Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър

Мнение от Шарампоя » 06 Май 2012, 14:41

М40Б18/Искра няма на 2-ри и 4-ти цилиндър като цяло след 2500-3000 об.Проблема се появява предимно когато е загряла.При запалване на студен двигател няма проблеми всичко е наред може да мине и сто километра без да се появи,при изгасяне на мотора и повторно запалване на загрял двигател веднага почва да губи цилиндрите в тоя диапазон обороти.Сега най-вероятно е от дистрибуторната капачка и палеца,ама няма ли да го прави и в ниските обороти.Другото остава да е компа което е по-сложното щото някак си немога да си обясня как няма да подава сигнал към бубината точно на втори и четвърти цил.пък на другите си я има.Абе като цяло дайте некво компетентно мнение щото аз съм за капачката.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Май 2012, 20:45

Поразменикабелите и свещите да видиш ще има ли промяна. Като цяло е това, което ти казваш като възможна причина.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook