Пак за стъпковото моторче

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: София

Пак за стъпковото моторче

Мнение от batfalco » 03 Май 2006, 13:16

Обротите на колата ми се менят,нагоре надолу,но в много тесни граници.Реших че е от стъпковото моторче,обаче:като го изключа от буксата,оборотите се оправят и колата работи много гладко.
Като го включа пак започват да играят.
Това май не трябва да е така?Нека някой който знае да каже какво да правя?
И ако не е проблем да я карам с изключено моторче?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Пак за стъпковото моторче

Мнение от ludiagsm » 03 Май 2006, 14:47

batfalco написа:Обротите на колата ми се менят,нагоре надолу,но в много тесни граници.Реших че е от стъпковото моторче,обаче:като го изключа от буксата,оборотите се оправят и колата работи много гладко.
Като го включа пак започват да играят.
Това май не трябва да е така?Нека някой който знае да каже какво да правя?
И ако не е проблем да я карам с изключено моторче?


не е проблем покарая малко и засе4и разхода ако не се е вдигнал карай си смело :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 03 Май 2006, 16:20

Пробвай да го почистиш. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: София

Мнение от batfalco » 03 Май 2006, 16:23

Най-напред това направих,почистих го,ама няма ефект...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 03 Май 2006, 19:08

И моето го чистих и пръсках /понеже си нямах друга работа/, но на М43 тая джаджа се намира на доста кофти местенце, та се озорих :mhihi: Не че усетих някакъв особен ефект. За отстраняването му не бях чувал, на кола без бордкомпютър сигурно става :?:
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 03 Май 2006, 19:15

И как ще го изключиш нали компа влиза в сервизен режим и колата щи работи на 1000 об./мин. на празен ход. Ако включиш фарове и клима и туи онуи и стават към 300-400об./мин.
Мърдат сигурно караш на газ пак и без газ мърдат така ,че караи и понякои пат като ти застанат се радваи колко хубаво работи ДВГ-то.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 03 Май 2006, 23:06

Se7ven написа:И как ще го изключиш нали компа влиза в сервизен режим и колата щи работи на 1000 об./мин. на празен ход. Ако включиш фарове и клима и туи онуи и стават към 300-400об./мин.
Мърдат сигурно караш на газ пак и без газ мърдат така ,че караи и понякои пат като ти застанат се радваи колко хубаво работи ДВГ-то.


:roll: Е, това имах предвид и аз, при компа няма мърдане :idea:. А който кара с АГУ не бива да се притеснява от неустойчивост в ниските, нормално е.
Впрочем последното ти изречение трудно се разбира, без майтап ;)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook