муден форсаж
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: муден форсаж
Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: муден форсаж
jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?
няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите
- trabifen
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 25.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 купе
- Мечтае да кара: M3
Re: муден форсаж
ако колата има катализатор виж да не е запушен,да са ти изгнили гърнетата отвътре и да са се затиснали също...провери и тпс датчика ,имал съм подобен проблем но не с бмв от температурен датчик
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: муден форсаж
Rudisan написа:jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?
няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите
А на прекъсвач как се държи ?
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: муден форсаж
Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: муден форсаж
trabifen написа:ако колата има катализатор виж да не е запушен,да са ти изгнили гърнетата отвътре и да са се затиснали също...провери и тпс датчика ,имал съм подобен проблем но не с бмв от температурен датчик
катализатор нямам, избушен е генерацията е добре, няма дупки. тпс-а съм го пробвал с уред и като върти си показва смяна на омаж ли е или не знам какво.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: муден форсаж
от 3000 оборота нагоре си върви добре, нямам мощност в нискитеjakson написа:Rudisan написа:jakson написа:Колега, а като тръгнеш да ускоряваш и настъпиш докрай, и леко отпуснеш педала, колата тръгва ли по-добре ?
Другото което е, като настъпиш газта и колата е мудна, отнемаш газта за по-малко от секунда и пак настъпиш не се ли оправя вървенето ?
няма сила на втора, ако е на 1200 оборота на втора няма сила да подеме. но на място като я форсирам, натискам педала до дъно и след секунда две започва да се форсира. все си мисля че е някакъв механичен проблем по колекторите
А на прекъсвач как се държи ?
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: муден форсаж
точно същото без гърмежите в аспуха. това с дебитомера го знам , в един сервиз ми го отвориха и го преместиха два зъба, обогатява се сместа за горене за сметка на разхода.lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: муден форсаж
lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие
колега какво стана с проблема ти ??? намерили от къде идва всичко ???
аз смених и темп.датчик на мотора(този които е двойния),както и датчика в колекторите които е за градусите на входящия въздух взети от м-кар,но промяна няма.
колеги съмнявам се в датчик разпределителен вал и колянов вал.но до колкото разбрах ако е колянов вал няма да може да запали.за губене на мощност разбрах ,че проблема е в разпределителен вал,но как се замерва и какви стойности трябва дава при замерване с мултицет.На диагностика нищо не излиза.възможно ли е регулатора на налягането да си е заминал или да не прави налягане помпата .само тези неща не съм проверил аз.един от майсторите ми каза ,че проблема може да е в някаква клапа за излишното гори.тя била механична и не го хващала диагностиката и от там можела да идва бедната смес.имали такова нещо на м52б20 и къде се намира ???
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: муден форсаж
нищо не съм правил в големите снегове и студове. Само още един проблем излезе като е -20 градуса не пали. има ток върти, поропуква леко като да запали но не пали, само с бутане или дърпане палиlop_88 написа:lop_88 написа:Извинявам се че пиша в тази тема но аз имам сходен проблем.Колата е 320 м52 на бензин се кара.Сутрин като е студено времето и след запалването е изфорсирам гърми в колекторите и след 1 мин. като позагрее няма проблем през деня,но усещам че няма мощност(имах 318 м40 и си правя сравнение с нея).другото което е както каза колегата има едно зачудване от 1-2 сек. преди да се изфорсира както трябва и в това зачудване ми гърми в колекторите,след което се изфорсирва до 6500 оборота. Настъпиш ли е все едно някакъв ластик те тегли назад и ускоряваш бавно,а тръгването е много мудно дори и гуми не може да завърти.И аз така ходих на диагностика и нищо не излезе за грешка.след това потърсих из форума и намерих ,че темп. датчик в колекторите може да прави мизерий .Смених го с оригинален от М-кар. и пак нищо.Посъветвах се в един сервиз( аман от специалисти ) бедна смес ми казаха и ,че дебитомера си е заминал (на думи).Но би трябвало да излезне грешка според мен при първата диагностика .взеха ми някакъв китайски и го смениха след което направиха диагностика и изчистиха грешката.Малко се пооправи автомобила но на студено.Дойде му форсажа и ускорението ,но като позагрее малко и пак същата история с ластика и гърмежа при форсиране. Днеска забелязах ,че и на студено е започнало да го прави отново .Като изключа буксата на дебитомера не виждам разлика в работата на мотора,само ако му дам газ и има по голямо зачудване.не играят обороти.бензиновия филтър е сменен .Както и стария дебитомер е почистен и пак същото.свещите са сменени .Въздушния филтър е като нов.
И аз не знам какво да правя както колегата.Ще съм благодарен ако и на мен ми помогнете.Ще следя темата с голямо удоволствие
колега какво стана с проблема ти ??? намерили от къде идва всичко ???
аз смених и темп.датчик на мотора(този които е двойния),както и датчика в колекторите които е за градусите на входящия въздух взети от м-кар,но промяна няма.
колеги съмнявам се в датчик разпределителен вал и колянов вал.но до колкото разбрах ако е колянов вал няма да може да запали.за губене на мощност разбрах ,че проблема е в разпределителен вал,но как се замерва и какви стойности трябва дава при замерване с мултицет.На диагностика нищо не излиза.възможно ли е регулатора на налягането да си е заминал или да не прави налягане помпата .само тези неща не съм проверил аз.един от майсторите ми каза ,че проблема може да е в някаква клапа за излишното гори.тя била механична и не го хващала диагностиката и от там можела да идва бедната смес.имали такова нещо на м52б20 и къде се намира ???
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани