Проблем не пали или гасне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Проблем не пали или гасне

Мнение от DroW » 28 Май 2006, 22:07

Вчера както си карам по бул.Сливница колата ми угасна тотално и започна да губи скорост и съответно спрях след като ме издърпаха до паркинга където си я държа сега седи там и немога да я запаля.Значи като завъртя ключът дава контакт и се опитва да запали чува се познатото жужене или въртене и се опитва да запали мотора но не успява.Като пробвам пак същото се получава дори да задържа така 10 сек. няма резултат.
Искам да попитам от какво може да е възможно ли е да е бензиновия филтър.Сменил съм маслото преди 2-3000 километра с мобиле масло и филтъра за маслото също.Ангренажния ремък също е нов.Въздушния филтър също е новичък.Чисто нови свещи бош преди няма и хиляда киометра. Дали е възможно да е от бензиновия филтър или е нещо друго ?


Да допълня само същия ден след доста опити ми запали и карах 10-15 метра и пак загасна подавам газ а тя сякаш не и подавам спира хъх :help:
Последна промяна DroW на 28 Май 2006, 22:25, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 29 Май 2006, 1:02

Смятам да си сменя горивния филтър утре да не би пък да е от тва един приятел ми каза че щом върти значи помпата работи.Някой може ли да ми каже къде точно се намира горивния филтър и как изглежда горе долу? :help:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 29 Май 2006, 8:39

Здравей.Горивния филтър се намира точно под краката ти(от долна страна на купето) и най вероятно е закрит с някаква кора..Мисля че са 2 модела .Разликата е в дължината на самия филтър.Що се отнася до това което ти е казал твоя приятел не е гаранция,че като работи колата работи и помпата(тя пак може да работи но като няма достатъчен дибит....).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 29 Май 2006, 8:43

Метален цилиндър, около 20-тина см дълъг, с входящ и изходящ маркучи. Намира се отпред и отдолу, лесно ще го видиш на канал. Можеш да си го смениш и сам. Добре е да смениш и захващащите скоби на маркучите, а ако краищата им към филтъра са твърде омекнали, ги поизрежи, аванс има. Иначе след това често възникват течове от връзките, а бензинът е летлив и трудно се забелязват ;).
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 29 Май 2006, 9:30

бензинова помпа ? като завъртиш на контакт трябва да се чува помпата как дига гориво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 29 Май 2006, 10:12

nqkoisi написа:бензинова помпа ? като завъртиш на контакт трябва да се чува помпата как дига гориво

чува се как върти всеки път здравата си върти ако е това което имаш предвид да дига гориво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 29 Май 2006, 10:33

благодаря за помоща на всички ще го сменя и ще кажа къв е бил резултата после :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 29 Май 2006, 11:10

DroW написа:
nqkoisi написа:бензинова помпа ? като завъртиш на контакт трябва да се чува помпата как дига гориво

чува се как върти всеки път здравата си върти ако е това което имаш предвид да дига гориво


Бензиновата помпа много трудно се чува ако не си вдигнал седалката, затова най-добре си вдигни седалката, свали металния капак и с едната ръка се хващаш за някой от маркучите а с другата въртиш на стартера и трябва да усетиш вибрация, ако няма вибрация е кофти работата. Само да поясня че като си дал на контакт помпата не работи, тя започва да работи когато започнеш да въртиш на стартера. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 29 Май 2006, 22:01

Подкарах я след доста мъки наистина много компетентната помощ на един колега ентусиаст който за съжаление не идва на сбирките.
Сменихме бензиновия филтър и въздушния проверихме тоците как са що са всичко беше ок.Отворихме помпата и я извадихме цялата от резервоара.С едно кабелче подадохме ток на конектора за помпата и закачихме лампичка на него и като завъртя пробвахме дали ще светене е светна оказа се че ток тече и кабелите са читави.
От там оня се ядоса вкара 3-4 шамара на помпата по негови думи да се разместят магнитите вътре или там квото е.Сложихме я обратно колата запали първоначално и изгасна.Пробвахме пак тоя път задържа обороти и накрая вече си палеше постоянно от всеки път като нова.
Та съвета ми е ако и вие закъсате някъде по трасето преди да викате някой да ви изтегли защото е заминала помпата вадите я и я съветвате леко с някое чукче или шамар и се оправя ;)
Както и да е ще я сменям с нова но междувременно колата ми пали като нова :D Много съм доволен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 30 Май 2006, 10:02

Ами то на повечето помпи им е такъв проблема, най-често се получава така като е скъсана цедката на помпата и като започнат да влизат боклуци или когато им свършат четките.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook