Малко помощ за АГУ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Малко помощ за АГУ

Мнение от bmwmaniq » 08 Юли 2012, 14:05

Здравейте колеги, до сега съм изчел доста форуми за доста марки коли и на всякъде пишат различни неща които се разминават.Интересувам се как да си направя сам регулажа на изпарителя Ловато за БМВ-то .Ходих на газова диагностика на 3 различни сервиза но така колата хем не върви хем и гори.По принцип на ден минавам 30 км като 10 от тях са градско и не в задръстване и ми дава разход 15/100.Дилемата ми започна след като един авер ми развали настройката понеже даваше разход 12 и ме убеди че трябва да гори поне 10 на това каране и от там вече не мога и не мога да е докарам.Сега ще ви разкажа как беше преди и какво се случи.На изпаритела има два винта,единия за чуствителност малък за отверка месингов който беше завит до край а другия пластмасовия беше доста развит. Така колата вървеше доста добре и гореше около 12 .Имам и емулатор за ландата както и клапана ми е Ланди ренцо който в момента съм разглобил да чистя.Мембраните на изпаритела како и всичко което се сменя вътре е сменено преди около 7-8 месеца.На тройника имах 2 врътки но ме посъветваха да сложа с една но ефекта е нулев дори и след връщането на стария.Сега ме интересува как ще ме посъветвате да се справя с тези 2 болта за да не гори 15-17 .Колата е БМВ 318 М40 . Благодаря ви предварително.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от bmwmaniq » 08 Юли 2012, 16:58

Да допълня още малко инфо.Тъкмо сложих вече почистения клапан и мотора заработи доста прилично на ниските и се изфорсирва до прекъсвач но това не се случва когато съм на скорост.На високите няма никакви ядови върви си но примерно съм на 2-ра без газ и и смачкам газта започва да предърпва и чак след това тръгва.Същото се получава и от 2ра към 3та но доста по слабо.При това положение месинговия болт е завит до край а врътката за ръка е някъде към средата завита.Ако е повече развита не държи обороти а ако е по навита не иска да пали....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от marto7067 » 09 Юли 2012, 11:14

Отвиваш врътките на тройника докрай и нагласяш стабилен празен ход без да "клати" оборотите (от винта на изпарителя) , после закрепяш мотора на 3000 оборота и започваш да навиваш врътките на тройника едновременно докъто мотора започне леко да си променя звука,като го усетиш това ги развии м/у 180 и 270 градуса!
Това е по ламерския начин-ако не стане, знаеш какво да правиш!
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от bmwmaniq » 09 Юли 2012, 21:55

Виж ти ... това е нещо ново.Тази процедура е правих но е върнах 1/4 оборота понеже така пишеше по разни други форуми ...Тук не успях да намеря някой колега да е писал подобна тема :( Малко и съм разочарован че никой няма мнение по въпроса :(
marto7067 благодаря ти за отговора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от marto7067 » 10 Юли 2012, 0:21

няма дерт,поне аз така съм си правил настройките едно време и съм бил доволен! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от PREDATOR_318is » 10 Юли 2012, 13:08

marto7067 написа:Отвиваш врътките на тройника докрай и нагласяш стабилен празен ход без да "клати" оборотите (от винта на изпарителя) , после закрепяш мотора на 3000 оборота и започваш да навиваш врътките на тройника едновременно докъто мотора започне леко да си променя звука,като го усетиш това ги развии м/у 180 и 270 градуса!
Това е по ламерския начин-ако не стане, знаеш какво да правиш!
Успех!


Така се прави. Онзи ден карах на братовчеда "ГОЛФУ" и газаджията го настрои както каза колегата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Малко помощ за АГУ

Мнение от bmwmaniq » 10 Юли 2012, 17:47

Така го направих както каза колегата и му давам последен шанс на изпарителя и ще го изчакам да видя сега разхода и ако не ми хареса ще го пенсионирам и направо на някой газаджия и ще се взема ное
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook