Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката

Мнение от grudev » 05 Яну 2012, 20:54

За много години колеги и безаварийно през 2012,

А сега по същество имам следния проблем.

При движение волана вибрира. Почти при всякаква скорост. При натискане на спирачката (особено по-рязко) се чува еднократно пукане отпред (мисля вдясно), волана се отмята леко на ляво и започва още повече да вибрира докато колата не спре4 напълно. При потегляне отново се чува това еднократно "пук". Този проблем го има от година може би, но сега се усили значително и ме притеснява. Казаха ми криви дискове, криви джанти. Погледнах дисковете наистина бяха с издълбани пътечки и ръб. Направо преминах от единични към двойни със нови накладки и спирачни апарати. Изправих и джантите и познайте - проблема остана. Диковете са почти нови - на 2 месеца и джантите са перфектно прави.

Един приятел я покара и каза, че може да е лагер на главина. Какво мислите по въпроса? Дали е лагер и как се проверява това. Колко проблизително струва смяната и самите части. Ако единия лагер е заминал дали не е по-добре да сменя и двата ?

Поздрави,
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Яну 2012, 22:01

Ами по принцип като замине лагер започва да вие и се чува отчетливо на завой. Може и да вдигнеш предните колелета и да въртиш всяко едно - заминалия лагер се чува. Но първо направи обстойна диагностика на ходовата част - накрайници, шарнири, тампони (и на магарето). Може нещо да е тръгнало. Тампоните на носачите примерно ако са от обикновените са с по 2 уши. Ако са скъсани примерно, може при потегляне и спиране края на носача да чуква във вътрешността на самия тампон. Всичко е възможно. За лагерите - сменяш този, който е заминал. Здравия лагер няма нужда да го буташ. То е хубаво де - за да си сигурен все пак, тук вече е пожелание.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 23.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530d exclusive edition
Мечтае да кара: М6 power Grand coupe

Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката

Мнение от yavor1313 » 05 Яну 2012, 22:04

колега за много години преди малко прочетох за твоя проблем.да ти кажа и аз мисля че си за лагер на главина както твоя познат ,размърда ли точилото има ли луфт на разбито а относно това как се сменява лагер на главина виж това и след това съм убеден че няма да имаш никакви проблеми с смяната им :yes: :yes: :yes: http://vbox7.com/play:8417bbb9e8
Живей,така че когато умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!!
НОВАТА-Стара https://s30.postimg.org/k0sivwafl/2014_03_09_102.jpg
СТАРАТАИзображение
http://www.youtube.com/watch?v=8EV8up1-P40 (E34 touring with rondell0021 wheels)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката

Мнение от grudev » 06 Яну 2012, 20:03

Dirty M5 driveR написа:Ами по принцип като замине лагер започва да вие и се чува отчетливо на завой. Може и да вдигнеш предните колелета и да въртиш всяко едно - заминалия лагер се чува. Но първо направи обстойна диагностика на ходовата част - накрайници, шарнири, тампони (и на магарето). Може нещо да е тръгнало. Тампоните на носачите примерно ако са от обикновените са с по 2 уши. Ако са скъсани примерно, може при потегляне и спиране края на носача да чуква във вътрешността на самия тампон. Всичко е възможно. За лагерите - сменяш този, който е заминал. Здравия лагер няма нужда да го буташ. То е хубаво де - за да си сигурен все пак, тук вече е пожелание.



Колега, не жаля пари за окачване. Няма как да е заминало нещото защото всичко е подменено и е на макс 3 месеца - шарнири (къси и дълги), тампони, амортесьори.

:dunno:
yavor1313 написа:колега за много години преди малко прочетох за твоя проблем.да ти кажа и аз мисля че си за лагер на главина както твоя познат ,размърда ли точилото има ли луфт на разбито а относно това как се сменява лагер на главина виж това и след това съм убеден че няма да имаш никакви проблеми с смяната им :yes: :yes: :yes: http://vbox7.com/play:8417bbb9e8


Луфт определено има някакъв, защото се усеща при почти всякаква динамика на колата - тръгване, спиране, бабуни, ляв - десен завой особено при натискане на спирачка. Но! виене определено няма :dunno: ще погледна клипа
Drift machine ....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook