Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър
М40Б18/Искра няма на 2-ри и 4-ти цилиндър като цяло след 2500-3000 об.Проблема се появява предимно когато е загряла.При запалване на студен двигател няма проблеми всичко е наред може да мине и сто километра без да се появи,при изгасяне на мотора и повторно запалване на загрял двигател веднага почва да губи цилиндрите в тоя диапазон обороти.Сега най-вероятно е от дистрибуторната капачка и палеца,ама няма ли да го прави и в ниските обороти.Другото остава да е компа което е по-сложното щото някак си немога да си обясня как няма да подава сигнал към бубината точно на втори и четвърти цил.пък на другите си я има.Абе като цяло дайте некво компетентно мнение щото аз съм за капачката.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Над 2500 оборота изчезва искрата на 2-ри цилиндър
Поразменикабелите и свещите да видиш ще има ли промяна. Като цяло е това, което ти казваш като възможна причина.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани