Проблем с паленето при загрял мотор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Колеги, при мен проблемът с трудното палене като е загряла колата или като я напече слънцето се оказа ,че е бензиновата помпа която има вътре клапан за горивото и той не задържаше. Проверете си налягането на помпата при запален мотор трябва да е около 3 bar в зависимост от оборотите и като загасите мотора трябва да държи налягането , а не да пада. Успех, аз дадох 248лв. за помпа и при мен проблема изчезна!!!!
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
bmwdriver написа:Има едни лагерчета на Ванос-а -те се скапват,а не веригата.
а тези лагерчета като се скапят може ли да се скапе и нещо друго по ваноса и изобщо по самия мотор защото и при мен го има това поклопване и се чудя какво да правя

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Момчета, малко е оффтопика ама нека да ви кажа само какво му се скапва на Ваноса и какво се чува. Вече на 2 М50-ки го праиме тоя Ванос и не е нищо особено. В смисъл не, че ние го праиме, но просто с моя човек сме много маниаци на темата звук на мотора и го даваме в БМВ сервиз де. Идеята е такава. Не се скапва системата Ванос а едни пружини дето се занимават там с местенето на вала реално. И като се поотпуснат теа мити пружинки и почва да се чува едно леко притропване горе в главата отпред - абе баш дето си е Ваносът се чува. Особено като се гаси колата тогава най-вече се чува тива притропване ама горе, а не некаде долу, защото ако е надоле ще да е верига. Като го правят туй нящо така или иначе натягат веригата. Та те тва е.
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Разни ми ти майстори ми казаха че можело от датчика на коляновия вал да се ебава? Някой да продава такъв?
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
не се сменй дат4ика на коляновиа вал ,а се почиства и проблема ти е решен моита прекасваше и накрая изгасна и никакви симптоми 4е сте запали маистора ми го по4исти и сега е ОК
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Питам просто от любопитство
Това с трудното палене на топъл ДВГ при разтегната верига не се ли получава само при ДТС или го има този момент и при бензиновите мотори 


Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани