.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Номер 6 разбира се.Това е контролния клапан ,естественно в наи високата точка на ГНП.Отварящ на 1.05 бара .За справка подкачващата помпа в резервоара работи на около 0,5 бара.Знаем ,че тя просто тика част от горивото кьм филтьра и частично напълва лявата част на резервоара.
Грешно е да се мисли ,че тая ел помпа е направена да обезвъздушава ,тя е ТРАНСФЕРНА.
Които иска бьрзо да обезвъздуши ,специално при е36 ,отваря се кутията с бушони и релета ,на левия ботуш,последното реле под защитно капаче.Та сваля се релето ,замоства се в силовата верига на помпата и на хлабав контролен клапан ,се напълва филтьр и ГНП.
Просто и лесно.
Доставната пластинчата помпа в ГНП развива налягане до 10 бар(изпитвал сьм го на стенда с манометър ,при определяне на всмукателна величина) ,но при наличие на въздух в роторната секция запалването е трудно.
Грешно е да се мисли ,че тая ел помпа е направена да обезвъздушава ,тя е ТРАНСФЕРНА.
Които иска бьрзо да обезвъздуши ,специално при е36 ,отваря се кутията с бушони и релета ,на левия ботуш,последното реле под защитно капаче.Та сваля се релето ,замоства се в силовата верига на помпата и на хлабав контролен клапан ,се напълва филтьр и ГНП.
Просто и лесно.
Доставната пластинчата помпа в ГНП развива налягане до 10 бар(изпитвал сьм го на стенда с манометър ,при определяне на всмукателна величина) ,но при наличие на въздух в роторната секция запалването е трудно.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Ако прочетеш първия пост от началото до края може и да разбереш за какво иде реч.Dirty M5 driveR написа:Аз пак не можах да схвана каква е идеята на упражнението...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Пресиян Василев написа:Номер 6 разбира се.Това е контролния клапан ,естественно в наи високата точка на ГНП.Отварящ на 1.05 бара .За справка подкачващата помпа в резервоара работи на около 0,5 бара.Знаем ,че тя просто тика част от горивото кьм филтьра и частично напълва лявата част на резервоара.
Грешно е да се мисли ,че тая ел помпа е направена да обезвъздушава ,тя е ТРАНСФЕРНА.
Които иска бьрзо да обезвъздуши ,специално при е36 ,отваря се кутията с бушони и релета ,на левия ботуш,последното реле под защитно капаче.Та сваля се релето ,замоства се в силовата верига на помпата и на хлабав контролен клапан ,се напълва филтьр и ГНП.
Просто и лесно.
Доставната пластинчата помпа в ГНП развива налягане до 10 бар(изпитвал сьм го на стенда с манометър ,при определяне на всмукателна величина) ,но при наличие на въздух в роторната секция запалването е трудно.
Благодаря за отговора.
В крайна сметка подкачващата помпа няма как да изкара въздуха от системата и да напълни горивопроводите и филтъра с нафта.
Защото подкачващата помпа работи на 0,5bar, а клапан №6 отваря на 1,05bar.
Ръчната помпичка ще върши работа, но за целта трябва да се развива клапан №6.
Мисля, че темата е изчерпана.
КЛЮЧ.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds - КЛЮЧ
Аз може би не се изразих правилно. Очевидно искаш да можеш да обезвъздушаваш ръчно, Пресиян ти обясни как може да стане. Описания от теб начин не действа, тъй като както сам си се убедил въздуха може да излезе само през дюзите (без да буташ всякакви други клапани). Та се зачудих за какво ти е тая занимавка, след като горивен филтър не се сменя всеки ден, а въртенето 10-15-20сек. не виждам да е проблем. От чист интерес, а не че ти държа сметка. Относно гълтането на въздух след пресушаване на резервоара единствения начин е просто да оставяш гориво. То е ясно, че и за помпата не е добре. 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани