Конверсия от 318 тдс към 325 тд, проблеми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Конверсия от 318 тдс към 325 тд, проблеми
Здравейте. драги ми съфорумци и за много години
.
Попадна ми цяла кола донор 325 тд с мотор след основен ремонт с глава от Е38. Изкормихме 318-ката -компютър, инсталация на двигателя и инсталацията в купето, свалихме мотора, скоростна кутия, кардана, щангите за скоростния лост и сложихме нещата от 325-цата. Всичко пасна идеално, НО (
тъпото "но") започнаха проблемите. Фаровете и мигачите ги няма никакви. Прегледах бушоните, смених ключа, прегледах кабелите - няма скъсано, няма протрито... просто няма логика да не светят...работят само дългите и то като дръпнеш да премигнеш на някого. Това е единя проблем. Втория проблем се появи след като сложихме мотора и след няколко паления колата започна да пали много трудно и като запали не работи равномерно, или гасне. Като подам малко газ се форсира доста, има закъснение, също така след като си махна крака от педала има закъснение в отпускането на газта. Казаха ми, че помпата ми е проблемна. Имам помпа от 325 обаче тдС, а аз съм ТД и има разлика във диаметъра на фланеца на помпата. но като я огледах по-обстойно (външно) не намерих друга разлика назад. Може ли да взема карантията от читавата помпа и да я сложа на моята ?
Поздрави

Попадна ми цяла кола донор 325 тд с мотор след основен ремонт с глава от Е38. Изкормихме 318-ката -компютър, инсталация на двигателя и инсталацията в купето, свалихме мотора, скоростна кутия, кардана, щангите за скоростния лост и сложихме нещата от 325-цата. Всичко пасна идеално, НО (

Поздрави

- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Конверсия от 318 тдс към 325 тд, проблеми
За фаровете си виж релето (ако не си го видял), при проблемно реле симптомите са същите. За другите неща незнам. 

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Конверсия от 318 тдс към 325 тд, проблеми
denises26 написа:За фаровете си виж релето (ако не си го видял), при проблемно реле симптомите са същите. За другите неща незнам.
Цък... пробвах с работещо ( на 100 % ) реле и не става...

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани