-тампоните и активния им ход е само толкова, колкото поддадат тампоните.


Може ли да ти препоръчам . . . и на другите в твойта позиция да си помислите сериозно за смяна на амортисьори с по къси и по твърди.

Функцията на шок-тампоните не е да омекотява нещо или да контролира пружината ами като праен случай ако наистина удариш някаква голяма дупка . . . с други думи ако амортисьора е опрял на шок-тампона или макферсона в лагер-тампона, амортисьора НЕ СИ върши работата и все едно нямаш такъв!

Може и да е голема пичеловка е36цата ако е на 5см от земята, ама тука все пак говорим за компонент който е КРИТИЧЕН за нейната стабилност в завои . . . да не говорим колко активно това разбива шасито ти където амортисьора се монтира за него. :)

В събота си смених мойте задни и направо като ги видях на какво приличат (те изглежда че са оригинална дължина) и се хванах за главата. За сега само задните съм сменил с новите и колата няма нищо общо . . . излизам от завоите с пълна газ на 2ра и задницата дори не помръдва . . . дупки, неравности . . няма . . . седи си :)

Инсейн . . . не са от нета . . . поръчах си ги от една Английска фирма: ГАЗ. Ако те интересуват, представителите им в България са Motorsport Technik (в форума най от горе има от време на време техен банер) . . . те могат да те съветват за такива, и други, и ще могат да те ориентират като цени на различните комплекти.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36

Re: въпрос за спортно окачване-пружини при БМВ 320

Мнение от Rudi.Stanew » 17 Юли 2012, 15:13

Колеги имам въпрос относно свалянето и стабилноста на баварката.. 320 е36 .. 16-ка джанта гумите са 205/50/16 + фланците отзад при нормално каране нямапроблем, но рпи завой търкат в калниците .. пък искам и да е малко по-ниско.. моля за съвет какво мога да направя .. ясно е че гумите ще трябва да се сменят с по-ниски .. но първо искам да я снижа пък после ще мисля за гумите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: въпрос за спортно окачване-пружини при БМВ 320

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2012, 19:43

Ми подгъни ръба ама щом дори в завой опира или ти е кекаво окачването или много стърчат.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook