Омасляване и миризма на бензин при загряване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 318i Touring

Омасляване и миризма на бензин при загряване

Мнение от MykoB » 18 Апр 2012, 10:11

Здравейте,

От скоро (няколко дена) наблюдавам нещо странно при запалване и загряване на моята е36. Усеща се мириз на бензин и като отворя капака виждам омасляване което се образува близо до масления филтър. Това се получава само докато колата загрее, след което там е сухо.. Колата е на доста годинки (97-ма е) и си мисля, че някоя гарнитурка си е заминала, но за всеки случай питам за мнение. Няма проблем с работата на двигателя, нивото на маслото не мърда, но въпреки това ми се вижда проблемно..

П.С. Предложете добър сервиз в рамките на София, където могат да помогнат качествено. Предварително благодаря! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване

Мнение от ~Мишо~ » 18 Апр 2012, 23:17

Не я карай така, явно изпуска бензин от някъде и може да се запалиш. Петното което виждаш сигурно е от това, маслото не се изпарява до толкова при загряване, иначе двигателите на всички ни щяха да са чисти. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване

Мнение от Cosworth » 19 Апр 2012, 0:14

Колега дигни капака и се огледай, огледай маркучите които са закачени на бензиновата-рейка за входящо и изходящо гориво, под всмукателните колектори най-вероятно си с м43б18 ако съдим по профила ти, по схемите си с една мека връзка от маркуч на обратното гориво най-вероятната причина за това. Често с годините тези маркучи се нуждаят от подмяна, напукват се и разни такива, изтърват гориво понеже са под налягане.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... fuel_pipe/ - номер 4 от схемата
Дано това да е проблема :) :yes:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 318i Touring

Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване

Мнение от MykoB » 29 Апр 2012, 23:07

Благодаря за мненията колеги!

Cosworth, ти си машина човече! (в най-положителния смисъл на тази дума). Теча на масло се оказа от проблемен О-пръстен и гарнитура на конзолната на масления филтър. След ремонта, там спря да тече.
Миризмата на бензин изчезна за известно време и си помислих че е от остатъчни бензинови изпарения, но днес отново докато я запалих и ми замириса. Погледнах под капака и за момент забелязах как изхвърляше малки пръски точно от тази тръбичка която показа на схемата. Пристегната ми е с една от тези навивните скоби и сълзеше от там. След като загря колата - там беше сухо, но явно това е проблемна област. Та следващият ми въпрос е, ще мога ли сам да си подменя тази тръбичка? Огледах мястото, но не съм се занимавал досега с това и не знам какво точно е нужно да се свали за да имам добра видимост до там? Много ще съм благодарен да споделите мнение за това :) Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 1.09.2010
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i и 530i
Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001

Re: Омасляване и миризма на бензин при загряване

Мнение от rocky66 » 02 Май 2012, 10:46

MykoB написа:Погледнах под капака и за момент забелязах как изхвърляше малки пръски точно от тази тръбичка която показа на схемата. Пристегната ми е с една от тези навивните скоби и сълзеше от там. След като загря колата - там беше сухо, но явно това е проблемна област. Та следващият ми въпрос е, ще мога ли сам да си подменя тази тръбичка? Огледах мястото, но не съм се занимавал досега с това и не знам какво точно е нужно да се свали за да имам добра видимост до там?

Аз подмених проблемната скоба с нова. Достъпът е отдолу. Мястото, обаче е много малко и трябва да си избереш точния инструмент. Аз използвах отвертка "+", с къса дръжка и малки клещи, за да развия старата скоба (главата беше разбита и не можеше да стяга достатъчно). Като поохлаби, измъкнах маркуча, отстраних я и нанизах новата скоба ...
Колата трябва да е на канал или на подемник! (Става и чрез повдигане с крик, но много е опасно!, защото когато се измъква маркуча е необходимо усилие, при което колата се заклаща и опасността от притискане е съвсем реална.)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook