Загрява в задръстванията!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Юни 2006, 18:44

a3 написа:Абе кофтито е, че хем загрява в задръстванията хем от вчера почна и да не иска да стига средата като е студено с пуснато парно!
Термостата може и да е блокирал в някое "средно" положение (полуотворен). Като трябва да отвори (в задръстване) е по-затворен от необходимото - мотора загрява. Като трябва да затвори (пуснал си парното) е по-отворен от необходимото - мотора изстива. Според мен първо смени термостата. А сигурно е и по-лесно ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 06 Юни 2006, 18:28

Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.

:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 07 Юни 2006, 10:48

turbo написа:Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.

:bchug:


Съгласен съм с колегата иначе излиза че се съветваме напразно нека да споделяме опит :D :D :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 07 Юни 2006, 13:09

turbo написа:Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.

:bchug:


Колега, не съм сменил нищо още :( Иначе комбинацията е ясна 2 в 1 ;) виско съединител + термостат. Ще ги сменя, тази събота и неделя или другата и ще пробвам първо само термостат. И ще напиша какво е станало даже може и да направя няколко снимки, за да оставиме малко наследство за поколенията :)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 07 Юни 2006, 19:12

не съм сигурен че е термостата....Просто парното ти играе ролята на охладител...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 08 Юни 2006, 9:42

Е да ама като не го включваш лятото не ти е никакъв охладител. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 26 Юни 2006, 14:40

Здравейте, пиша за всички колеги, които се интересуваха защо загрява колата както и за тези, които (недай си боже) ще имат бъдещи такива проблеми. Симптомите бяха, че загрява в задръстванията при топло време!
Та:
За да проверите дали със сигурност е от виско (силиконовия) съединител както беше при мен. Взимате един вестник и го сгъвате да стане по-дебел и докато работи колата и като е загряла опирате вестника в перката, ако успеете да я спрете (при мен даже се върна и на обратно), то трябва да смените въпросния виско съединител с нов. На ул. Симеон има по 130лв на SACHS, които се водят за хубави. Можете и сами да си го смените не е много сложно. Трябва ви ключ 32 и някаква тънка и здрава отверка, за да законтрите движението на механизма или пък да използвате такъв ключ, с който се отвиват маслени филтри или нещо подобно за законтряне. БМВ си имат специален ключ за целта, но се съмнявам да го има някъде другаде освен в ДАРУ/КАМОР. Ако го законтрите добре няма да имате проблем с отвиването на гайката. Въпросната гайка се отвива с рязък удар с чук по ключа :)) по посока на въртене на перката, защото гайката е с ОБРАТНА РЕЗБА. Съжалявам, че нямам снимки от ремонта :( , а също и че казвам чак сега какво е станало, но просто чак вчера успях да сменя въпросния виско съединител. Дано съм бил полезен на някой както и вие ми бяхте супер полезни с вашите напътствания!
Наздраве на всички :bchug:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook