Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
много пъти съм гледал,но явно тоя клапан е скрит някъде зад колекторите,защото не е на видимо мястоbum_bum написа:Ми разгледай, нямам идея точно къде го слагат на всяка кола.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
bum_bum написа:Ми разгледай, нямам идея точно къде го слагат на всяка кола.
Да така е всеки "газаджия" го слага където му скимне или където намери най - удобно мясно за монтаж.
Друго от което се сещам от където може да идва този проблем е замазан или зацапан всмукателен колектор. Имам впредвид, че от катрерните газова




- bruter
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
rocky66 написа:При мен е по-елементарно - нямам газова уредба:
просто при студен мотор - пали, оборотите падат под 500 и гасне.
Като я изфорсирам няколко пъти - тръгвам, след което проблемът изчезва.
Държи си ~800 оборота, върви нормално, докато мотора не изстине достатъчно
и се наложи да я изфорсирам при ново палене.
Т'C датчик? или нещо друго?!
________________________________________________________
Колата е обслужена - филтри; ремъци; масла, с нови свещи е.
При мен е абсолютно същото. Като загрее до нормална работа температура и работи супер! Като изключа дебитомера и мотора (м52) тресе по малко и не гасне. Утре ще пробвам с нов дебитомер и ще пиша.
Човек се учи докато е прост.
- S.Krustevv
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 31.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: X6, Cayenne, CL65 ...
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Здравейте.
Бихте ли ми казали къде се намира темп. датчик на Е36, 316, 98г и той ли е проблема за загасването при студен двигател?
Като е студена колата пали, тресе и гасне, после пак така, малко като се позагрее и се оправя, на газ няма този проблем, но още преди да монтираме газовата, пак си правеше чат пат така. Сменил съм горивен филтър и ламбда сонда (сондата не е Бош а някаква "Мобилитрон") и нищо пакл, както преди, свещи (ако има значение свещи "Беру" 3 пол.), клапана на картерните газове (кръглия на който пише BMW) и пак като е паля сутрин студена работи 5 секунди, тресе ужасно и гасне. При повторно палене пак аха или загасва или само тресе, така до като позагрее. Вчера покарах малко на бензин при загрят двигател, но нещо се колебае и дави, сякаш не и достига нещо.. на газ си върви без проблеми.
Незнам какво да сменям вече та да се оправи, ще пробваме и с този датчик, но не знам къде се намира.
Колата е Е36 98 г 1.6 и първите Е46-ци 98-99 са със същия двигател мисля.Благодаря ви предварително и ако някой може да ми помогне ще се радвам много да ми сподели какво да правим (може и на лични)Още веднъж благодаря предварително.
Бихте ли ми казали къде се намира темп. датчик на Е36, 316, 98г и той ли е проблема за загасването при студен двигател?
Като е студена колата пали, тресе и гасне, после пак така, малко като се позагрее и се оправя, на газ няма този проблем, но още преди да монтираме газовата, пак си правеше чат пат така. Сменил съм горивен филтър и ламбда сонда (сондата не е Бош а някаква "Мобилитрон") и нищо пакл, както преди, свещи (ако има значение свещи "Беру" 3 пол.), клапана на картерните газове (кръглия на който пише BMW) и пак като е паля сутрин студена работи 5 секунди, тресе ужасно и гасне. При повторно палене пак аха или загасва или само тресе, така до като позагрее. Вчера покарах малко на бензин при загрят двигател, но нещо се колебае и дави, сякаш не и достига нещо.. на газ си върви без проблеми.
Незнам какво да сменям вече та да се оправи, ще пробваме и с този датчик, но не знам къде се намира.
Колата е Е36 98 г 1.6 и първите Е46-ци 98-99 са със същия двигател мисля.Благодаря ви предварително и ако някой може да ми помогне ще се радвам много да ми сподели какво да правим (може и на лични)Още веднъж благодаря предварително.

- Gangsta911
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 28.10.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Feis
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
На мене студена ми държи 800 оборота кат излезе от синйото дига на 1200 и 1300
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
абе то и аз имам нещо подобно: с м52б20 като запаля понякога седи на 900 оборота докато излезе от синьото, друг път пък направо гасне ако не подам 2-3 пъти газ. Също така ако ми направи некоя от двете магерии докато излезе от синьото има някакъв лаг при подаване на газ.... Някакви идей ???
Освен махнат катализатор друго не съм правил
нямам газова (че то може би вашите проблеми са заради нея)
Също така нормално ли на загрят мотор да държи 600-650 оборота ?
Освен махнат катализатор друго не съм правил

Също така нормално ли на загрят мотор да държи 600-650 оборота ?

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.

- kiky_7
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
rocky66 написа:При мен е по-елементарно - нямам газова уредба:
просто при студен мотор - пали, оборотите падат под 500 и гасне.
Като я изфорсирам няколко пъти - тръгвам, след което проблемът изчезва.
Държи си ~800 оборота, върви нормално, докато мотора не изстине достатъчно
и се наложи да я изфорсирам при ново палене.
Т'C датчик? или нещо друго?!
________________________________________________________
Колата е обслужена - филтри; ремъци; масла, с нови свещи е.
При мен е така постоянно, като е студена, като загрее все същото е. Пада до 400 оборота, казаха ми, че може да е от дебитомера. Ако някой има някакви други идеи да дава



- motorsport99
-
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 24.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M3
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Стъпковото моторце при мен бе6е от него
Жена без цици е като китара без жици !!!
- criminal_face
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Май май и аз ще следя темата, че и при мене има проблем на първо палене (студена) трагва да загасва ( не знам колко оборота държи понеже в БМВ са забравили да ми сложат оборотомер) но е факт че ако не си държа кракът на газта трагва да загасва когато я изфорсирам два трипъти и що годе се нормализира - това е на бензин но и на газ е така на газ даже се оправя само когато загрее и си нямам никаква напредстава от какео може да е това .
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Аз съм за стъпков мотор. Пишете за решенията на пролема.
- zonian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.08.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 1.8i
- Мечтае да кара: z4/850i
- Детайли за колата: коли без тавани, мани
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
И при мене играят 10-15 пъти между 1300 и 350. Като загрее и после пак я паля преиграват 2-3 пъти. Доколкото знам това е от стъпковия мотор. Дано се размина само с чистене. НО за колеготе дето им играят до хиляди обороти, и по светофарите също- ландасонда (незнам ландасондата какво общо има
). Мой приятел го имаше проблема смени я и всичко се оправи.

- k_boshnakov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
здравейте колеги и аз се включа и аз в темата! от скоро имам сьщиа проблем! колата е на бензин само,и когато не сьм я карал пове4е от 4-5 дни при палене вдига оборотите над 2000 и падат резко и гасне!Форсирам ,не се оправя,и така докато не мине средата -тепературата.после оборотите заспиват.Днеска оба4е забелязах 4е освен това,сьм оставил една диря след мен,нещо те4е ,имам антифриз ,маслото е ок!Ако някой колега е имал такьв проблем нека го сподели от какво може да е.
- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Нещата се оправиха след смяната на маркуча и клапана на картерните газове, а и гофрето смених също, с ново. Временно гофрето става и с лепене, но щом оригиналното прегаря, представете си тиксото или силикона колко ще искарат.
viewtopic.php?f=8&t=222722
viewtopic.php?f=8&t=238611
viewtopic.php?f=8&t=222722
viewtopic.php?f=8&t=238611
- k_boshnakov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
готово
! При мене беше от стъпковото мотор4е. Свалих мото4ето,по4истих го и го смазах,и за сега е песен.

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани