325 тдс загрява и губи мощност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2011
Пол: Мъж
Кара: Е36 330d
Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD

325 тдс загрява и губи мощност

Мнение от batence83 » 02 Май 2012, 14:35

Здравейте колеги, искам да попитам дали някой може да каже защо има разлика в мощността на ДВГ-то когато е студен (току що достигнал оптимална температура) върви много , когато загрее да кажем след 50км се усеща сериозна разлика?
Имам и още 1 питане относно парното,колата е с дигитално командване,двузоново, от дясно си духа постоянно едно и също-леко хладен въздух,когато е включено да духа на топло?Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 325 тдс загрява и губи мощност

Мнение от vladobate » 02 Май 2012, 21:25

За парното има два варианта , клапана за " топлата вода" отговарящ за дясната страна да е останал постоянно затворен , което е малко вероятно , но не невъзможно , причина скъсани уплътнения оттам корозия и ръжда и оттам ядрото дет движи под влияние на магнитните сили вътре в цилиндърчето на клапана да е заяло и да не иска да се върне под въздействието на една пружинка . Проверяващ като махнеш буксата на клапаните и подавайки захранване да провериш дали цъкат и се връщат обратно ( демек трябва да чуваш две цъкания , на контакт и след пускане ) .Другата причина може да е в клапите на самия климатроник ( тялото в купето ) за въздух които пускат само въздух отвън и затварят притока през радиаторчето . За паддането на мощността е много относително като обяснение , но въпреки всичко има няколко естествени причини които влияят . Казваш като достигне оптимална температура , тогава антифриза ( стрелката на темп. е на 12 часа ) е на около 70градуса и все още не е толкоз топло че да влияе на значително затопляне на входящия въздух откъдето и малко повече мощ . Друго за което се сещам е датчика за темп. на горивото който е в помпата , дава инфо на ДДЕ и влияе косвено на горивоподаването . Докато е студен двигателя компа подава малко повече гориво ( вид обогатител , взима инфо за темп. на охл. течност от датчик намиращ се на главата ) и съответно и авансовите карти на студено са по-различни . Общо взето ТДС-а не харесва да му е топло , до около 20-на градуса околна температура му е добре , това е мое мнение и съответно в жегите лятото не върви както на хладно . Има изписано доста за профилактика на ТДС двигатели което може да събуди малко или много спящия звяр в него :mhihi: . ПС: Забравих да спомена , да не би да ти прегрява колега , втората степен на вентилатора на климатика включва ли ти се , защото като краен вариант при прегряване на двг ДДЕ изключва(намалява драстично ) горивоподаването и колата губи мощност доста осезателно . Само го споменавам като краен вариант , че наистина е относително кой колко усеща и възприема намалянето на мощността .

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2011
Пол: Мъж
Кара: Е36 330d
Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD

Re: 325 тдс загрява и губи мощност

Мнение от batence83 » 04 Май 2012, 13:35

Благодарско колега ще погледна темите за профилактика и дано да отстраним проблема защото е много дразнещо така като се усеща как върви ,а после спира.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook