може ли на 318 ка да се монтира агу

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 21.09.2005
Местоположение: София

може ли на 318 ка да се монтира агу

Мнение от martoracing » 02 Май 2006, 15:39

говоря за обикновенна газова уредба не за газов инжекцион

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 02 Май 2006, 16:14

Без абсолютно никакъв проблем може да се монтира. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ex. Alfa Romeo 155 2.0 8V 141hp
Детайли за колата: http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

Мнение от vfti » 02 Май 2006, 16:37

да може без проблем но МОЕ мнение че газовия инжекционна е една по добра инвестиция за в бъдеще ;) и разхода ти ще си е като на бензин и вървежа ще ти е добър, а и ще избегнеш МОЖЕ би много бъдещи нерви и главоболия с тая обикновена АГУ :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Re: може ли на 318 ка да се монтира агу

Мнение от ///Vasko » 02 Май 2006, 21:29

martoracing написа:говоря за обикновенна газова уредба не за газов инжекцион

набутваш се ;)

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 02 Май 2006, 22:32

:( имай милост,не бъди груб с колата!
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 04 Май 2006, 23:33

Sad имай милост,не бъди груб с колата!


Имай милост с портмонето си не го разтваряй.... :lol:

Аз съм с 318и и обикновено АГУ без никакви забележки. Е малко по-тромава е, но разликата в цената на пробег с бензин и газ е значителна, а аз я ползвам за каране не за гъзария.

Газ :
- градско - 11-14/100 в зависимост от карането
- извън града - 9-11/100 пак зависи как я карам

Една подробност - като ти слагат автоматичен ключ за превключване на газ гледай да е италиански и да превключва при качване на оборотите, а не като българските при падането им иначе ще гърми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Май 2006, 16:37

Blato написа:... Една подробност - като ти слагат автоматичен ключ за превключване на газ гледай да е италиански и да превключва при качване на оборотите, а не като българските при падането им иначе ще гърми.
Малко да поясня - аз съм точно с такъв ключ. Превключва, когато оборотите достигнат 2000. И какво се получава - палиш, забравяш на място да чукнеш газта (за да превключи на газ), решаваш да "се изстреляш", и, когато трябва да продължиш да набираш, ключа решава да щракне, минава на газ, но мотора за секунда-две остава без гориво. И позорно забива муцуна. Докато псуваш, газта вече пълни цилиндрите, а педала е натиснат доста. Колата подскача напред.
Ако ключа превключваше при първото падане на оборотите, след достигане на 2000 (както правят "италианските") нямаше да го има това "забиване на муцуната - подскачане напред".

Гърмежите са от бедна смес или свещи, но не и от ключа.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 05 Май 2006, 19:07

Нека и аз да поясня:

Българските ключове превключват при падане на оборотите, но след като двигатела е преминал +-2000 оборота.

Тогава се получава същото нещо както ти го описа - двигатела остава без газ за момент, но в момента на падане на оборотите. Поради което ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да подадеш много бързо газ с педала.

Ако се забавиш малко или забравиш доста често се случва двигатела да изгърми и/или изгасне точно поради това, че сместа е бедна понеже си се забавил да напомпиш газ с педала, а оборотите на двигатела падат много бързо.

Другия неприятен момент е, че в гореописаната ситуация от теб ако колата е с български ключ би превключила в момента на превключване на по-горна предавка, което пак би могло да доведе до изгасване или гърмене на двигатела, което е още по-неприятно.


При мен имаше 2-3 гърмежа докато бях с български ключ поради описаните причини, но приятели ме посъветваха да си доплатя още 30лв и да сложа италиански ключ и вече 1г. няма проблеми.

Но всеки си решава сам за себе си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Май 2006, 21:10

Whatever ...

Само да питам: Кога е по-добре да останеш без мощност?

а) Докато ускоряваш до 3000, на 2000 да забиеш муцуна (щото ключа е решил, че трябва да превключи на газ) и колата да подскочи?

б) Когато си ускорил до 3000, натиснеш съединителя, оборотите паднат до 2500-2000 (и по време на това падане мотора минава на газ), и при следващото натискане на педала (вече на газ) пак си имаш мощност?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 23.07.2005
Местоположение: София

Мнение от KaLoSoFt » 05 Май 2006, 21:26

Аз съм най-добре - албански ключ, с българско управление с естествен интелект :mhihi: Няма изненади никакви, никога не остава без гориво и не забива муцуна 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Май 2006, 21:50

KaLoSoFt написа:...
'псулютно. :yes:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook