Омасляване и миризма на бензин при загряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- MykoB
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 318i Touring
Омасляване и миризма на бензин при загряване
Здравейте,
От скоро (няколко дена) наблюдавам нещо странно при запалване и загряване на моята е36. Усеща се мириз на бензин и като отворя капака виждам омасляване което се образува близо до масления филтър. Това се получава само докато колата загрее, след което там е сухо.. Колата е на доста годинки (97-ма е) и си мисля, че някоя гарнитурка си е заминала, но за всеки случай питам за мнение. Няма проблем с работата на двигателя, нивото на маслото не мърда, но въпреки това ми се вижда проблемно..
П.С. Предложете добър сервиз в рамките на София, където могат да помогнат качествено. Предварително благодаря!
От скоро (няколко дена) наблюдавам нещо странно при запалване и загряване на моята е36. Усеща се мириз на бензин и като отворя капака виждам омасляване което се образува близо до масления филтър. Това се получава само докато колата загрее, след което там е сухо.. Колата е на доста годинки (97-ма е) и си мисля, че някоя гарнитурка си е заминала, но за всеки случай питам за мнение. Няма проблем с работата на двигателя, нивото на маслото не мърда, но въпреки това ми се вижда проблемно..
П.С. Предложете добър сервиз в рамките на София, където могат да помогнат качествено. Предварително благодаря!

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване
Не я карай така, явно изпуска бензин от някъде и може да се запалиш. Петното което виждаш сигурно е от това, маслото не се изпарява до толкова при загряване, иначе двигателите на всички ни щяха да са чисти. 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване
Колега дигни капака и се огледай, огледай маркучите които са закачени на бензиновата-рейка за входящо и изходящо гориво, под всмукателните колектори най-вероятно си с м43б18 ако съдим по профила ти, по схемите си с една мека връзка от маркуч на обратното гориво най-вероятната причина за това. Често с годините тези маркучи се нуждаят от подмяна, напукват се и разни такива, изтърват гориво понеже са под налягане.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... fuel_pipe/ - номер 4 от схемата
Дано това да е проблема

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... fuel_pipe/ - номер 4 от схемата
Дано това да е проблема


- MykoB
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 318i Touring
Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване
Благодаря за мненията колеги!
Cosworth, ти си машина човече! (в най-положителния смисъл на тази дума). Теча на масло се оказа от проблемен О-пръстен и гарнитура на конзолната на масления филтър. След ремонта, там спря да тече.
Миризмата на бензин изчезна за известно време и си помислих че е от остатъчни бензинови изпарения, но днес отново докато я запалих и ми замириса. Погледнах под капака и за момент забелязах как изхвърляше малки пръски точно от тази тръбичка която показа на схемата. Пристегната ми е с една от тези навивните скоби и сълзеше от там. След като загря колата - там беше сухо, но явно това е проблемна област. Та следващият ми въпрос е, ще мога ли сам да си подменя тази тръбичка? Огледах мястото, но не съм се занимавал досега с това и не знам какво точно е нужно да се свали за да имам добра видимост до там? Много ще съм благодарен да споделите мнение за това
Благодаря предварително!
Cosworth, ти си машина човече! (в най-положителния смисъл на тази дума). Теча на масло се оказа от проблемен О-пръстен и гарнитура на конзолната на масления филтър. След ремонта, там спря да тече.
Миризмата на бензин изчезна за известно време и си помислих че е от остатъчни бензинови изпарения, но днес отново докато я запалих и ми замириса. Погледнах под капака и за момент забелязах как изхвърляше малки пръски точно от тази тръбичка която показа на схемата. Пристегната ми е с една от тези навивните скоби и сълзеше от там. След като загря колата - там беше сухо, но явно това е проблемна област. Та следващият ми въпрос е, ще мога ли сам да си подменя тази тръбичка? Огледах мястото, но не съм се занимавал досега с това и не знам какво точно е нужно да се свали за да имам добра видимост до там? Много ще съм благодарен да споделите мнение за това

- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване
MykoB написа:Погледнах под капака и за момент забелязах как изхвърляше малки пръски точно от тази тръбичка която показа на схемата. Пристегната ми е с една от тези навивните скоби и сълзеше от там. След като загря колата - там беше сухо, но явно това е проблемна област. Та следващият ми въпрос е, ще мога ли сам да си подменя тази тръбичка? Огледах мястото, но не съм се занимавал досега с това и не знам какво точно е нужно да се свали за да имам добра видимост до там?
Аз подмених проблемната скоба с нова. Достъпът е отдолу. Мястото, обаче е много малко и трябва да си избереш точния инструмент. Аз използвах отвертка "+", с къса дръжка и малки клещи, за да развия старата скоба (главата беше разбита и не можеше да стяга достатъчно). Като поохлаби, измъкнах маркуча, отстраних я и нанизах новата скоба ...
Колата трябва да е на канал или на подемник! (Става и чрез повдигане с крик, но много е опасно!, защото когато се измъква маркуча е необходимо усилие, при което колата се заклаща и опасността от притискане е съвсем реална.)
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани