Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката
За много години колеги и безаварийно през 2012,
А сега по същество имам следния проблем.
При движение волана вибрира. Почти при всякаква скорост. При натискане на спирачката (особено по-рязко) се чува еднократно пукане отпред (мисля вдясно), волана се отмята леко на ляво и започва още повече да вибрира докато колата не спре4 напълно. При потегляне отново се чува това еднократно "пук". Този проблем го има от година може би, но сега се усили значително и ме притеснява. Казаха ми криви дискове, криви джанти. Погледнах дисковете наистина бяха с издълбани пътечки и ръб. Направо преминах от единични към двойни със нови накладки и спирачни апарати. Изправих и джантите и познайте - проблема остана. Диковете са почти нови - на 2 месеца и джантите са перфектно прави.
Един приятел я покара и каза, че може да е лагер на главина. Какво мислите по въпроса? Дали е лагер и как се проверява това. Колко проблизително струва смяната и самите части. Ако единия лагер е заминал дали не е по-добре да сменя и двата ?
Поздрави,
А сега по същество имам следния проблем.
При движение волана вибрира. Почти при всякаква скорост. При натискане на спирачката (особено по-рязко) се чува еднократно пукане отпред (мисля вдясно), волана се отмята леко на ляво и започва още повече да вибрира докато колата не спре4 напълно. При потегляне отново се чува това еднократно "пук". Този проблем го има от година може би, но сега се усили значително и ме притеснява. Казаха ми криви дискове, криви джанти. Погледнах дисковете наистина бяха с издълбани пътечки и ръб. Направо преминах от единични към двойни със нови накладки и спирачни апарати. Изправих и джантите и познайте - проблема остана. Диковете са почти нови - на 2 месеца и джантите са перфектно прави.
Един приятел я покара и каза, че може да е лагер на главина. Какво мислите по въпроса? Дали е лагер и как се проверява това. Колко проблизително струва смяната и самите части. Ако единия лагер е заминал дали не е по-добре да сменя и двата ?
Поздрави,
Drift machine ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката
Ами по принцип като замине лагер започва да вие и се чува отчетливо на завой. Може и да вдигнеш предните колелета и да въртиш всяко едно - заминалия лагер се чува. Но първо направи обстойна диагностика на ходовата част - накрайници, шарнири, тампони (и на магарето). Може нещо да е тръгнало. Тампоните на носачите примерно ако са от обикновените са с по 2 уши. Ако са скъсани примерно, може при потегляне и спиране края на носача да чуква във вътрешността на самия тампон. Всичко е възможно. За лагерите - сменяш този, който е заминал. Здравия лагер няма нужда да го буташ. То е хубаво де - за да си сигурен все пак, тук вече е пожелание.
- yavor1313
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d exclusive edition
- Мечтае да кара: М6 power Grand coupe
Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката
колега за много години преди малко прочетох за твоя проблем.да ти кажа и аз мисля че си за лагер на главина както твоя познат ,размърда ли точилото има ли луфт на разбито а относно това как се сменява лагер на главина виж това и след това съм убеден че няма да имаш никакви проблеми с смяната им
http://vbox7.com/play:8417bbb9e8



Живей,така че когато умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!!
НОВАТА-Стара https://s30.postimg.org/k0sivwafl/2014_03_09_102.jpg
СТАРАТА
http://www.youtube.com/watch?v=8EV8up1-P40 (E34 touring with rondell0021 wheels)
НОВАТА-Стара https://s30.postimg.org/k0sivwafl/2014_03_09_102.jpg
СТАРАТА

http://www.youtube.com/watch?v=8EV8up1-P40 (E34 touring with rondell0021 wheels)
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Вибрации във волана и припукване при натискане на спирачката
Dirty M5 driveR написа:Ами по принцип като замине лагер започва да вие и се чува отчетливо на завой. Може и да вдигнеш предните колелета и да въртиш всяко едно - заминалия лагер се чува. Но първо направи обстойна диагностика на ходовата част - накрайници, шарнири, тампони (и на магарето). Може нещо да е тръгнало. Тампоните на носачите примерно ако са от обикновените са с по 2 уши. Ако са скъсани примерно, може при потегляне и спиране края на носача да чуква във вътрешността на самия тампон. Всичко е възможно. За лагерите - сменяш този, който е заминал. Здравия лагер няма нужда да го буташ. То е хубаво де - за да си сигурен все пак, тук вече е пожелание.
Колега, не жаля пари за окачване. Няма как да е заминало нещото защото всичко е подменено и е на макс 3 месеца - шарнири (къси и дълги), тампони, амортесьори.

yavor1313 написа:колега за много години преди малко прочетох за твоя проблем.да ти кажа и аз мисля че си за лагер на главина както твоя познат ,размърда ли точилото има ли луфт на разбито а относно това как се сменява лагер на главина виж това и след това съм убеден че няма да имаш никакви проблеми с смяната им![]()
![]()
http://vbox7.com/play:8417bbb9e8
Луфт определено има някакъв, защото се усеща при почти всякаква динамика на колата - тръгване, спиране, бабуни, ляв - десен завой особено при натискане на спирачка. Но! виене определено няма

Drift machine ....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани