жабка е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- joreto007
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4,4 е39
- Мечтае да кара: M5 E39
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: жабка е36
joreto007 написа:еднакви са
абсолютно аз съм стака жабка от доста време,че моита се беше провесила


- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: жабка е36
а има ли значение годината примерно от на най първите табла дали влиза такава жабка например от последните 97-8 година
Последна промяна Vozq_bez_pari на 18 Апр 2012, 0:28, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: жабка е36
Vozq_bez_pari написа:а има ли значение годината примерно от на най първите табла дали влиза такава жабка например от последните 97-8 година с втория бек
има значение щото са различни и втория бег влиза още от '95.
- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: жабка е36
Разлика между ляв и десен волан,че няма няма,но пък на англичанките им провисна малко повече лявата страна,която пък после повече се вижда,като се сложи на кола с ляв волан,тъй като се пада от по-видимата вътрешна страна. Все пак шанса,за по-малко увиснала жабка от англичанка е по-голям,поради факта,че по-малко слънце е видяла. Но и това не е гаранция. За съжаление това е едно от най-недоизмислените неща при е36. Най-добре е жабката да се пробва на самата кола,преди да се купи. Разликата в това как затваря когато е извън колата,и когато се монтира на нея е огромна. Не питайте от къде знам...
А разликата в жабките преди и след фейса е огромна. Визията,пластмасата и най-вече копчето за отваряне. Иначе като големина са същите и са взаимозаменяеми
А разликата в жабките преди и след фейса е огромна. Визията,пластмасата и най-вече копчето за отваряне. Иначе като големина са същите и са взаимозаменяеми

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: жабка е36
азззз написа:Разлика между ляв и десен волан,че няма няма,но пък на англичанките им провисна малко повече лявата страна,която пък после повече се вижда,като се сложи на кола с ляв волан,тъй като се пада от по-видимата вътрешна страна. Все пак шанса,за по-малко увиснала жабка от англичанка е по-голям,поради факта,че по-малко слънце е видяла. Но и това не е гаранция. За съжаление това е едно от най-недоизмислените неща при е36. Най-добре е жабката да се пробва на самата кола,преди да се купи. Разликата в това как затваря когато е извън колата,и когато се монтира на нея е огромна. Не питайте от къде знам...
А разликата в жабките преди и след фейса е огромна. Визията,пластмасата и най-вече копчето за отваряне. Иначе като големина са същите и са взаимозаменяеми
е то направо цялия модул до въздуховодите като се земе начи влиза на мястото на преди фейсл. визията добре няма да мяза на моита като дизаин ок , ама черният и цвят ще се различава от моето табло ли


- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: жабка е36
Vozq_bez_pari написа:азззз написа:Разлика между ляв и десен волан,че няма няма,но пък на англичанките им провисна малко повече лявата страна,която пък после повече се вижда,като се сложи на кола с ляв волан,тъй като се пада от по-видимата вътрешна страна. Все пак шанса,за по-малко увиснала жабка от англичанка е по-голям,поради факта,че по-малко слънце е видяла. Но и това не е гаранция. За съжаление това е едно от най-недоизмислените неща при е36. Най-добре е жабката да се пробва на самата кола,преди да се купи. Разликата в това как затваря когато е извън колата,и когато се монтира на нея е огромна. Не питайте от къде знам...
А разликата в жабките преди и след фейса е огромна. Визията,пластмасата и най-вече копчето за отваряне. Иначе като големина са същите и са взаимозаменяеми
е то направо цялия модул до въздуховодите като се земе начи влиза на мястото на преди фейсл. визията добре няма да мяза на моита като дизаин ок , ама черният и цвят ще се различава от моето табло ли![]()
Много вероятно да се различава цвета на матриал от който е направена жапката.Моята също беше провиснала,но успях да я приведа в много добър вид с няколко рапитки

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: жабка е36
аз съм направил същото на мойта и се затваря вратичката нормално, фейсливтова жабка. поприбра се добре.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: жабка е36
значи дотука сичко се изясни напълно са взаимозаменяеми ся остан ада се намери да каже дали има разлика в черното покриетие на старите табла и на тия след фаислифта???
Re: жабка е36
Само едно пояснение, таблата с втори бег започват от 94-та.
На пръв поглед и като материя изглежда еднакво.Vozq_bez_pari написа:значи дотука сичко се изясни напълно са взаимозаменяеми ся остан ада се намери да каже дали има разлика в черното покриетие на старите табла и на тия след фаислифта???
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: жабка е36
Vozq_bez_pari написа:значи дотука сичко се изясни напълно са взаимозаменяеми ся остан ада се намери да каже дали има разлика в черното покриетие на старите табла и на тия след фаислифта???
Най-добре да се види на място,защото пластмасата на черните жабки примерно е еднаква като материал,но състоянието й може да е много различно.Зависи колко е горяло от слънцето и тем подобни.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: жабка е36
Dpy написа:Само едно пояснение, таблата с втори бег започват от 94-та.На пръв поглед и като материя изглежда еднакво.Vozq_bez_pari написа:значи дотука сичко се изясни напълно са взаимозаменяеми ся остан ада се намери да каже дали има разлика в черното покриетие на старите табла и на тия след фаислифта???
Колега, не обръщай внимание чак толкова на тези подробности. Ако се притесняваш да си вземеш жабка от фейслифта и англичанка , в секцията продава части има достатъчно коли с ляв волан и преди фейса. Според мен гледай да случиш на добра оферта и

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: жабка е36
русиабн написа:Dpy написа:Само едно пояснение, таблата с втори бег започват от 94-та.На пръв поглед и като материя изглежда еднакво.Vozq_bez_pari написа:значи дотука сичко се изясни напълно са взаимозаменяеми ся остан ада се намери да каже дали има разлика в черното покриетие на старите табла и на тия след фаислифта???
Колега, не обръщай внимание чак толкова на тези подробности. Ако се притесняваш да си вземеш жабка от фейслифта и англичанка , в секцията продава части има достатъчно коли с ляв волан и преди фейса. Според мен гледай да случиш на добра оферта и
така ся да го кажа да се знае и за други колеги

зех си жабка от англичанка след феиса 97 края май даже е и я сложих на моята която е 91

пасва си идеално

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани