парното не може да се спре - духа винаги жега
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ti6anski
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30.04.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D M57D25
парното не може да се спре - духа винаги жега
Здравйте колеги, доиде лято и спрях парното, но се оказа, че не спира добре. Мерих на клапана и показва 12V, което значи че клапана е затворил, но през интервали от няколко секунди показва 0V демек отваря и пак затваря и всичко това когато врътката е до край в синьото. Нямам клима и съм с един клапан. Някой ако може да помогне с нещо защото четох няколко часа, но не срещнах точно какво командва този клапан.
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
То може да ти показва че има захранване ама самия клапан да е заял и да не иска да затвори . Цялата галимация е в едно уплътнение което с времето се разпада и пропуска вода към цилиндъра на бубинката и заедно с котвата ръждясват и запича , после не може да се движи. Махни буксата и подай (+) на крачето което трябва и трябва да чуеш щракването на клапанчето , няма ли звук няма стидено това е положението .
- ti6anski
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30.04.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D M57D25
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
Така е прав си, но клапана си работи защото му подадох (+) от контакт и постоянен (-) карах десетина дена за проба..... парното спира.
Едно копче топло/студено и газ, но ми се иска да си го направя както трябва.
Едно копче топло/студено и газ, но ми се иска да си го направя както трябва.
Последна промяна ti6anski на 16 Май 2012, 23:21, променена общо 1 път
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
То такова копче си има в самата врътка за топлото.Най-вероятно то ти прави проблеми.Ако ще го сменяш с нещо допълнително,поне ползвай неговите клеми и връзки.Така няма да пускаш нови кабели из колата.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ti6anski
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30.04.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D M57D25
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
Ох, де да беше толко просто, не знам за кое копче имаш предвид, ностава дума за средната врътка синьо/червено = студено/топло, като разглобих всичко и се оказа, че отзад е потенциометър. А за копчето имах предвид, че не искам да го слагам защото получих такива предложения от няколко ''майстори".
Вчера смених конзолката с врътките спря парното за около 2 часа и пак жега, реших че и това изгоря, но днес се возих - няма парно всичко е 6....... до обед и пак жегата доиде. Не мога да му хвана края!!!
Вчера смених конзолката с врътките спря парното за около 2 часа и пак жега, реших че и това изгоря, но днес се возих - няма парно всичко е 6....... до обед и пак жегата доиде. Не мога да му хвана края!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
Имам предвид,че това,което въртиш,в крайната си лява позиция (най-студено/синьо) трябва да натиска едно микро ключе (намира се зад панела).
Номер 13 от схемата: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20
То спира и пуска клапана на парното.Останалото въртене само отваря,чрез жило, частично или напълно една клапа,която пропуска съответно повече или по-малко въздух през радиатора на парното.Така става по-топло или по-студено.Можеш да направиш следната проба (така ще разделиш системата на две): пусни един кабел с постоянен "плюс" директно на клапана и виж какво ще стане.Ако проблема остане,значи управлението ти е наред,проверявай клапана на парното.Ако изчезне,значи е в управлението (т.е. това микроключе).
Номер 13 от схемата: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20
То спира и пуска клапана на парното.Останалото въртене само отваря,чрез жило, частично или напълно една клапа,която пропуска съответно повече или по-малко въздух през радиатора на парното.Така става по-топло или по-студено.Можеш да направиш следната проба (така ще разделиш системата на две): пусни един кабел с постоянен "плюс" директно на клапана и виж какво ще стане.Ако проблема остане,значи управлението ти е наред,проверявай клапана на парното.Ако изчезне,значи е в управлението (т.е. това микроключе).
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ti6anski
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30.04.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525D M57D25
Re: парното не може да се спре - духа винаги жега
Аз съм с това: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=20 само една платка с номер 8
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани