Проблем с М40 на газ и бензин.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 19 Дек 2011, 21:39

Здравейте. Значи проблема е следния. Имам газ на колата от 2005 година. От скоро взе да ми прави проблеми. До сега съм палил винаги на газ- зима, лята само на газ. Обаче сега като запаля на газ и я оставя да поработи докато си изчистя стъклата и тя изгасва. Работи примерно 1 минута и постепенно намаляват оборотите и изгасва. След това колкото и да въртя на газ или на бензин не мога да запаля. В интерес на истината не съм я палил на бензин и като постопли да я обърна на газ и да видя как ще работи тогава. Смених изпарителя с чисто нов. Беше след обяд в събота и запали и работи без проблеми на газ. Тази сутрин тръгвам за работа, паля на газ и след минута изгасна. И не пали ни на бензин, ни на газ. Не съм го пробвал на бензин да запаля и после като загрее да обърна на газ да видя как ще работи. Струва ми се, че когато е студеничко нещо замръзва. Има антифриз във системата, има газ и бензин. Филтъра до изпарителя е чист, клапаните си работят, щракат. Какво да гледам за да локализирам проблема?
Колата е 1,8, изпарителя е Voltran. Преди бях със Stargaz и с Marini.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от Jang1r » 19 Дек 2011, 21:58

Ти си си отговорил сам колега :mhihi: Пали колата на бензин и като позагрее тогава обръщай на газ.В този студ е нормално след минута работа изпарителя ти просто да замръзне и колата да изгасне.Ако и подаваш газ отвътре няма да гасне,но трябва да имаш в предвид че подобна експлоатация ебава майката на платната в изпарителя :dummy:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 19 Дек 2011, 22:13

Колега, изпарителя е нов. Независимо от къде подавам газ- -дали от върте или от лостчето вънка на двигателя тя гасне. Кагато я запаля на газ и тръгна, колата след минута изгасна и не може да запали. До сега съм я палил и карал на газ и в най големите студове през годините.Утре ще пробвам с паленето на бензин и обръщането на газ като загрее.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от jackass3D » 20 Дек 2011, 0:28

ivopicha написа:Колега, изпарителя е нов. Независимо от къде подавам газ- -дали от върте или от лостчето вънка на двигателя тя гасне. Кагато я запаля на газ и тръгна, колата след минута изгасна и не може да запали. До сега съм я палил и карал на газ и в най големите студове през годините.Утре ще пробвам с паленето на бензин и обръщането на газ като загрее.


Лол чак като загрее недей ами просто трябва да стопли да мине средата на синята зона. И друго на което може да се дължи гасненето е въздуха да и идва повечко. Огледай гофрето и връзките със самата кихалка, или опръстена на кихалката да се е по олабил и да гълта повечко въздух от там.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 20 Дек 2011, 1:32

Това имах в предвид- като се постопли млако :) Гофрето е ОК, гумата на кихалката е стегната. Може ли нещо след дебитомера да замръзва и после затова да не може да запали и на бензин?
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от jackass3D » 20 Дек 2011, 2:51

ivopicha написа:Това имах в предвид- като се постопли млако :) Гофрето е ОК, гумата на кихалката е стегната. Може ли нещо след дебитомера да замръзва и после затова да не може да запали и на бензин?


Няма ко да замръзне. И ако не пали на бенз виж бензиновата помпа да не е заминала(много вероятно от дълго каране на газ) :yes: . Друго провери как ти е прекъсната инжекцията и на мое то старото м40 имах едно реле на което бяха вързани кабелите за инжекцията, за устройството за обръщане газ бензин и за изпарителя виж го и него ако го имаш. Аз нямах емулатор затова при мене беше така.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от Jang1r » 20 Дек 2011, 3:46

Ама ти си знаеш своето! :mhihi: Обяснявам лаконично като на 1волак :mhihi:
Когато автомобила е студен газта не се превръща в газ,а остава течна.Тази течна газ влиза в цилиндрите и дави мотора.Съответно свещите се намокрят и дори след това да прехвърлиш на бензин-ФАЙДА НЯМА!Вече си задавил "любимата".
Започни да палиш на бензин и когато стрелката е подминала синия сектор прехвърли на газ ;)

Което ме навежда на мисълта,че не сте карали соц.автомобил и не знаете как да се оправяте с елементарни проблеми :shock:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от saleen » 20 Дек 2011, 8:05

Според мен е време да се закара колата при някой кадърен газаджия, който да я настрои както трябва.
Никой не мое ма връне на селу!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 20 Дек 2011, 10:15

Jang1r написа:Ама ти си знаеш своето! :mhihi: Обяснявам лаконично като на 1волак :mhihi:
Когато автомобила е студен газта не се превръща в газ,а остава течна.Тази течна газ влиза в цилиндрите и дави мотора.Съответно свещите се намокрят и дори след това да прехвърлиш на бензин-ФАЙДА НЯМА!Вече си задавил "любимата".
Започни да палиш на бензин и когато стрелката е подминала синия сектор прехвърли на газ ;)

Което ме навежда на мисълта,че не сте карали соц.автомобил и не знаете как да се оправяте с елементарни проблеми :shock:

Добре де, до сега как съм палил и карал само на газ и в най студените дни? Да не би да пуска много газ и от това да се дави. А соц. автомобили сме карали, но не и на газ. Там положението беше- има ли бензин- има. Има ли искра- има. Върти- трябва да запали! :mhihi:

Тази сутрин я запалих на бензин и си работеше добре. Не съм я чакал да е в синия сектор и я изгасих. След малко ще ходя по задачи и ще я покарам на бензин и после на газ.

Благодаря ви за отговорите! :bowdown:
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от sandolini79 » 20 Дек 2011, 18:35

а убезвъздушена ли е добре, дане замръзва изпарителя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 20 Дек 2011, 23:31

Все си мисля, че е обезвъздушена добре.Днес запалих на бензин и поработи малко и после обърнах на газ. Нямаше проблеми. Обаче нещо оборотите сега правят проблем. Както са около 800 като подам газ до към 3500 и после остават 1500. Но това е може би от стъпковото моторче, защото днес го смених. Утре пак ще сложа старото, обаче с него по- вече от 600-650 оборота не мога да изкарам. И на бензин са толкова. Да питам нещо странично. Това маркуче по което върви някакъв бензин от рейката може ли да бъде от някаква прозрачна шлаувка или трябва да си е гумено. Че моето е нацепено в края където се захваща и един път го скъсявах. Всъщност за какво е то? :oops:

Изображение
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от u`F`o » 21 Дек 2011, 1:53

Jang1r написа:Ама ти си знаеш своето! :mhihi: Обяснявам лаконично като на 1волак :mhihi:
Когато автомобила е студен газта не се превръща в газ,а остава течна.Тази течна газ влиза в цилиндрите и дави мотора.Съответно свещите се намокрят и дори след това да прехвърлиш на бензин-ФАЙДА НЯМА!Вече си задавил "любимата".
Започни да палиш на бензин и когато стрелката е подминала синия сектор прехвърли на газ ;)

Което ме навежда на мисълта,че не сте карали соц.автомобил и не знаете как да се оправяте с елементарни проблеми :shock:


Съвсем логично е. И аз имам такъв проблем и като е студена, още баш-баш и като обърна на газ работи, решавам да обърна на бензин, защото се сещам, че рано съм я запалил на газ и...
... изгасва и няма паленка. Изчаквам 10тина минути, паля я на бенц и си заминавам :yes:
Все пак имаме изпарител. Каква роля играе, да превърне течната газ в газообразна преди да влезне в цилиндъра и като влезе течна и се получава гореописаното. За това първите 3-4 км на бензин и готово :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от Jang1r » 21 Дек 2011, 20:55

ivopicha написа:Това маркуче по което върви някакъв бензин от рейката може ли да бъде от някаква прозрачна шлаувка или трябва да си е гумено. Че моето е нацепено в края където се захваща и един път го скъсявах. Всъщност за какво е то? :oops:

Изображение

Това което си оградил е вакуумче за бензиновия регулатор.По него по подразбиране бензин НЕ трябва да тече/мирише или да е омокрено.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с М40 на газ и бензин.

Мнение от ivopicha » 21 Дек 2011, 22:12

Днес го смених с едно маркуче което си е за вакуум. Моето като че ли е леко омокрено. Каква е причината и влияе ли нещо за работата на двигателя?
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook