как да сменя шарнира

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2006

как да сменя шарнира

Мнение от йоско » 25 Май 2006, 20:34

Абе казаха ми че се набивал на преса и имало значение
как се слага иначе се резбивал много бързо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 25 Май 2006, 20:36

С подходящ инструмент и опит в тези дейности не е нужна преса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Re: как да сменя шарнира

Мнение от verdano » 25 Май 2006, 20:36

йоско написа:Абе казаха ми че се набивал на преса и имало значение
как се слага иначе се резбивал много бързо.

Карай на майстор не се занимавай с глупости.
:)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2006

Мнение от йоско » 25 Май 2006, 21:34

Тези ми ги сменя маистор и се разбиха за една година,
мисля че ако някои ме светне ще си ги направя по добре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 25 Май 2006, 22:22

бате не е от майстора:
1 земи си хубави шарнири
2 то по наште улици няма хич дупки :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 26 Май 2006, 13:07

нормално е за 1 година да се разбие като се има предвид какви части се продават по нашенско :evil: и другото което е това е едно от слабите места при Е36 особено ако си и с по-големи джанти ;) и не се занимавай ти да го сменяш отиди си на сервиз 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 26 Май 2006, 14:04

Човека иска сам да си ги смени! Всеки знае, че в сервиза е най-лесно. Има си хора, които отиват там само в най-краен случай било то поради липса на кешец или понеже им се занимава и им е интересно. И на мен ще ми е интересно някой, който ги е сменявал да обясни как става и изобщо всичко там накрайници, шарнири, биалетки и тн. Все си мисля, че на тоя форум му липсва една тема направи си сам или нещо от сорта. И там да са поместени най-добрите мнения, в които са обяснени подробни ремонти и смяна на най-масовите части в Е36 и не само за Е36. Знам, че има търсачки, книги и др. подобни теми, но не е събрано всичко на куп и то на български.

п.с. И дано някой му обясни на човека :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 26 Май 2006, 17:36

значи и двата шарнира се сменят по един и същ начин така или иначе трябва да свалиш носача да избиеш старият с по сериозен чук и след това с подходящ крик и втулка която да ползваш като подложка под шарнира го набиваш в носача ,дългият шарнир е на шлици които се премазват след като си влезе на мястото и трябва да внимаваш докато си влиза в леглото да не захапи накриво късият шарнир не е с шлици и там няма проблем ,това е по спецефи4ното при тях а тампона които е отзад на носа4а преди да го избиеш го белязваш под какъв ъгъл е а на новият има указателни стрелки така 4е не можеш да го объркаш ,общо взето това е цялата процедура за около 4ас става а за биалетка мисля 4е няма смисал да казвам как става дано сам ти помогнал

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 26 Май 2006, 18:07

a3 написа:Човека иска сам да си ги смени! Всеки знае, че в сервиза е най-лесно. Има си хора, които отиват там само в най-краен случай било то поради липса на кешец или понеже им се занимава и им е интересно. И на мен ще ми е интересно някой, който ги е сменявал да обясни как става и изобщо всичко там накрайници, шарнири, биалетки и тн. Все си мисля, че на тоя форум му липсва една тема направи си сам или нещо от сорта. И там да са поместени най-добрите мнения, в които са обяснени подробни ремонти и смяна на най-масовите части в Е36 и не само за Е36. Знам, че има търсачки, книги и др. подобни теми, но не е събрано всичко на куп и то на български.

п.с. И дано някой му обясни на човека :)

много е добра тази идея за такава тема Направи си сам ще бъде много полезна според мен 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 26 Май 2006, 21:54

SuPeR_FLY написа:
a3 написа:п.с. И дано някой му обясни на човека :)

много е добра тази идея за такава тема Направи си сам ще бъде много полезна според мен 8)


OK, Супер :) С кой трябва да говориме, за да я осъществиме тази идея предполагам, че ще има и други ентусиасти. А и видях, че Е30 вече си имат такава важна тема и е доста добра! Няма да изоставаме по-назад я! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.02.2006

Мнение от йоско » 27 Май 2006, 17:31

Вчера ги смених 160лв.двата шарнира и раотата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Kazanlak
Пол: Мъж
Кара: 330D-E46-Touring.
Мечтае да кара: E46

Как да сменя шарнира.

Мнение от Petio42 » 05 Юли 2006, 17:51

Сменха ми шарнирите преди 2г.когато си купих колата,тогава смених и амортисьорите,външните шарнири на сърповидните носачи и тампоните на същите носачи,в сервиз на един мой приятел.И въпреки това майстора и той ми беше познат и пак не ми хареса,че не работеше качествено.И преди 2мес.в една (малка)дупка ми се скъса маншончето на десния болт.Но този път реших да го сменя сам.Направих проучване и установих-оригиналните болтове са;Lemforder,а сега има и една друга немска фирма,която произвежда болтове с много голяма гаранция и по здрави от оригиналните,тъй като там е най-слабото място на тези коли.И тя се казва MEYLE обаче няма още дистрибутори в България.Та купих си оригинален-48лв.струва,и се захванах да си го сменя сам.Демонтирах носача и си направих 2 дорника-втулки избиваща и избиваема и едната мисля, че избиващата я прорязох за да може да влезе точно от задната част на шарнира.След това слагам вниматенмо двете втулки от 2те страни и ги стягам на менгемето и болта излиза невероятно лесно.Набиването на новия става по същия начин но като се внимава много да не захване накриво.Аз щях това да го правя на пресата но баща ми даде тази идея,защото с менгемето набиването става по-внимателно.Това е за болтовете но държа да подчертая,че извършването на всяка една процедура по колата изисква специален подход,за тази цел се изисква опит и квалификация.Ние Българите ще бъдем успешни тогава когато всеки си върши старателно и съзнателно работата. :D
Petio42.
Petio.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook