оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране - решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране - решен
И така, значи работеше си перфектно алармата, просто никакви проблеми оключване/заключване, дистанционното хващеше от 50м, по което съдя, че не е батерията. Но от скоро спря да засича сигнал от достанционното. Ако съм по-упорит след 20-30 натискания ще заключи, при което се активира алармата и ако отключа с ключа се разписква веднага, тоест охранява си коректо. После след още 20-30 натискания "хваща" и отключва. Вече съм се отказал да я пускам и заключвам само с ключа, но бих желал да мога да я ползвам щом я имам. Та това е проблема, не че не работи, а не иска да "хване" всеки път........ Колата е от Италия, алармата е оригинална с едното бутонче
ето това е дистанционното:

Намерих някакви схеми и видях, че има някаква антена, която явно приема сигнала на дистанционното. А това което е при двигателя, тва само сирената ли е или и самия модул, ако не е модула, то той къде се намира ?
приемам съвети и мнения всякакви
П.С. Възможно ли е да е от студа нещо, щото тва почна да става като стана -10градуса, от тогава все така седи температурата, а колата е навън
ето това е дистанционното:
Намерих някакви схеми и видях, че има някаква антена, която явно приема сигнала на дистанционното. А това което е при двигателя, тва само сирената ли е или и самия модул, ако не е модула, то той къде се намира ?
приемам съвети и мнения всякакви

П.С. Възможно ли е да е от студа нещо, щото тва почна да става като стана -10градуса, от тогава все така седи температурата, а колата е навън
Последна промяна BiTurbo на 14 Фев 2011, 9:55, променена общо 1 път
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
здр колега модула най често го слагат под кората над педалите от ляво близко до лоста за отваряне на капака
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
Ако алармата е слагана фабрично или след това от оторизиран сервиз модула седи зад жабката, а сирената на левия подкалник
Опитай да извадиш платката от кутията и като придържаш батерията да натиснеш микро-ключето.
Понякога от по-силно натискане се поврежда или откъсва от пътечките на платката
Опитай да извадиш платката от кутията и като придържаш батерията да натиснеш микро-ключето.
Понякога от по-силно натискане се поврежда или откъсва от пътечките на платката
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
tsb_bg написа:Ако алармата е слагана фабрично или след това от оторизиран сервиз модула седи зад жабката, а сирената на левия подкалник
Опитай да извадиш платката от кутията и като придържаш батерията да натиснеш микро-ключето.
Понякога от по-силно натискане се поврежда или откъсва от пътечките на платката
при мен сирената е в двигателния отсед, там където по принцип на 1,6 и 1,8 седят акумулаторите. Моето е М52 и няма там акумулатор и седи черната кътия, тоест сурената, от която има възможност да се изключва алармата с едно малко ключе.
За изваждането на платката предполагам имаш предвид на дистанционното, това всъщност е добра идея има голяма вероятност да е от него

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
Разглоби дистанционното и подложи някаква хартиика м/у батерията и капака.При мен стана,просто батерииката не контактуваше добре с пластините и седеше малко хлабаво.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
sas_88 написа:Разглоби дистанционното и подложи някаква хартиика м/у батерията и капака.При мен стана,просто батерииката не контактуваше добре с пластините и седеше малко хлабаво.
не мисля, че не контактува добре, защото има един диод, който свети при натискането и абсолютно винаги свети като натисна, което значи че уж има контакт, но все пак ще проверя, мерси

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
Щом свети диода, значи е друг проблема 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
Два са вариантите:
1. Дистанционното е изтървано и се е разместил един тример. Като следствие се е получило промяна на честотата на излъчване на дистанчионното. Това изменение е много минимално и честотата е почти еднаква с тази, която очаква да приема алармата, но все пак се различава и затова от 20 натискания сработва веднъж;
2. Акумулатора ти си заминава. При добър акумулатор, точно тази аларма хваща от седмия етаж на блока. Като казвам, че акумулатора си заминава имам предвид, че не достига ток на алармата. При дизеловите двигатели това се усеща най-добре, защото като се даде на контакт и се включи подрева се получава такъв пад на напрежение, че лампата в купето започва да свети по-слабо.
1. Дистанционното е изтървано и се е разместил един тример. Като следствие се е получило промяна на честотата на излъчване на дистанчионното. Това изменение е много минимално и честотата е почти еднаква с тази, която очаква да приема алармата, но все пак се различава и затова от 20 натискания сработва веднъж;
2. Акумулатора ти си заминава. При добър акумулатор, точно тази аларма хваща от седмия етаж на блока. Като казвам, че акумулатора си заминава имам предвид, че не достига ток на алармата. При дизеловите двигатели това се усеща най-добре, защото като се даде на контакт и се включи подрева се получава такъв пад на напрежение, че лампата в купето започва да свети по-слабо.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
stony1 написа:Два са вариантите:
1. Дистанционното е изтървано и се е разместил един тример. Като следствие се е получило промяна на честотата на излъчване на дистанчионното. Това изменение е много минимално и честотата е почти еднаква с тази, която очаква да приема алармата, но все пак се различава и затова от 20 натискания сработва веднъж;
2. Акумулатора ти си заминава. При добър акумулатор, точно тази аларма хваща от седмия етаж на блока. Като казвам, че акумулатора си заминава имам предвид, че не достига ток на алармата. При дизеловите двигатели това се усеща най-добре, защото като се даде на контакт и се включи подрева се получава такъв пад на напрежение, че лампата в купето започва да свети по-слабо.
много смислено и логично

така да приемем, че акумулатора е добре, защото не ми е правил никакви проблеми, не е нов, но е оригинален БМВ и с него колата е седяла 5 дни без да се пали на -10 и после върти без грам замисляне и пак (преди това оключва и алармата). Та да приемем, че е добре, как да разбера дали е от този тример, в следствие на който честотата се променя, трябва да се обучи дистанционното ли или да се извърши някаква хардуерна операция ?? Щото четох също, че тва дистанционно се и обучавало по някакъв начин

П.С. Точно преди да се случи това наистина изпуснах дистанционното 1-2 пъти, но то продължи да работи, а в последствие се появи проблема (но не след дълго след изпусканията)
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
BiTurbo написа:stony1 написа:Два са вариантите:
1. Дистанционното е изтървано и се е разместил един тример. Като следствие се е получило промяна на честотата на излъчване на дистанчионното. Това изменение е много минимално и честотата е почти еднаква с тази, която очаква да приема алармата, но все пак се различава и затова от 20 натискания сработва веднъж;
2. Акумулатора ти си заминава. При добър акумулатор, точно тази аларма хваща от седмия етаж на блока. Като казвам, че акумулатора си заминава имам предвид, че не достига ток на алармата. При дизеловите двигатели това се усеща най-добре, защото като се даде на контакт и се включи подрева се получава такъв пад на напрежение, че лампата в купето започва да свети по-слабо.
много смислено и логично![]()
така да приемем, че акумулатора е добре, защото не ми е правил никакви проблеми, не е нов, но е оригинален БМВ и с него колата е седяла 5 дни без да се пали на -10 и после върти без грам замисляне и пак (преди това оключва и алармата). Та да приемем, че е добре, как да разбера дали е от този тример, в следствие на който честотата се променя, трябва да се обучи дистанционното ли или да се извърши някаква хардуерна операция ?? Щото четох също, че тва дистанционно се и обучавало по някакъв начин
П.С. Точно преди да се случи това наистина изпуснах дистанционното 1-2 пъти, но то продължи да работи, а в последствие се появи проблема (но не след дълго след изпусканията)
Ок, щом акумулатора е добре го изключваме като възможен проблем. Самото дисранционно НЕ СЕ ОБУЧАВА. Говоря за посоченото на снимката. Настройката му е доста отвратителна работа, аз съм си играл с моето и ми отне половин ден.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
stony1 написа:Ок, щом акумулатора е добре го изключваме като възможен проблем. Самото дисранционно НЕ СЕ ОБУЧАВА. Говоря за посоченото на снимката. Настройката му е доста отвратителна работа, аз съм си играл с моето и ми отне половин ден.
значи се настройва така ли, не се сменят някви неща по платката ?? И как точно става ?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
да качим темата малко. Та отворих дистанционното и завъртях тримерчето леко на ляво и алармата тръгна, сега си оключва и заключва от всеки път. Но явно и батерийката вътре си заминава, щото трябва да съм много близо до колата, за да стане..... Но според мен врътването на тримера имаше основен ефект 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: оригинална аларма, проблем с активиране/деактивиране
stony1 написа:Два са вариантите:
1. Дистанционното е изтървано и се е разместил един тример. Като следствие се е получило промяна на честотата на излъчване на дистанчионното. Това изменение е много минимално и честотата е почти еднаква с тази, която очаква да приема алармата, но все пак се различава и затова от 20 натискания сработва веднъж;
имаш бири от мене

лесно ги настроих с тоя тример застанах до колата с една отверчица задържаш червения бутон и въртя. става точно за 1 минута. малко по задълбочена беше настройката за да хване от прозореца на блока ама стана

и си отбелязах на кондензатора с маркер положението на тримера да не се мъча ако се наложи друг път.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани