слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от ayaks90 » 10 Яну 2012, 16:28

arsenal написа:
ayaks90 написа:Ами колеги за съжаление незнам моя диф какъв е (от стокова 20-ска) върви много зверски вдига само 222 км/ч но пък извън дградско ми пада на 6.5 расход с 120-130 км/ч а в града спокойно каране 10-11 според зависи от трафика аз лично съм много доволен.



колега как със 3,45 диф извънградско ще ти дава 6,5 с 130км на мене със 3,91 на 28цата не може да ми пакде под 8,3 извънградско а градско зимата 16

еми минах 300 км с 20 литра бензин как даси го обесня ? :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от delas_328 » 10 Яну 2012, 17:50

bum_bum написа:
delas_328 написа:караите ги тея 328ци с предавателни числа към 4 и после се чудете що ви горят много и не вървят :mhihi: , не знам но лично за мен на 28ца повече от 3.45 не е добра идея :no:



С по-къс диф по не върви викаш, а?


Аз не казвам че по не върви,но със 3.91 срещу 3.45 или 3.15 за вървене резултата ми е ясен :mhihi: вие си говорете каквото искате !!!
За дрифт съм съгласен !
Boyadjiev написа:Успех да тръгнеш с 3.91 и обикновени гуми, освен ако не искаш да караш на 3/4 газ до 3та, 5та да ти свършва на 180... А не, има и друга възможност, да ти е умрела 28мицата и да си караш с късия и да не превърта...


Напълно подкрепям !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 20:26

Аз бях с 3.45 и минах на 3.07 с 28-ца с около 200 коня на колелата. Беше огромна грешка. Ако намеря 3.91 няма да се чудя и секунда преди да го сложа.

НЕ съм дрифтър и става въпрос за нормално каране. С 3.07 колата е много по-неприятна за каране, а представям си тези със стоковия див на стокова 28-ца къв мъртвец е :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от Boyadjiev » 10 Яну 2012, 21:24

bum_bum написа:Аз бях с 3.45 и минах на 3.07 с 28-ца с около 200 коня на колелата. Беше огромна грешка. Ако намеря 3.91 няма да се чудя и секунда преди да го сложа.

НЕ съм дрифтър и става въпрос за нормално каране. С 3.07 колата е много по-неприятна за каране, а представям си тези със стоковия див на стокова 28-ца къв мъртвец е :banghead:

А ти защо мислиш че с 3.91 ще е по-добре ? Точно па при 2.8 по-къс диф от 3.45 колата ти ще е толкова спряла, че просто няма да ти се вярва... Освен че ще въртиш гуми на 1ва, 2ра и 3та, ще слагаш 4та към 115, максималната скорост ще ти е 185 ? Има ли смисъл ? Представи си как си караш на 5та с 3500 оборота със 100 по околовръстното, идвам аз до теб, смея ти се, връщаш 3та, ускоряваш до 115-120, слагаш 4та - 150, слагаш 5та и стигаш 180 и? ... аварийки и спирачка ?! Или пък докато ти ръчкаш с шифтъра между 3та, 4та и 5та и държиш мотора между 5500 и 6500 (което не му е най-ефективния режим !) аз си стоя на една предавка, мотора си бута (докато аз използвам рев банда оптимално) и ? Резултата е много шум за нищо... Абсолютно неефективно... Пусни си клипчето на колегата Испанеца -> 320-ската с 4.1 диф дава 11+ секунди до 100 ?!? Не е добре нали ?
А 320 с 3.91 и малко вдигнат ограничител какво дава ? 9 секунди до 100 ако не и по-малко...
С мисъл правете тия коли... 5 десети е допустимо скъсяване, но повече е абсурт при твоя мотор, който даже си е на редлайн 6500...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от maxpower » 10 Яну 2012, 21:32

Аз искам да кажа, като върл защитник на малките прасенца 3,45 :mhihi: , че мисля да минавам на 3,15 :mhihi: . Не ме убивайте с камъни моля :lol: Просто така развивам двигателя, че да има въртящ момент в средните обороти и вече с малкото прасенце минавам през тези обороти доста бързо. Другото е, че май тия малки фрикциони не могат да удържат на толкова въртящ момент, може и да греша де, но то ще си покаже.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от delas_328 » 10 Яну 2012, 21:32

:bowdown: :bowdown: :bowdown: Обясни им малко !!!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от Boyadjiev » 10 Яну 2012, 21:39

maxpower написа:Аз искам да кажа, като върл защитник на малките прасенца 3,45 :mhihi: , че мисля да минавам на 3,15 :mhihi: . Не ме убивайте с камъни моля :lol: Просто така развивам двигателя, че да има въртящ момент в средните обороти и вече с малкото прасенце минавам през тези обороти доста бързо. Другото е, че май тия малки фрикциони не могат да удържат на толкова въртящ момент, може и да греша де, но то ще си покаже.

Е братле как ще те убиваме, ти си правиш колата с мисъл и най-важното, знаеш какво правиш и защо го правиш и какво ще е следствието :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 22:13

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:Аз бях с 3.45 и минах на 3.07 с 28-ца с около 200 коня на колелата. Беше огромна грешка. Ако намеря 3.91 няма да се чудя и секунда преди да го сложа.

НЕ съм дрифтър и става въпрос за нормално каране. С 3.07 колата е много по-неприятна за каране, а представям си тези със стоковия див на стокова 28-ца къв мъртвец е :banghead:

А ти защо мислиш че с 3.91 ще е по-добре ? Точно па при 2.8 по-къс диф от 3.45 колата ти ще е толкова спряла, че просто няма да ти се вярва... Освен че ще въртиш гуми на 1ва, 2ра и 3та, ще слагаш 4та към 115, максималната скорост ще ти е 185 ? Има ли смисъл ? Представи си как си караш на 5та с 3500 оборота със 100 по околовръстното, идвам аз до теб, смея ти се, връщаш 3та, ускоряваш до 115-120, слагаш 4та - 150, слагаш 5та и стигаш 180 и? ... аварийки и спирачка ?! Или пък докато ти ръчкаш с шифтъра между 3та, 4та и 5та и държиш мотора между 5500 и 6500 (което не му е най-ефективния режим !) аз си стоя на една предавка, мотора си бута (докато аз използвам рев банда оптимално) и ? Резултата е много шум за нищо... Абсолютно неефективно... Пусни си клипчето на колегата Испанеца -> 320-ската с 4.1 диф дава 11+ секунди до 100 ?!? Не е добре нали ?
А 320 с 3.91 и малко вдигнат ограничител какво дава ? 9 секунди до 100 ако не и по-малко...
С мисъл правете тия коли... 5 десети е допустимо скъсяване, но повече е абсурт при твоя мотор, който даже си е на редлайн 6500...


Да обясня сега някои неща .

Смея да твърдя, че няма е36 с по-направена ходова част от моята във форума. Спирачките ми също са повече от перфектни. viewtopic.php?f=8&t=207080&hilit=%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82

Карам с чисто нови джанти ББС (ако не сложа RS- a) и чисто нови гуми. Бяха Тойо 4-ки, сега ще са семисликове. Вероятно пак Тойо осмици.

Въпреки всичко скорости от на 180, максимум 200 слабо ме интересуват. Гворим за магистралата. За Околовръстното дори изобщо не ми минава през акъла да вдигна такава скорост.

Вие ако искате вдигайте и 300. Слабо ме вълнува, аз имам един живот и не смятам да го затривам от тъпотия.

Пауърбанда, дето му викаш ще е малко по-различен. Може да се ориентираш от валовете ;) http://www.evosport.com/product/proddet ... AM.M52.201

Имам и някои други модове по главата и преди 2 години с другите валове, дето са с 40 градуса надолу бях под 6 сек до 100 та не знам за какви 9 говориш.

Овчата мисъл за 3.91 с модовете, които имам по колата ми я дадоха от Евоспорт. Вярвам да знаят това- онова за колите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от Boyadjiev » 10 Яну 2012, 22:25

Редлайн на 8500 няма нищо общо с редлайн 6500... Силно ме съмнява обаче да постигнеш 8500 с М52, но дано успееш ! Ако успееш тогава смисъл има, но на 28мица без такива работи е пълен абсурд... А повечето коли нямат валвтрейн на цената на гарсониера извън София :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 22:28

Не, на 7600 ще е макс. За повече може би догодина като взема една демпферна шайба за вала от Ати с която няма да има проблем за оборотите.

Това естествено ако се види на диното, че след 7600 има още живот в главата, иначе няма да има смисъл да дам 800 долара за демпфер само и само за да тъпча във високите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от Boyadjiev » 10 Яну 2012, 22:37

Нещо не ми звучи добре тия валове в м52... Дано да греша и да ти се получи мотора някой ден и да си го караш :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 22:47

Те са си за М52
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от Boyadjiev » 10 Яну 2012, 22:54

По чужбанса с аналогичен валвтрейн какъвто ти мислиш да слагаш карат на по 9000 оборота М50тата... :twisted: Страшна работа...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 23:04

Нямам идея, в Щатите М50 вече го нямат за мотор. Блока на м52 е чугун и всичко вътре много по-леко и за това не ползват много м50. Проблема с алуминиевия блок го реших генерално и в момента резбите ми са по-здрави и от чугунените може би.

Проблема е в коляновия вал и съответно главата- дали си струва тия обороти.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: сомалия
Пол: Мъж
Кара: мотокара
Мечтае да кара: на бензин

Re: слагане на шпер 3,45 малко прасе на е36 328

Мнение от arsenal » 11 Яну 2012, 11:27

за сравнение правил съм няколко старта с 28ци с 3,15 отворен диф и съм бая пред тях ,но при мене е лошото че аз съм с 15ки и то много изтъркани гуми и колата има слаб старт

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook