Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)

Мнение от lancerpor » 04 Юни 2012, 13:00

Намерих си изгодно едни отворен диф и мисля да го заварям (за да не пре*бавам моя). Но този е с проблем. Една семеринга е изпуснала и се чудя да го тормозя така или да я сменя и тогава да го тормозя :D Ето за какво става въпрос:
Изображение

Трудна ли е смяната, скъпа ли е, сам мога ли да го направя? И другия ми въпрос е, щом ще го заварям после какво масло да му слагам. Ясно е че няма да е кастрол :D , ама такова наливно диференциално става ли?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Смяна на семеринг на диференциала (от към полуоската)

Мнение от bmw325tds » 05 Юни 2012, 10:21

Купи си семеринги и ги смени. Семерингите са стандартни размери просто трябва да отидеш в магазин за семеринги и да избереш марката.

Смяната е следната:
- с една щанга напъваш чашката на полуоската на вън и тя излиза;
- изваждаш семеринга и набиваш новия.

Ето схема:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook