Помощ за диагностични грешки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: Бясно
Мечтае да кара: BMW M5 E60
Детайли за колата: 318ti M44B19

Помощ за диагностични грешки

Мнение от house » 20 Май 2012, 23:41

Колеги при оглед на ходовата част видях че след катализатора нямам 2ра ламда а насвякъде четах и ми казваха че М44Б19 трябва да имам такава и аз реших да направя диагностичен тест и мисля че омазах нещата и се надявам на помощ за диагностициране на грешките и преглед на живите данни в работен режим на мотора.
Беше си чисто аматиорски тест, но като за първи път толкова...
Освен това с ламдата и неравномерните обороти (ако не си въобразявам понеже не съм карал др такава кола) след диганостиката ми се струва че колата всеедно че прекъсва и май мотора тотално загуби синхрон и от ауспуха излиза някакъв сив пупек + миризма на бензин а преди това го нямаше или поне не се забелязваше чак толкова...
При диагностицирането пипах къде ли не... накрая се отказах и направих скрийй шотове.



Надявам се за съвет каква ламда да си взема като марка и нова или втора ръка да е тя?
И като я купя ще има ли проблем ако се наложи да дупчим тръбата след катализатора за да я монтираме?

И изобщо кажете ако виждате нещо нередно от снимките

http://chimeto.snimka.bg/auto-racing/di ... 5.27286515

Имам и някакъв странен проблем - на таблото ми свети лампата за накладките но накладките са нови брембо и няма начин да е от тях, на диагностицирането не мисля че показва грешката.
I think that the only truth that matters is the truth that can be measured.
Good intentions don't count.
What's in your heart doesn't count.
Caring doesn't count...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook