Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Колеги, понеже както доста от нас страдат, та и аз така, играят ми оборотите и свалих всичко що видях като маркучи за въздух за да ги огледам за скъсано. Установих, че вакуумните не са хич в добро състояние и ги намазах със силикон и обвих с тиксо, с идеята ако се оправят оборотите да купя нови. Херметизираха се съдейки по вакуума, който се получава като изтегля въздуха от тях, лепят ми се за езика като лепенки.
Както и да е, в крайна сметка оборотите пак играят леко. Интересното е, че след като изключа буксата на ст. лоторче или дебитомера в първия случай оборотите се вдигат около 1000, а във втория случай започват шантаво да играят и колата да тресе. Това ме води на мисълта, че те са ОК.
Ето и линк за съскането, ако успеете да го чуете от чукащите повдигачи
. но тях ще ги оправям на пролет ако се реша
http://www.youtube.com/watch?v=ld5gAMBZd8s
Въпросът ми е, това ли са всичките маркучи /снимка/ за въздуха от където автомобила дърпа въздух. Или има и още които да сваля и проверя, че чувам как съска мотора от някъде и сякаш дърпа въздух, но колекторите като се стопли ще ги свалям за смяна на гарнитура и оглед ...
Благодаря
Както и да е, в крайна сметка оборотите пак играят леко. Интересното е, че след като изключа буксата на ст. лоторче или дебитомера в първия случай оборотите се вдигат около 1000, а във втория случай започват шантаво да играят и колата да тресе. Това ме води на мисълта, че те са ОК.
Ето и линк за съскането, ако успеете да го чуете от чукащите повдигачи




http://www.youtube.com/watch?v=ld5gAMBZd8s
Въпросът ми е, това ли са всичките маркучи /снимка/ за въздуха от където автомобила дърпа въздух. Или има и още които да сваля и проверя, че чувам как съска мотора от някъде и сякаш дърпа въздух, но колекторите като се стопли ще ги свалям за смяна на гарнитура и оглед ...
Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Колега, М40то винаги съска от към колекторите. Колкото до оборотите, може проблема да идва от обичайните за всички проблеми по двигателя, ламбда сонда, стъпково моторче и не до толкова дебитомер.
Колата има ли газ ?
При вървене полуават ли се някакви тласъци или предърпвания ?
Малко вероятно е, но може и проблемна дюза да имаш.
От кога го прави този проблем ?
Колата има ли газ ?
При вървене полуават ли се някакви тласъци или предърпвания ?
Малко вероятно е, но може и проблемна дюза да имаш.
От кога го прави този проблем ?
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
jakson написа:Колега, М40то винаги съска от към колекторите. Колкото до оборотите, може проблема да идва от обичайните за всички проблеми по двигателя, ламбда сонда, стъпково моторче и не до толкова дебитомер.
Колата има ли газ ?
При вървене полуават ли се някакви тласъци или предърпвания ?
Малко вероятно е, но може и проблемна дюза да имаш.
От кога го прави този проблем ?
Ами да, тласаци се получават, като я настъпя рязко и не зацепва веднага, но това го отдавам на износен вал. На първа ако карам не е стабилна колата и се движи на тласаци и при набиране и превключване пак има тласъци... Какъв признак според теб са тласаците, за каква неизправност ???
Дюзите не съм ги гледал но на пролет ще свалям колекторите и може и тях да погледна. Цена за дюзи знеш ли ? Нови, употребявани ?
А това ли са всички маркучи, дали знаеш...и съскането от какво е провокирано, каква е причината, да го направят баварците така ?
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Re: Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Това с тласъците е напълно възможно да е от повдигачите и износения вал. Скоро смених м40б18 (с тракащи повдигачи) с м43б18 и нямаш представа колко голяма е разликата във вървежа...
П.П. Помисли си дали си заслужава да го ремонтираш, или да търсиш друг двигател, защото само повдигачите, дюзите и валът ще ти излезат към 800лв
П.П. Помисли си дали си заслужава да го ремонтираш, или да търсиш друг двигател, защото само повдигачите, дюзите и валът ще ти излезат към 800лв

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Re: Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Колеги и аз съм със същия проблем 1:1 При мен допълнително ми изписва и грешка 1222
Всички датчици съм измерил и са ОК , ламбдата не съм, щото не мога да намеря канал.
И моите повдигачи тракат, ама само за 2 сек, като я паля студена - мотор М42.
Като е студена, сепа много здраво и няма никаква мощност в ниските. Като загрее има мощност,но оборотите пак си играят. Отзад смърди гадно, но не гори антифриз или масло. Свещите са черни. Май е богата смес.
Тестването за вакуум пропуски знам, че става димни машини и с тях се вижда най-добре. Не знам, обаче има ли ги по сервизите.
Също ставало и със спрей за карбуратори май - пръскаш насам натам по маркучите и съмнителните места, и ако си промени работата мотора - значи е ясна работата.
Колега Ташев, виж тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=126046 полезна е.

Всички датчици съм измерил и са ОК , ламбдата не съм, щото не мога да намеря канал.
И моите повдигачи тракат, ама само за 2 сек, като я паля студена - мотор М42.
Като е студена, сепа много здраво и няма никаква мощност в ниските. Като загрее има мощност,но оборотите пак си играят. Отзад смърди гадно, но не гори антифриз или масло. Свещите са черни. Май е богата смес.
Тестването за вакуум пропуски знам, че става димни машини и с тях се вижда най-добре. Не знам, обаче има ли ги по сервизите.
Също ставало и със спрей за карбуратори май - пръскаш насам натам по маркучите и съмнителните места, и ако си промени работата мотора - значи е ясна работата.
Колега Ташев, виж тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=126046 полезна е.
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Всмукателни и вакуумни тръби е36 м40
Gerch написа:Колеги и аз съм със същия проблем 1:1 При мен допълнително ми изписва и грешка 1222![]()
Колега Ташев, виж тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=126046 полезна е.
Мерси за линка, да знам я, чел съм я темата, даже писах в нея за моя проблем с оборотите. Установих обаче, че има още два маркуча които трябва да сваля и да прегледам.
1 който е по дебел и излиза от колекторите в посока таблото/предното стъкло/ на колата и още един който е от две части свързан с пласт масова тръба и служи за серво усилвателя на спирачната система... ще се свалят и тези за да ги прегледам обстойно. Интересното е, че след като намазах свалените маркучи със силикон и изолирбанд отгоре, колата работи доста спокойно като тръгне, не претриса, плавно набира, което ме радва.
В момента съм в процес на изготвяне на уреда на Методи за да проверя ламбда сондата. Ето името на темата му напишия в Google, ще излезе: Тест на ламбда сонда . Уред “ламбда –тестер” - DIY
Успех
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани