как да сменя шарнира
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
как да сменя шарнира
Абе казаха ми че се набивал на преса и имало значение
как се слага иначе се резбивал много бързо.
как се слага иначе се резбивал много бързо.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: как да сменя шарнира
йоско написа:Абе казаха ми че се набивал на преса и имало значение
как се слага иначе се резбивал много бързо.
Карай на майстор не се занимавай с глупости.

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
нормално е за 1 година да се разбие като се има предвид какви части се продават по нашенско
и другото което е това е едно от слабите места при Е36 особено ако си и с по-големи джанти
и не се занимавай ти да го сменяш отиди си на сервиз 




Човека иска сам да си ги смени! Всеки знае, че в сервиза е най-лесно. Има си хора, които отиват там само в най-краен случай било то поради липса на кешец или понеже им се занимава и им е интересно. И на мен ще ми е интересно някой, който ги е сменявал да обясни как става и изобщо всичко там накрайници, шарнири, биалетки и тн. Все си мисля, че на тоя форум му липсва една тема направи си сам или нещо от сорта. И там да са поместени най-добрите мнения, в които са обяснени подробни ремонти и смяна на най-масовите части в Е36 и не само за Е36. Знам, че има търсачки, книги и др. подобни теми, но не е събрано всичко на куп и то на български.
п.с. И дано някой му обясни на човека
п.с. И дано някой му обясни на човека

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
значи и двата шарнира се сменят по един и същ начин така или иначе трябва да свалиш носача да избиеш старият с по сериозен чук и след това с подходящ крик и втулка която да ползваш като подложка под шарнира го набиваш в носача ,дългият шарнир е на шлици които се премазват след като си влезе на мястото и трябва да внимаваш докато си влиза в леглото да не захапи накриво късият шарнир не е с шлици и там няма проблем ,това е по спецефи4ното при тях а тампона които е отзад на носа4а преди да го избиеш го белязваш под какъв ъгъл е а на новият има указателни стрелки така 4е не можеш да го объркаш ,общо взето това е цялата процедура за около 4ас става а за биалетка мисля 4е няма смисал да казвам как става дано сам ти помогнал
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
a3 написа:Човека иска сам да си ги смени! Всеки знае, че в сервиза е най-лесно. Има си хора, които отиват там само в най-краен случай било то поради липса на кешец или понеже им се занимава и им е интересно. И на мен ще ми е интересно някой, който ги е сменявал да обясни как става и изобщо всичко там накрайници, шарнири, биалетки и тн. Все си мисля, че на тоя форум му липсва една тема направи си сам или нещо от сорта. И там да са поместени най-добрите мнения, в които са обяснени подробни ремонти и смяна на най-масовите части в Е36 и не само за Е36. Знам, че има търсачки, книги и др. подобни теми, но не е събрано всичко на куп и то на български.
п.с. И дано някой му обясни на човека
много е добра тази идея за такава тема Направи си сам ще бъде много полезна според мен


SuPeR_FLY написа:a3 написа:п.с. И дано някой му обясни на човека
много е добра тази идея за такава тема Направи си сам ще бъде много полезна според мен
OK, Супер


- Petio42
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.03.2005
- Местоположение: Kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: 330D-E46-Touring.
- Мечтае да кара: E46
Как да сменя шарнира.
Сменха ми шарнирите преди 2г.когато си купих колата,тогава смених и амортисьорите,външните шарнири на сърповидните носачи и тампоните на същите носачи,в сервиз на един мой приятел.И въпреки това майстора и той ми беше познат и пак не ми хареса,че не работеше качествено.И преди 2мес.в една (малка)дупка ми се скъса маншончето на десния болт.Но този път реших да го сменя сам.Направих проучване и установих-оригиналните болтове са;Lemforder,а сега има и една друга немска фирма,която произвежда болтове с много голяма гаранция и по здрави от оригиналните,тъй като там е най-слабото място на тези коли.И тя се казва MEYLE обаче няма още дистрибутори в България.Та купих си оригинален-48лв.струва,и се захванах да си го сменя сам.Демонтирах носача и си направих 2 дорника-втулки избиваща и избиваема и едната мисля, че избиващата я прорязох за да може да влезе точно от задната част на шарнира.След това слагам вниматенмо двете втулки от 2те страни и ги стягам на менгемето и болта излиза невероятно лесно.Набиването на новия става по същия начин но като се внимава много да не захване накриво.Аз щях това да го правя на пресата но баща ми даде тази идея,защото с менгемето набиването става по-внимателно.Това е за болтовете но държа да подчертая,че извършването на всяка една процедура по колата изисква специален подход,за тази цел се изисква опит и квалификация.Ние Българите ще бъдем успешни тогава когато всеки си върши старателно и съзнателно работата.
Petio42.

Petio42.
Petio.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани