M51 (325TDS) Проблем при смяна на пистов ремък

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: M51 (325TDS) Проблем при смяна на пистов ремък

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2012, 10:15

Аз лично така си го сменям.Махам перката заедно с виското,махам ремъка на климатика(ако го имате,че аз съм го махнал) и с един лост натискам механизма да отхлаби.Свалям ремъка от динамото и след това отпускам амортисиорчето иси сменям ремъка,Полсе по обратния ред. ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: M51 (325TDS) Проблем при смяна на пистов ремък

Мнение от vld » 20 Мар 2012, 11:15

Nasko_325TD написа:Аз лично така си го сменям.Махам перката заедно с виското,махам ремъка на климатика(ако го имате,че аз съм го махнал) и с един лост натискам механизма да отхлаби.Свалям ремъка от динамото и след това отпускам амортисиорчето иси сменям ремъка,Полсе по обратния ред. ;)

Tова е начина.
Може и без да се сваля перката, но си е гимнастика и невиждам защо да си чекне човек толкова ръцете, при положение, че перката се сваля за 30 секунди :mhihi:
Нахранихте го автора на темата, но според мен прекалихте малко, защото все пак никой не се е родил научен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: M51 (325TDS) Проблем при смяна на пистов ремък

Мнение от Alien » 20 Мар 2012, 18:15

bmw325tds написа:
Alien написа:
Nasko_325TD написа:не се ли маха перката. :conf:


Маха се.
Перката, дифузера, ремъка на климатика. Иначе трябва да си някакъв фокусник-гинеколог за да успееш да смениш ремъка, ролките и люлката.


Много си неук моето момче, да не кажа тъп.

Нищо не се развива, нищо не се сваля. Нито дифузера, нито перката на виското, нито ролки.

То това не е за прости хора и щом до сега не разбра как става по-добре не барай да не се осакатиш.


Виж, имам претенции да съм възпитан и интелигентен човек.
Гледам да се държа по начин отговарящ на възпитанието ми,
но понякога трябва да обяснявам с по-прости думи на неграмотните смешници.

Виждам, че си на принципа: "Чукча писател, не читател."
Неграмотен си, вижда се от правописа ти, но поне картинките в поста ми да беше разгледал.
Ти и твоя солташак, който също се опита да ми покаже правия път. Там се вижда ясно, че съм сменил доста части, който няма как да се сменят без да свалиш описаните от мен неща.
Постнал съм и линк към точно това упътване, което упорито развявате. Видиш ли думичка в синьо в поста на някой натисни я, означава че е линк.

Колегите, след мен също са потвърдили, че е доста по-удобно да развиеш виското и да си работиш като пич, вместо да напъваш и напъхваш.
Точно заради такива самоуки 'майсторчета', като теб си правя сам колата.
Нямам претенции да съм гуро на TDS-ите, не съм и монтьор.
Един обикновен инженер съм с диплома от Транспортен факултет на ТУ-София,
който за съжаление остави автомобилите за свое хоби и в момента си изкарва парите, като ИТ инженер.
Следването ми и работата ми ме е научила, че не е срамно да питаш, когато не си сигурен или не знаеш нещо.
Научила ме е и, че когато няма какво да кажеш е по-добре да си замълчиш. Помисли върху това преди на напишеш 12XX-тия си пост.
Нито ме издържаш, нито ти дължа пари, нито ти ми купуваш частите за колата.
Дали съм счупил нещо или не, не е твоя работа. Камор и колегата Laviatan работят и части има бол.

Епитети, като тъп и прост използват каруцарите и келешите, когато зпочнат да изпитват гняв в слабостта си да уборят някого и да го убедят в правотата си.
Да си жив и здрав да си, и да продължаваш да тънеш в простотията си, ти пожелавам.

За мен темата е изчерпана.
Някой, ако има нещо да ми казва, може да използва лично съобщение.
Няма нужда от мнения с тъпи коментари в теми с изчерпани проблеми.

Поздрави,
Александър
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook