Проблем не пали или гасне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Проблем не пали или гасне
Вчера както си карам по бул.Сливница колата ми угасна тотално и започна да губи скорост и съответно спрях след като ме издърпаха до паркинга където си я държа сега седи там и немога да я запаля.Значи като завъртя ключът дава контакт и се опитва да запали чува се познатото жужене или въртене и се опитва да запали мотора но не успява.Като пробвам пак същото се получава дори да задържа така 10 сек. няма резултат.
Искам да попитам от какво може да е възможно ли е да е бензиновия филтър.Сменил съм маслото преди 2-3000 километра с мобиле масло и филтъра за маслото също.Ангренажния ремък също е нов.Въздушния филтър също е новичък.Чисто нови свещи бош преди няма и хиляда киометра. Дали е възможно да е от бензиновия филтър или е нещо друго ?
Да допълня само същия ден след доста опити ми запали и карах 10-15 метра и пак загасна подавам газ а тя сякаш не и подавам спира хъх
Искам да попитам от какво може да е възможно ли е да е бензиновия филтър.Сменил съм маслото преди 2-3000 километра с мобиле масло и филтъра за маслото също.Ангренажния ремък също е нов.Въздушния филтър също е новичък.Чисто нови свещи бош преди няма и хиляда киометра. Дали е възможно да е от бензиновия филтър или е нещо друго ?
Да допълня само същия ден след доста опити ми запали и карах 10-15 метра и пак загасна подавам газ а тя сякаш не и подавам спира хъх

Последна промяна DroW на 28 Май 2006, 22:25, променена общо 1 път
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Смятам да си сменя горивния филтър утре да не би пък да е от тва един приятел ми каза че щом върти значи помпата работи.Някой може ли да ми каже къде точно се намира горивния филтър и как изглежда горе долу? 

- Гост
-
Здравей.Горивния филтър се намира точно под краката ти(от долна страна на купето) и най вероятно е закрит с някаква кора..Мисля че са 2 модела .Разликата е в дължината на самия филтър.Що се отнася до това което ти е казал твоя приятел не е гаранция,че като работи колата работи и помпата(тя пак може да работи но като няма достатъчен дибит....).
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Метален цилиндър, около 20-тина см дълъг, с входящ и изходящ маркучи. Намира се отпред и отдолу, лесно ще го видиш на канал. Можеш да си го смениш и сам. Добре е да смениш и захващащите скоби на маркучите, а ако краищата им към филтъра са твърде омекнали, ги поизрежи, аванс има. Иначе след това често възникват течове от връзките, а бензинът е летлив и трудно се забелязват
.

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
nqkoisi написа:бензинова помпа ? като завъртиш на контакт трябва да се чува помпата как дига гориво
чува се как върти всеки път здравата си върти ако е това което имаш предвид да дига гориво
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
DroW написа:nqkoisi написа:бензинова помпа ? като завъртиш на контакт трябва да се чува помпата как дига гориво
чува се как върти всеки път здравата си върти ако е това което имаш предвид да дига гориво
Бензиновата помпа много трудно се чува ако не си вдигнал седалката, затова най-добре си вдигни седалката, свали металния капак и с едната ръка се хващаш за някой от маркучите а с другата въртиш на стартера и трябва да усетиш вибрация, ако няма вибрация е кофти работата. Само да поясня че като си дал на контакт помпата не работи, тя започва да работи когато започнеш да въртиш на стартера.

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Подкарах я след доста мъки наистина много компетентната помощ на един колега ентусиаст който за съжаление не идва на сбирките.
Сменихме бензиновия филтър и въздушния проверихме тоците как са що са всичко беше ок.Отворихме помпата и я извадихме цялата от резервоара.С едно кабелче подадохме ток на конектора за помпата и закачихме лампичка на него и като завъртя пробвахме дали ще светене е светна оказа се че ток тече и кабелите са читави.
От там оня се ядоса вкара 3-4 шамара на помпата по негови думи да се разместят магнитите вътре или там квото е.Сложихме я обратно колата запали първоначално и изгасна.Пробвахме пак тоя път задържа обороти и накрая вече си палеше постоянно от всеки път като нова.
Та съвета ми е ако и вие закъсате някъде по трасето преди да викате някой да ви изтегли защото е заминала помпата вадите я и я съветвате леко с някое чукче или шамар и се оправя
Както и да е ще я сменям с нова но междувременно колата ми пали като нова
Много съм доволен.
Сменихме бензиновия филтър и въздушния проверихме тоците как са що са всичко беше ок.Отворихме помпата и я извадихме цялата от резервоара.С едно кабелче подадохме ток на конектора за помпата и закачихме лампичка на него и като завъртя пробвахме дали ще светене е светна оказа се че ток тече и кабелите са читави.
От там оня се ядоса вкара 3-4 шамара на помпата по негови думи да се разместят магнитите вътре или там квото е.Сложихме я обратно колата запали първоначално и изгасна.Пробвахме пак тоя път задържа обороти и накрая вече си палеше постоянно от всеки път като нова.
Та съвета ми е ако и вие закъсате някъде по трасето преди да викате някой да ви изтегли защото е заминала помпата вадите я и я съветвате леко с някое чукче или шамар и се оправя

Както и да е ще я сменям с нова но междувременно колата ми пали като нова

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Ами то на повечето помпи им е такъв проблема, най-често се получава така като е скъсана цедката на помпата и като започнат да влизат боклуци или когато им свършат четките.
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани