Проблем при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Проблем при Е36
tashev_kiril написа:Amateur написа:Принципно на студено като запаля оборотите играят 1000-1500 мърдат се.А иначе проблема го прави рядко до сега 5-6 пъти от 4 месеца.Почва да не приема подаването на газ задържа ли газта гасне при изключена скорост.А в движение като подам и неще да поеме след малко отпушва и всичко е ток!
Както се разбра, причините за проблема се установяват и не е много трудно, просто си трябва замерване, време и цапане... информация има много във форума, ако искаш да се справиш самостоятелно, почваш упорито да четеш и да се образоваш, ако не, караш я на сервиз и стискаш палци майстора да отбира нещо и да не ти свали и ризата от гърба. Четох, че на колега са му взели 780 лв., за ланда, датчик на вала и маркучите. Е според мен си е пладнешки обир...
Аз лично те съветвам да издърпаш буксата на ЕКУ-то и да замериш съпротивленията на датчиците на които може, за които не намериш инфо за замерване на съпротивление, изкарваш кабелчета от буксата, включваш я към ЕКУ-то и мериш Волтове при контакт, запален мотор и така...
Макар, че има и инфо как да замериш съпротивление и директно от буксите на повечето от нещата. Причината може да е от едно от следните неща които трябва да почнат да се проверяват:
Стъпково моторче
Дебитомер
Датчик за темп. на охл. течност, но трябва да достигнеш до него
Дебитомер
Замерване на ланда соинда
Замерване на дросел клапа
Датчици колянов и разпределителен вал - чрез буксата на компа, незнам за друг начин, но те излизат на диагностика
Проверка маркучи
Вакуум клапа
Бензинова помпа
Абе хората са дали линк, трябва тях да замериш....
Ако не намериш инфо, а то във форума е пълно, ще ти кажа какви трябва да са съпротивленията, за волтовете ползвай Аутодата...
Така, че или почвай ... или на майстор и се готви за кихане !!!
Почни от ст. моторче и маркучи те са най-лесни за проверка, после дебитомер и т.н., мериш и чистиш яко и продължаваш докато не стигнеш до проблема.
То майстора няма да му кихам много дълго е за обясняване но сега на диагностиката нищо не излезе той се съмнява да не е тръгнал разпределителния вал,бензинова помпа и тн.Ок ще потърся колко трябва да се стоиностите и на кое и ще измервам с мултицета и ще пиша.Но няма да стане бързо че нямам много почивки сега,повече работа..
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблем при Е36
Ами вала лесно ще го проверите, свалете капака и вижте какво е положението, за разпределителния говорим. Помпата и тя се тества не много трудно, има много инфо във форума как, мерене на дебит, количество и т.н. като укасиш релето на помпата за да тръгне...
Но си трябва време и условия, че при тези минусуви температури без гараж нищо не се работи
Успех ...
Но си трябва време и условия, че при тези минусуви температури без гараж нищо не се работи


Успех ...
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Проблем при Е36
Колега можеш ли да дадеш инфо как се проверява помпата и Макар, че има и инфо как да замериш съпротивление и директно от буксите на повечето от нещата. Причината може да е от едно от следните неща които трябва да почнат да се проверяват:
дето ми беше написал за да започна от време на време да ги проверявам.
дето ми беше написал за да започна от време на време да ги проверявам.
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблем при Е36
Колега ето ти инфото. моята кола се движи перфектно след като днес смених ланда сонда. Набира плавно и не придърпва, разлика голяма. Оборотите много лекичко играят, но съм заподозрял стъпковото, ще се чисти, че ми показа ниски волтове така или иначе при замерването...
Но до смяната стигнах след замерване.
Но до смяната стигнах след замерване.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблем при Е36
Ето ти инфо за волтовете от АутоДата.
Обърни внимание на буксата с която съм аз и бр. на пиновете, дали и при теб е същото ?!?!?!!
Успех !!!
Обърни внимание на буксата с която съм аз и бр. на пиновете, дали и при теб е същото ?!?!?!!
Успех !!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Re: Проблем при Е36
Колеги на мен ми се случи подобен проблем тия дни .Дано не се зачете като спам и да помогна с не толкова компетентен съвет.Положението от начало еше следното.Сложих газов инжекцион и момчето дето я монтитра каза че има някакъв дерт с токовете защото като се форсира двигателя имаше леко отклонение на графиката на компютъра.Не му обърнах особено внимание защото бях щастлив че имам газова система на бавареца.След месец нещата загрубяха и се почна едно "забиване" на муцуната като подам рязко газ.Гаснеше -нема палене по 10 тина минути .Абе кошмар с две думи.Тогава почна едно ходене по сервизи.Единия вика смени си свещите друг катализатора трети дебитомера.Оправдаваха се че нямало софтоер за този модел(Е36 316и М43).Ядосах се прибрах се у дома и с съседа ми решихме да свалям "чаркове"от неговото и по метода на изключването -същото само че седан а моето е купе.Свалих дебитомера пробвах не стана .Тогава решихме да проверим дали бобината е читава.Свалихме свещите сложихме ги на кабелите и накарахме жена ми да ги държи и четирите с голи ръце а аз завъртях стартера. Жената не светна като крушка и това доказа че бобината не дава ток.Шегувам се разбира се като в рекламата с кучешките протези.Просто както каза колегата по метода на изключването.Сложихме на съседа бобината и колата тръгна.Позагледах после моята и видяхме пукнатина едва забележима.Та мисълта ми беше колега да си видиш бобината дали е чтава.
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Проблем при Е36
aisikterix написа:Колеги на мен ми се случи подобен проблем тия дни .Дано не се зачете като спам и да помогна с не толкова компетентен съвет.Положението от начало еше следното.Сложих газов инжекцион и момчето дето я монтитра каза че има някакъв дерт с токовете защото като се форсира двигателя имаше леко отклонение на графиката на компютъра.Не му обърнах особено внимание защото бях щастлив че имам газова система на бавареца.След месец нещата загрубяха и се почна едно "забиване" на муцуната като подам рязко газ.Гаснеше -нема палене по 10 тина минути .Абе кошмар с две думи.Тогава почна едно ходене по сервизи.Единия вика смени си свещите друг катализатора трети дебитомера.Оправдаваха се че нямало софтоер за този модел(Е36 316и М43).Ядосах се прибрах се у дома и с съседа ми решихме да свалям "чаркове"от неговото и по метода на изключването -същото само че седан а моето е купе.Свалих дебитомера пробвах не стана .Тогава решихме да проверим дали бобината е читава.Свалихме свещите сложихме ги на кабелите и накарахме жена ми да ги държи и четирите с голи ръце а аз завъртях стартера. Жената не светна като крушка и това доказа че бобината не дава ток.Шегувам се разбира се като в рекламата с кучешките протези.Просто както каза колегата по метода на изключването.Сложихме на съседа бобината и колата тръгна.Позагледах после моята и видяхме пукнатина едва забележима.Та мисълта ми беше колега да си видиш бобината дали е чтава.
тва само на газ ли колега





- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Re: Проблем при Е36
На бензин на газ все тая си беше.Прекъсва кюфкане абе чудо.Бобината се оказа както споменах в предния пост.Смених я и всичко е ок.От задната страна беше пукната и се видя едва като я свалих за да сложи друга за проба.От гоазовата съм много доволен .Италианска е "Tomaseto" с управление за 4 цилиндров мотор модел СТАГ200.Монтираха ми я в с.Ведраре близо до Карлово.Страхотни пичове за и си разбират от работота.Самото поставяне ми отне 3-4 часа.Прилично прокарване на инсталацията ,всичко скрито и прибрани.Няма жици маркучи да стърчат.Настройка ми направиха на компютъра -поне 30 мин си игра момчето.След 1000км пак отидох за реглаж. Абе часовникарска работа, с две думи съм страшно доволен.Като разход ми дава 10-11/100км зимата в града а извън 7-8/100км.То си зависи и от уредбата и настройките.За вървенето при мен не се усеща разлика бензин/газ.И най важното като ти я монтират почвай да си тестваш бензиностанциите.При мен на различните бензиностанции ми дава различен разход.Ако трябва да ги подредя по най добър разход :
1.Лукойл
2.Шел
3.ОМВ
4.Разни махлянски
Това си е лично моя класация и не ангажирам никого с нея .Пробваш и виждаш къде ти дава най добър разход и посещаваш само нея.Аз зареждах по 10л на всяка.
1.Лукойл
2.Шел
3.ОМВ
4.Разни махлянски
Това си е лично моя класация и не ангажирам никого с нея .Пробваш и виждаш къде ти дава най добър разход и посещаваш само нея.Аз зареждах по 10л на всяка.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани