За триене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
За триене
Здравейте колеги преди има няма 10к км сменях накладки и след това ръчната ми си остана слаба.Хваща но до толкова че да задържи колата по надолнище на свободна,но в движение едвам забавя колата дори ми се е случвало веднъж да не забележа че е дръпната докато карам.пробвам да я опъна от жилата които са под подлакътника,но имаше едно положение в което светваше лампичката на таблото така че съм я натегнал до толкова че да не светка.(пък и ме е страх да не би да я натегна прекалено и при движение да стои вдигната и все пак да указва някакво съпротивление.Има ли още какво да се направи че да може да си ми хваща хубаво и в движение?
п.п проблема е решен след лек ремонт ...има едни имбусни винтчета не ги пипайте тях защотот освобождават едни пружинки и при мен блокира колелото и се наложи да отварям за да ги оправя.





Последна промяна batkoki на 17 Апр 2012, 11:50, променена общо 1 път
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
Re: Поправка на ръчна спирачка.Дайте съвети...
Има , има . За съжаление при Е36 ръчната не се саморегулира откъм челюстите отзад . Тази регулировка трябва да се направи ръчно , хубавото е че е лесно и бързо. Сваляш един болт на джантата и след това се надупваш
и гледаш през отвора ( уточнение , колата е повдигната откъм съответната гума , подпряна да не тръгне
, и изключена от скорост ) завъртайки гумата докато видиш едно зъбно колелце номер 4 от схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ake_shoes/ , с една права отверка почваш до го въртиш зъб по зъб . По този начин ( на проба и грешка трябва да налучкаш правилната посока която ще избутва болчето на цялото цилиндърче ) увеличваш дължината на това цилиндърче чрез буталцето с резба в него и така раздалечава двете челюсти една от друга което ги кара да се допрат до барабана на диска
. След няколко завъртания пробваш да завъртиш колелото на ръка и регулираш докато почнат да опират ( стържат накладките ) и след това отпускаш с едно или две завъртания назад за да освободи напълно , но пък същевременно са достатъчно близо до барабана . Всичко това на пусната ръчка на ръзната спирачка в купето и върнато положения на натягане от гайките , за да може после да си го дорегулираш финно от тях на кой зъб да хваща и след известно износване пак да си донатегнеш. Това е накратко
, точно преди два часа завърших тая процедура та ми е съвсем прясно . Успех. ПС: За улеснение въпросното цилиндърче със зъбно колелце се намира откъм спирачния апарат , който е назад от центъра на главината ( ако си с железарки и не се вижда ).




2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани