Относно Шпер!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.02.2012
Пол: Мъж

Относно Шпер!

Мнение от kosipicha » 16 Мар 2012, 14:29

Здравейте , Колеги!
Много търсих из форума, но не успях да намеря нужната информация.
Проблема е относно диф с шпер. Колата е с двигател M43b18, но е без шпер. Въпроса ми е , понеже съм с предавателно число 3,38, има ли проблем да се сложи шпер с число 3,45 и как мога да разбера състоянието му, когато е свален от кола и ми го дават да го видя.?Евентуално , ако можете да кажете, де , интересува ме дали има някакви други характеристики, защото съм малко начинаещ в тази област, а и не разбирам какво е това "голямо и малко прасе" и трудно ли е да се монтира на кола с отворен диф, която е нямала шпер преди това?
Надявам се не съм подразнил хората с въпроса ми, но не намерих точно тази информация!
Благодаря Ви предварително !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Относно Шпер!

Мнение от vld » 16 Мар 2012, 14:37

Невярвам да си търсил.
Няма проблем да сложиш 3.45.
Голямо прасе значи че е по голям диференциала.
Шпер може да се сложи на всяко Е36, това е просто раличен диференциал, сваляш твоя и слагаш шпер.
Как да рабереп дали е читав като е свален, ми няма как.
Може да му вият лагерите, може да са му износени пласините и да не заключва винаги и тн.
Монтираш на колата и караш и слушаш, почваш да даваш яко газ и гледаш дали работи както трябва.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook