Загрява в задръстванията!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Термостата може и да е блокирал в някое "средно" положение (полуотворен). Като трябва да отвори (в задръстване) е по-затворен от необходимото - мотора загрява. Като трябва да затвори (пуснал си парното) е по-отворен от необходимото - мотора изстива. Според мен първо смени термостата. А сигурно е и по-лесно ...a3 написа:Абе кофтито е, че хем загрява в задръстванията хем от вчера почна и да не иска да стига средата като е студено с пуснато парно!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.

Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
turbo написа:Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.
Съгласен съм с колегата иначе излиза че се съветваме напразно нека да споделяме опит



НЕВОЛЯТА УЧИ........




turbo написа:Колега, как е положението?
Откри ли от какво ти загрява колицата?
Тези предложените процедури от колегите направи ли ги?
Ще е полезно за всички, ако споделиш с нас до какви изводи си стигнал в това отношение.
Колега, не съм сменил нищо още



- Гост
-
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Е да ама като не го включваш лятото не ти е никакъв охладител. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Здравейте, пиша за всички колеги, които се интересуваха защо загрява колата както и за тези, които (недай си боже) ще имат бъдещи такива проблеми. Симптомите бяха, че загрява в задръстванията при топло време!
Та:
За да проверите дали със сигурност е от виско (силиконовия) съединител както беше при мен. Взимате един вестник и го сгъвате да стане по-дебел и докато работи колата и като е загряла опирате вестника в перката, ако успеете да я спрете (при мен даже се върна и на обратно), то трябва да смените въпросния виско съединител с нов. На ул. Симеон има по 130лв на SACHS, които се водят за хубави. Можете и сами да си го смените не е много сложно. Трябва ви ключ 32 и някаква тънка и здрава отверка, за да законтрите движението на механизма или пък да използвате такъв ключ, с който се отвиват маслени филтри или нещо подобно за законтряне. БМВ си имат специален ключ за целта, но се съмнявам да го има някъде другаде освен в ДАРУ/КАМОР. Ако го законтрите добре няма да имате проблем с отвиването на гайката. Въпросната гайка се отвива с рязък удар с чук по ключа
) по посока на въртене на перката, защото гайката е с ОБРАТНА РЕЗБА. Съжалявам, че нямам снимки от ремонта
, а също и че казвам чак сега какво е станало, но просто чак вчера успях да сменя въпросния виско съединител. Дано съм бил полезен на някой както и вие ми бяхте супер полезни с вашите напътствания!
Наздраве на всички
Та:
За да проверите дали със сигурност е от виско (силиконовия) съединител както беше при мен. Взимате един вестник и го сгъвате да стане по-дебел и докато работи колата и като е загряла опирате вестника в перката, ако успеете да я спрете (при мен даже се върна и на обратно), то трябва да смените въпросния виско съединител с нов. На ул. Симеон има по 130лв на SACHS, които се водят за хубави. Можете и сами да си го смените не е много сложно. Трябва ви ключ 32 и някаква тънка и здрава отверка, за да законтрите движението на механизма или пък да използвате такъв ключ, с който се отвиват маслени филтри или нещо подобно за законтряне. БМВ си имат специален ключ за целта, но се съмнявам да го има някъде другаде освен в ДАРУ/КАМОР. Ако го законтрите добре няма да имате проблем с отвиването на гайката. Въпросната гайка се отвива с рязък удар с чук по ключа


Наздраве на всички

52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани