Внезапно губене на ток м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Внезапно губене на ток м50б20
Проблемът е следния: Като запаля колата (без значение първо или 10-то палене за деня) таблото свети някак по-бледо, парното духа поне два пъти по-слабо, а ксеона си свети както трябва
Понеже съм на газ и трябва да изфорсирам до 2к оборота и точно при достигането на тази граница, или 500 оборота по-късно таблото светва по-силно, а парното започва да духа повече и разликата е осезаема ( 50% повече) Явно токът се увеличава! Да но идва един момент в който трябва да изфорсирам дори до 3000 оборота за да дойде тоя ток.
Както и да е - до тук бяха допълнителните обяснения - сега да минем към същинския проблем
Та както си карам аз (изфорсирал съм я одавна за да "светне по-силно таблото") и изведнъж фаровете ми огасват, също сд-то, таблото, цялото спира да работи само му светва лампичката акомулатор, цялата кола почти губи ток, но двигателят все още работи - ясно е че динамото не зарежда и дърпа ток от акомулатора. Обаче изфорсирам ли я към 5к оборота всичко си светва.
Милсех, че съм решил проблема със смяната на четки и цялата им конзола + релето, но май се оказва, че проблема е някъде другаде и се нуждая от малко помощ преди да тръгна по мъките с разни майстори и тн и тн.
да добавя и още нещо - ако изгася колата в състояние на "изгубен ток" тя спира да пали и иска бутане

Както и да е - до тук бяха допълнителните обяснения - сега да минем към същинския проблем

Та както си карам аз (изфорсирал съм я одавна за да "светне по-силно таблото") и изведнъж фаровете ми огасват, също сд-то, таблото, цялото спира да работи само му светва лампичката акомулатор, цялата кола почти губи ток, но двигателят все още работи - ясно е че динамото не зарежда и дърпа ток от акомулатора. Обаче изфорсирам ли я към 5к оборота всичко си светва.
Милсех, че съм решил проблема със смяната на четки и цялата им конзола + релето, но май се оказва, че проблема е някъде другаде и се нуждая от малко помощ преди да тръгна по мъките с разни майстори и тн и тн.
да добавя и още нещо - ако изгася колата в състояние на "изгубен ток" тя спира да пали и иска бутане

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Може да имаш хлабава маса някъде. Нещо елементарно е, но е напълно възможно.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Добре ами измери ли напрежението на акумулатора, после на алтернатора и след това на управляващия кабел на реле регулатора. Това при 5000обоорта и на празен ход. Ако на акумулатора и на алтернатора напрежението е различно, значи имаш проблем с кабелите - силовия + или масата. Ако са еднакви виж напрежението на управляващия кабел на реле регулатора и кажи колко е при 5000оборота и на празен ход 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Проблема се казва мултицет
замервате колко зарежда динамото и си готов 


- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Замерихме с мултицет преди време, но не помня данните, просто преди да я изфорсирам напрежението беше към 12 и нещо , а после се вдигна на 14 някъде и пак казвам не съм сигурен дали бяха толкова, но не ми е проблем да я замеря на ново. Както каза колегата, май имам някъде хлабава връзка, но не знам къде точно да търся - някой ако може да ми помогне с местоположението на главните букси от който зависи добрата връзка алтернатор - акомулатро ще бъда много олеснен 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Премери най-добре с мултицет какво се случва и си провери масата на акомулатора и масата на алтернатора да не би да са хлабави .Скоро да си ремонтирал алтернатора или евентуално някакъв шум да има от него ?

- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Внезапно губене на ток м50б20
Smoocki написа:Премери най-добре с мултицет какво се случва и си провери масата на акомулатора и масата на алтернатора да не би да са хлабави .Скоро да си ремонтирал алтернатора или евентуално някакъв шум да има от него ?
никакви шумове не се чуват колега, а преди 1000км му смених конзолата на четките с релето. Утре ще я огледам добре, на теория остава да има проблем с кабелите
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани