Малко помощ за АГУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Малко помощ за АГУ
Здравейте колеги, до сега съм изчел доста форуми за доста марки коли и на всякъде пишат различни неща които се разминават.Интересувам се как да си направя сам регулажа на изпарителя Ловато за БМВ-то .Ходих на газова диагностика на 3 различни сервиза но така колата хем не върви хем и гори.По принцип на ден минавам 30 км като 10 от тях са градско и не в задръстване и ми дава разход 15/100.Дилемата ми започна след като един авер ми развали настройката понеже даваше разход 12 и ме убеди че трябва да гори поне 10 на това каране и от там вече не мога и не мога да е докарам.Сега ще ви разкажа как беше преди и какво се случи.На изпаритела има два винта,единия за чуствителност малък за отверка месингов който беше завит до край а другия пластмасовия беше доста развит. Така колата вървеше доста добре и гореше около 12 .Имам и емулатор за ландата както и клапана ми е Ланди ренцо който в момента съм разглобил да чистя.Мембраните на изпаритела како и всичко което се сменя вътре е сменено преди около 7-8 месеца.На тройника имах 2 врътки но ме посъветваха да сложа с една но ефекта е нулев дори и след връщането на стария.Сега ме интересува как ще ме посъветвате да се справя с тези 2 болта за да не гори 15-17 .Колата е БМВ 318 М40 . Благодаря ви предварително.
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Малко помощ за АГУ
Да допълня още малко инфо.Тъкмо сложих вече почистения клапан и мотора заработи доста прилично на ниските и се изфорсирва до прекъсвач но това не се случва когато съм на скорост.На високите няма никакви ядови върви си но примерно съм на 2-ра без газ и и смачкам газта започва да предърпва и чак след това тръгва.Същото се получава и от 2ра към 3та но доста по слабо.При това положение месинговия болт е завит до край а врътката за ръка е някъде към средата завита.Ако е повече развита не държи обороти а ако е по навита не иска да пали....
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Малко помощ за АГУ
Отвиваш врътките на тройника докрай и нагласяш стабилен празен ход без да "клати" оборотите (от винта на изпарителя) , после закрепяш мотора на 3000 оборота и започваш да навиваш врътките на тройника едновременно докъто мотора започне леко да си променя звука,като го усетиш това ги развии м/у 180 и 270 градуса!
Това е по ламерския начин-ако не стане, знаеш какво да правиш!
Успех!
Това е по ламерския начин-ако не стане, знаеш какво да правиш!
Успех!
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Малко помощ за АГУ
Виж ти ... това е нещо ново.Тази процедура е правих но е върнах 1/4 оборота понеже така пишеше по разни други форуми ...Тук не успях да намеря някой колега да е писал подобна тема
Малко и съм разочарован че никой няма мнение по въпроса
marto7067 благодаря ти за отговора.


marto7067 благодаря ти за отговора.
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Малко помощ за АГУ
няма дерт,поне аз така съм си правил настройките едно време и съм бил доволен! 

- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Малко помощ за АГУ
marto7067 написа:Отвиваш врътките на тройника докрай и нагласяш стабилен празен ход без да "клати" оборотите (от винта на изпарителя) , после закрепяш мотора на 3000 оборота и започваш да навиваш врътките на тройника едновременно докъто мотора започне леко да си променя звука,като го усетиш това ги развии м/у 180 и 270 градуса!
Това е по ламерския начин-ако не стане, знаеш какво да правиш!
Успех!
Така се прави. Онзи ден карах на братовчеда "ГОЛФУ" и газаджията го настрои както каза колегата.
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Малко помощ за АГУ
Така го направих както каза колегата и му давам последен шанс на изпарителя и ще го изчакам да видя сега разхода и ако не ми хареса ще го пенсионирам и направо на някой газаджия и ще се взема ное
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани