муден форсаж

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: муден форсаж

Мнение от jakson » 22 Яну 2012, 23:08

Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 23 Яну 2012, 9:45

jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?

няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 25.07.2011
Пол: Мъж
Кара: 320 купе
Мечтае да кара: M3

Re: муден форсаж

Мнение от trabifen » 23 Яну 2012, 10:00

ако колата има катализатор виж да не е запушен,да са ти изгнили гърнетата отвътре и да са се затиснали също...провери и тпс датчика ,имал съм подобен проблем но не с бмв от температурен датчик

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: муден форсаж

Мнение от jakson » 23 Яну 2012, 10:27

Rudisan написа:
jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?

няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите

А на прекъсвач как се държи ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Re: муден форсаж

Мнение от lop_88 » 23 Яну 2012, 11:30

Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие :bchug:
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 25 Яну 2012, 22:00

trabifen написа:ако колата има катализатор виж да не е запушен,да са ти изгнили гърнетата отвътре и да са се затиснали също...провери и тпс датчика ,имал съм подобен проблем но не с бмв от температурен датчик

катализатор нямам, избушен е генерацията е добре, няма дупки. тпс-а съм го пробвал с уред и като върти си показва смяна на омаж ли е или не знам какво.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 25 Яну 2012, 22:01

jakson написа:
Rudisan написа:
jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?

няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите

А на прекъсвач как се държи ?
от 3000 оборота нагоре си върви добре, нямам мощност в ниските
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 25 Яну 2012, 22:04

lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие :bchug:
точно същото без гърмежите в аспуха. това с дебитомера го знам , в един сервиз ми го отвориха и го преместиха два зъба, обогатява се сместа за горене за сметка на разхода.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: муден форсаж

Мнение от s_kolev » 28 Яну 2012, 5:43

DISA?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 28 Яну 2012, 11:40

s_kolev написа:DISA?
сменена е не е от нея
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Re: муден форсаж

Мнение от lop_88 » 13 Фев 2012, 14:00

lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие :bchug:

колега какво стана с проблема ти ??? намерили от къде идва всичко ???
аз смених и темп.датчик на мотора(този които е двойния),както и датчика в колекторите които е за градусите на входящия въздух взети от м-кар,но промяна няма.
колеги съмнявам се в датчик разпределителен вал и колянов вал.но до колкото разбрах ако е колянов вал няма да може да запали.за губене на мощност разбрах ,че проблема е в разпределителен вал,но как се замерва и какви стойности трябва дава при замерване с мултицет.На диагностика нищо не излиза.възможно ли е регулатора на налягането да си е заминал или да не прави налягане помпата .само тези неща не съм проверил аз.един от майсторите ми каза ,че проблема може да е в някаква клапа за излишното гори.тя била механична и не го хващала диагностиката и от там можела да идва бедната смес.имали такова нещо на м52б20 и къде се намира ???
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: муден форсаж

Мнение от Rudisan » 13 Фев 2012, 21:46

lop_88 написа:
lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие :bchug:

колега какво стана с проблема ти ??? намерили от къде идва всичко ???
аз смених и темп.датчик на мотора(този които е двойния),както и датчика в колекторите които е за градусите на входящия въздух взети от м-кар,но промяна няма.
колеги съмнявам се в датчик разпределителен вал и колянов вал.но до колкото разбрах ако е колянов вал няма да може да запали.за губене на мощност разбрах ,че проблема е в разпределителен вал,но как се замерва и какви стойности трябва дава при замерване с мултицет.На диагностика нищо не излиза.възможно ли е регулатора на налягането да си е заминал или да не прави налягане помпата .само тези неща не съм проверил аз.един от майсторите ми каза ,че проблема може да е в някаква клапа за излишното гори.тя била механична и не го хващала диагностиката и от там можела да идва бедната смес.имали такова нещо на м52б20 и къде се намира ???
нищо не съм правил в големите снегове и студове. Само още един проблем излезе като е -20 градуса не пали. има ток върти, поропуква леко като да запали но не пали, само с бутане или дърпане пали
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook