m42 трака и губи мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
m42 трака и губи мощност
Здравейте, колеги,
Става дума за първото ми БМВ е36 купе с М42, пускам темата от името на мой приятел, който купи колата от мен преди почти 3 години.
Тогава моторът беше наистина перфектен, тих с доста добър респонс, както и да е преди година той му монтира ГИ и тогава ми се стори, че моторът не работи толкова тихо като преди, ами се чува някакво потракване леко - аз го оприличих на нещо от главата. Вчера обаче се случило следното, карайки си на магистрала, колата изведнъж загубила мощност и моторът започнал да трака работейки не на пълния брой цилиндри. Знам че диагностика през форума не може да се направи, но ще изброя какво е прегледано по колата, ако някой има идея какво се случва да каже.
1. Маслото с което се кара е 10в40 GM - в нормата е на щеката, няма белези за пресечено или нещо такова.
2. Лампа за масло не е светвала.
3. Измерена е компресия 12, 12, 12, 13.
4. Верига не знам как се проверява за хлабина, но според моя човек е стегната на опън - не е отпусната, не знам това дали може да се прецени на ръка и дали може да води до загуба на мощност.
5. Отворил е картера, всичко отдолу изглеждало ОК, няма луфтове или задрали лагери.
6. Под капака на главата, поне визуално всичко също изглеждало добре.
7. Шумът от двигателя се чувал още с въртене на стартера.
8. Шумът наподобявал бутален болт/биелен лагер, явно се чува при всякакви обороти, но ако е биелен лагер според мен лампата трябва да свети, а ако е бутален болт да не губи мощност.
Идеи?
Става дума за първото ми БМВ е36 купе с М42, пускам темата от името на мой приятел, който купи колата от мен преди почти 3 години.
Тогава моторът беше наистина перфектен, тих с доста добър респонс, както и да е преди година той му монтира ГИ и тогава ми се стори, че моторът не работи толкова тихо като преди, ами се чува някакво потракване леко - аз го оприличих на нещо от главата. Вчера обаче се случило следното, карайки си на магистрала, колата изведнъж загубила мощност и моторът започнал да трака работейки не на пълния брой цилиндри. Знам че диагностика през форума не може да се направи, но ще изброя какво е прегледано по колата, ако някой има идея какво се случва да каже.
1. Маслото с което се кара е 10в40 GM - в нормата е на щеката, няма белези за пресечено или нещо такова.
2. Лампа за масло не е светвала.
3. Измерена е компресия 12, 12, 12, 13.
4. Верига не знам как се проверява за хлабина, но според моя човек е стегната на опън - не е отпусната, не знам това дали може да се прецени на ръка и дали може да води до загуба на мощност.
5. Отворил е картера, всичко отдолу изглеждало ОК, няма луфтове или задрали лагери.
6. Под капака на главата, поне визуално всичко също изглеждало добре.
7. Шумът от двигателя се чувал още с въртене на стартера.
8. Шумът наподобявал бутален болт/биелен лагер, явно се чува при всякакви обороти, но ако е биелен лагер според мен лампата трябва да свети, а ако е бутален болт да не губи мощност.
Идеи?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: m42 трака и губи мощност
Свещите в какво състояние са.Тракането от къде се чува...майстор поглеждал ли е мотора..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: m42 трака и губи мощност
Хммм доста интересно,ще следя темата.....
И все пак не знам може и да стрелям на посоки,но нещо ми се върти в главата има ли вариант смукателния вал да е скъсал петите ?!?! (от там да идва тропането и загубата на мощност вследствие на това,че клапаните не отварят докрай......)
И все пак не знам може и да стрелям на посоки,но нещо ми се върти в главата има ли вариант смукателния вал да е скъсал петите ?!?! (от там да идва тропането и загубата на мощност вследствие на това,че клапаните не отварят докрай......)

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани