Проблем с двигателя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
Проблем с двигателя
Здравейте на всички!
Предварително искам да благодаря на всички, които ще се отзоват с отговори на моя проблем. А и искам да се извиня, ако в някаква степен е отговаряно на подобен въпрос във форума, но го прегледах и не видях точно този случай.
Наскоро си взех BMW 318is 97г. внесено от Германия. В сервизната книжка, пишеше че е технически обслужена точно преди да я купя, имаше печати на сервиза и т.н. и затова не си дадох зор да сменям масла и филтри веднага. Наскоро я закарах в ДаруКар за диагностика и техническо обслужване - смяна масло, филтри, свещи и т.н. След като я взех първо започна да ми прави впечатление повишения разход на гориво, а в последствие и намалена мощност - ускорява като някакъв дизел с 60 к.с. На всичкото отгоре и двигателя не работи много равномерно на празен ход - на моменти по звука като че ли си променя оборотите (без това да се отчита от оборотомера), а и леко претриса. Всичко това е доста дразнещо и се чудя къде може да проблема. Дали е заминала ламбда сондата или пичовете в ДаруКар нещо са объркали работата със свещите?
Вие как мислите?
P.S. Колата не е с АГУ и наливам бензин само на OMW.
Предварително искам да благодаря на всички, които ще се отзоват с отговори на моя проблем. А и искам да се извиня, ако в някаква степен е отговаряно на подобен въпрос във форума, но го прегледах и не видях точно този случай.
Наскоро си взех BMW 318is 97г. внесено от Германия. В сервизната книжка, пишеше че е технически обслужена точно преди да я купя, имаше печати на сервиза и т.н. и затова не си дадох зор да сменям масла и филтри веднага. Наскоро я закарах в ДаруКар за диагностика и техническо обслужване - смяна масло, филтри, свещи и т.н. След като я взех първо започна да ми прави впечатление повишения разход на гориво, а в последствие и намалена мощност - ускорява като някакъв дизел с 60 к.с. На всичкото отгоре и двигателя не работи много равномерно на празен ход - на моменти по звука като че ли си променя оборотите (без това да се отчита от оборотомера), а и леко претриса. Всичко това е доста дразнещо и се чудя къде може да проблема. Дали е заминала ламбда сондата или пичовете в ДаруКар нещо са объркали работата със свещите?
Вие как мислите?
P.S. Колата не е с АГУ и наливам бензин само на OMW.
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Kолега лично на мен неми се вярва в ДАРУ КАР да збьркат свещите (не казвам че практически нее вазмижно) но на мен не ми се вярва, наи-добре я закачи на комп и ще ти кажат дали има натрупани грешки или някаде има повреда без значение дали е ламда сонда или нещо друго. Успех и пиши кво става.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
А в Германия колата от частно лице ли я купи или от фирма, щото ако е от фирма не бих бил много доверчив към тия документи за сервизно обслужване. Има разни джамбази дето си правят търговията точно все едно са в бг:) Закарай я някъде да ти я огледат изцяло;)
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
От частно лице я взех, а и като правиха в ДаруКар техническото обслужване и направиха диагностика и уж нямаше проблеми с двигателя. Много странно ... моето лично мнение е, че или работи на 3 цилиндъра или ламбдата е заминала.
Друго което забелязвам, е че дебитомера не се държи както преди - много е муден, а и показанията не са му адекватни. Сега като наближавам светофар например, изключа от скорост и я пусна по инерция натискайки спирачките ми показва някакви стойности между 10 и 20 л/100км, което е доста абурдно. Дали е възможно проблема да е в него?
Друго което забелязвам, е че дебитомера не се държи както преди - много е муден, а и показанията не са му адекватни. Сега като наближавам светофар например, изключа от скорост и я пусна по инерция натискайки спирачките ми показва някакви стойности между 10 и 20 л/100км, което е доста абурдно. Дали е възможно проблема да е в него?
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
Приципно е така, но преди като изключех от скорост стрелката веднага отиваше към разход 2-4 литра някъде и като колата спре съвсем отиваше в другия край на скалата и се скриваше ...
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това че не ти работи колата няма нищо общо с тая стрелка на таблото дето ти показва моментния разход според мен. Не си губи времето да дълбаеш в такива хипотези ами я закарай да я дигностицират... и кажи после какво се е оказало:)) Успех!
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Здр! А преди да мине през Дару Кар как работеше? Пак ли така вървеше или? Ако след това са започнали проблемите
направо им я закарай, направи им скандал и "майсторите" да я оправят без да искат пари
Ако и преди е била така, отново говори лошо за тях! Пожелавам ти да не е нещо голямо и да се оправиш бързо!
ПП. Аман от "баш майстори"!


ПП. Аман от "баш майстори"!
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани