два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
здравей,
няма промяна все още, сменил съм свещи, лули, проба дебитомер, всичко по диагностика и живи данни е точно. Скоро си говорихме за проблема и с друг колега, който го има, темата е някъде по-надолу. За сега излезе като проблем евентуално клапан на картерните газове или запушени дюзи. При мен обаче няма гърмежи в колектора, както го иписваш ти, просто е леко муден в първата 1минута след старта и после си е ок. Ще пиша при разрешаването на проблвма, стига да намеря причината
Ти може да направиш една диагностика и да си огледаш всички маркуи на първо време, особено гофрирания - този м/у дебитомера и всмукателния колектор.....
няма промяна все още, сменил съм свещи, лули, проба дебитомер, всичко по диагностика и живи данни е точно. Скоро си говорихме за проблема и с друг колега, който го има, темата е някъде по-надолу. За сега излезе като проблем евентуално клапан на картерните газове или запушени дюзи. При мен обаче няма гърмежи в колектора, както го иписваш ти, просто е леко муден в първата 1минута след старта и после си е ок. Ще пиша при разрешаването на проблвма, стига да намеря причината

Ти може да направиш една диагностика и да си огледаш всички маркуи на първо време, особено гофрирания - този м/у дебитомера и всмукателния колектор.....
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
Колега правена е 2-ти диагностика като втората беше оригинална бош и нищо не излиза.маркучите са добре(като за годините си)както и гофрирания .колата се кара само на бензин а-95 от лукойл с добавка на хелиус.свещите също са сменяни и аз вече се чудя какво да правя.един майсто ми каза за бедната сме ,че имало някаква клапа за излишъка на бензина ,че можело да е от нея ако не задържа както трябва.утре ще проверя маркуча за картерните газове.но като го изкарам двигателя си променя работата,започва по тежко да работи и да се мъчи.взех китайски дебитомер и го сложих.на студено малко се пооправя но на моменти пак същото,а като се стопли двигателя и на някой светофар като се опитам да тръгна падат оборотите и се мъчи да гасне,а понякога така забива муцуната при ускорение ,че да те е страх да изпревариш някой и затова го махнах и си сложих си моя.казаха ми че може и дюзите да са запушени,но като се посъветвах с един познат ми каза да не се занимавам с глупости,че ако е запушена дюза лесно ще разбера.двигателя ще работи като на по малко цилиндри и ще тресе и няма да работи както трябва.както ми казаха че ако се чистят на ултра звук губили 10 % от ефективността си(колко е вярно не знам).и аз ще пробвам с тази добавка която са ти предложили и да видим какво ще стане.
може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
Клапанът, за който ти е говорил майсторът е регулатора на налягането в бензиновата рейка --> номер 6 от схемата:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/320i-M52/LHD/M/1996/january/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_injection_valve/
Той поддържа 3 +/- 0.2 бара налягане в рейката, има вероятност и от него да е при теб, тъй като като чета проблемът при тебе доста по-задълбочен. Мисля, че имаше на самия клапан оставено място, където да закачиш уред да се измери налягането и ще се разбере дали е от него. Иначе за горивен филтър няма да те питам сменял ли си, предполагам тва е първото, което си направил.
За дебитомера до колкото съм чел имало вариант да го провериш, като го откачиш и нещата се подобрят малко, значи би трябвало да е от него, но не знам това твърдение колко е вярно. Дебитомерът може да го видиш по живи данни какво показва и дали е ок. При мен като откача и нещата се влошават още, освен това пробвах с друг работещ и е пак същата работа, по живи данни също показва, че е в норма и съм го чистил със CRC спрея, абсолютно никаква промяна, изключил съм го него нацяло. Останалите неща съм ги сменл както казах - свещи, лули, замерени са бубините, сменен стъпков мотор и проблемът си е на лице без грам промяна.
Поради това като причина съм се насочил или към запушени дюзи или към клапан картерни газове, но понеже аз съм на газ и обръща на 30градуса, а тогава зачудването още се долавя съвсеем леко, като мине на газ пак се долавя, така че изключвам и дюзите, остава да се провери капана на картерните газове. Има някакъв метод, който не съм пробвал още, защото нямам време, а именно че на загрял мотор се подава константно газ примерно се задъържа на 2000об. и се пръска със спрей за карбуратори по клапана, ако се променят оборотите, вероятно е от него, вероятно от там се засмуква паразитен въздух.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/320i-M52/LHD/M/1996/january/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_injection_valve/
Той поддържа 3 +/- 0.2 бара налягане в рейката, има вероятност и от него да е при теб, тъй като като чета проблемът при тебе доста по-задълбочен. Мисля, че имаше на самия клапан оставено място, където да закачиш уред да се измери налягането и ще се разбере дали е от него. Иначе за горивен филтър няма да те питам сменял ли си, предполагам тва е първото, което си направил.
За дебитомера до колкото съм чел имало вариант да го провериш, като го откачиш и нещата се подобрят малко, значи би трябвало да е от него, но не знам това твърдение колко е вярно. Дебитомерът може да го видиш по живи данни какво показва и дали е ок. При мен като откача и нещата се влошават още, освен това пробвах с друг работещ и е пак същата работа, по живи данни също показва, че е в норма и съм го чистил със CRC спрея, абсолютно никаква промяна, изключил съм го него нацяло. Останалите неща съм ги сменл както казах - свещи, лули, замерени са бубините, сменен стъпков мотор и проблемът си е на лице без грам промяна.
Поради това като причина съм се насочил или към запушени дюзи или към клапан картерни газове, но понеже аз съм на газ и обръща на 30градуса, а тогава зачудването още се долавя съвсеем леко, като мине на газ пак се долавя, така че изключвам и дюзите, остава да се провери капана на картерните газове. Има някакъв метод, който не съм пробвал още, защото нямам време, а именно че на загрял мотор се подава константно газ примерно се задъържа на 2000об. и се пръска със спрей за карбуратори по клапана, ако се променят оборотите, вероятно е от него, вероятно от там се засмуква паразитен въздух.
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
колега днеска имах време и реших да сваля клапана на картерните газове.по тръбичката имаше нещо като ръжда(прахообразно) в много окаяно състояние беше отвътре и е накиснах с коресилин и се изчисти.след което свалих клапана и го отворих.като го видях лошо ми стана .имаше нещо като бяла гняз както и засъхнало масло.както и да е реших да го почистя(не го смених с нов защото ми се видя здрава мембраната и мека) и доооооооста чернилка и боклуци паднаха от него.сложих го обратно и леко се пооправи,но реших и да отворя свещите да ги видя .отворих на първи цилиндър и какво да ти кажа черна като кимур
.масло не гори като гледам щеката колкото съм си сложил до толкова си седи.обаче забелязах ,че като изключа АСЦ малко му идва палара но все още го има мудния форсаж .също забелязах в кутията с бушоните нямам 1-во реле,а 2-ро и 3-то крачетата са черни.имали начин да се замерят с мултицет и на кои крачета какво трябва да дават .ако някой знае да помага
сега смятам да е карам в кастрола в пловдив за да и направят диагностика с живи данни при тях,защото разбрах че били специалисти
.и аз си взех онзи ден от тази добавка и ще е пробвам.но не знам дали ще има проблем защото зареждам за по 40 лв и слагам малко как ми падне от нея.



може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
здравей,
Тази бялата гняз е нормална, тва се получава от конденза, смесва се водата с маслените пари и се натрупва. Вчера се опитах да пръсна със спрей за карбуратори по клапана на загрял мотор при подаване на константна газ, но нищо не стана, може би и аз да не съм го направил правилно, но беше тъмно и нямаше как, ще трябва пак да го пробвам.
Аз обаче реших да пробвам друго - сипах 100 октана MaxMotion от OMV и воала проблемът изчезна в доста голяма степен, дори бих казал почти нацяло. Което ме навежда на мисълта, че вероятно проблемът ще е в бензиновите дюзи. Ще трябва да ги сваля един хубав ден и да ги занеса на стенд (не на ултразвук). На стенда може да се установи първо дали има проблем с тях, колко е сериозен и евентуално да се отстрани.
Така, че съветът ми е да пробвате и вие първо с някакъв високооктанов бензин от ОМВ примерно да видим при вас ще има ли някаква разлика.
Тази бялата гняз е нормална, тва се получава от конденза, смесва се водата с маслените пари и се натрупва. Вчера се опитах да пръсна със спрей за карбуратори по клапана на загрял мотор при подаване на константна газ, но нищо не стана, може би и аз да не съм го направил правилно, но беше тъмно и нямаше как, ще трябва пак да го пробвам.
Аз обаче реших да пробвам друго - сипах 100 октана MaxMotion от OMV и воала проблемът изчезна в доста голяма степен, дори бих казал почти нацяло. Което ме навежда на мисълта, че вероятно проблемът ще е в бензиновите дюзи. Ще трябва да ги сваля един хубав ден и да ги занеса на стенд (не на ултразвук). На стенда може да се установи първо дали има проблем с тях, колко е сериозен и евентуално да се отстрани.
Така, че съветът ми е да пробвате и вие първо с някакъв високооктанов бензин от ОМВ примерно да видим при вас ще има ли някаква разлика.

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
От една седмица карам с тази добавка която са е препоръчали колегите ,но не виждам и не чувствам разлика.миналата седмица е карах на живи данни и изскочи дебитомер.моя стария не отчита никакъв наличен въздух ,че влиза в двигателя.бях взел и на спектроматик един той пък дава отклонения.на студен мотор работи повече от добре ,но като позагрее малко пак идва проблема при мен.днес имам среща с колега от форум да взема втора ръка дебитомер ,да видим дали ще се оправи проблема ми.
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
lop_88 написа:От една седмица карам с тази добавка която са е препоръчали колегите ,но не виждам и не чувствам разлика.миналата седмица е карах на живи данни и изскочи дебитомер.моя стария не отчита никакъв наличен въздух ,че влиза в двигателя.бях взел и на спектроматик един той пък дава отклонения.на студен мотор работи повече от добре ,но като позагрее малко пак идва проблема при мен.днес имам среща с колега от форум да взема втора ръка дебитомер ,да видим дали ще се оправи проблема ми.
тази сутрин е пробвах и продължава да ми гърми.вчера като смених дебитомера форсирането се оправи и по така вървеше автомобила.съмнявам се в регулатора на налягането вече.трябва да вида някъде да го замеря и него.
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
lop_88 написа:lop_88 написа:От една седмица карам с тази добавка която са е препоръчали колегите ,но не виждам и не чувствам разлика.миналата седмица е карах на живи данни и изскочи дебитомер.моя стария не отчита никакъв наличен въздух ,че влиза в двигателя.бях взел и на спектроматик един той пък дава отклонения.на студен мотор работи повече от добре ,но като позагрее малко пак идва проблема при мен.днес имам среща с колега от форум да взема втора ръка дебитомер ,да видим дали ще се оправи проблема ми.
тази сутрин е пробвах и продължава да ми гърми.вчера като смених дебитомера форсирането се оправи и по така вървеше автомобила.съмнявам се в регулатора на налягането вече.трябва да вида някъде да го замеря и него.
Колега до къде го докара с красавицата ти,оправили се проблема.При мен е все така,няма промяна.свърши добавката и от нея нямаше подобрение.След първия гърмеж отново си замина дебитомера



може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
привет,
ми то времето се постопли и проблема при мен почти изчезна + това сипах и 100октана бензин и определено се почувства разлика. Но съм карал други м52ки и определено моята не е точно като тях на студено. После във високите и на загрял мотор е отлична като ускорение, разходът ми е задоволителен като цяло и за сега не виждам смисъл да ръчкам по колата безсмислено. Но при теб явно проблемът си е по-сериозен, виж го тоя регулатор на налягането в рейката, провери още и детонационните сензори....
ми то времето се постопли и проблема при мен почти изчезна + това сипах и 100октана бензин и определено се почувства разлика. Но съм карал други м52ки и определено моята не е точно като тях на студено. После във високите и на загрял мотор е отлична като ускорение, разходът ми е задоволителен като цяло и за сега не виждам смисъл да ръчкам по колата безсмислено. Но при теб явно проблемът си е по-сериозен, виж го тоя регулатор на налягането в рейката, провери още и детонационните сензори....
Re: два проблема с М52 (тупкане в педала/муден студен мотор)
подозирам че като му свърши добавката и нещата ще се върнат по старо му , ама да не съм лош пророк 

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани