318 тдс странно чукане в мотора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
ок Преско още утре ще го пробвам и ще ви каза а сега като се замисля не се сещам идеално дали ми сменяха буталните болтове или втулката биелната то ако се сменя кое се сменя втулката или сания болт буталния .
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
здравейте днес направих и това което написа Преско но като,че ли никаква промяна чукането си остава че дори след като пробвах така няколко пъти спирах притока на нафта от дюза на дюза за да се уверя,че някъде спира чукането но не успях да усетя утихване дори така след няколко опита изгасих колата и след като запалих изчука досто силно и утихна до обикновеннто си цъкане 

- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
Имах подобен проблем след смяна на веригата на двигателя и аз като тебе само верига смених зъбните колела си бяха ок.И след интервенцията почна да цъка по същия начин студена много леко, топла се чуваше много.Продължих да си я карам така и след известно време счупи клапан на първи цилиндър.




- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
абе да ти кажа и мен ме притеснява точно това че може да чука някой клапан с бутало и точно за това ходих при (Presko79) за да ми каже как е зацепена и ми каза че е ок и то на топъл мотор ми я гледа но сега като чух и твоя проблем какъв е бил още повече вече си мисля че е това но какво да правя да отварям и да сменям колелата ли какво или да ми я презацепят наново понеже след като е работила новата верига може да се пооптегнала съвсем леко и да бяга центровката защото като че ли и сега по не върви колата 

- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
абе колеги само да попитам ако е повдигач ако я закарам на майстор може ли да се разбере кой е и да се смени или да сменям всички ако се окаже повдигач,и дали може да се е преебал някой повдигач понеже преди да направя всичкият този ъбгреид на мотора ми го бяха зацепели така че чукаше бутало с испускателени клапани.След това клапаните бяха сменени ни повдигачи не така че дали би могло те да са прецакани
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
В друга тема ,която пак е свързана с това чукане обсъждаме вече друга теория http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=200985и ако някой е имал подобен проблем,нека сподели имало ли е ползва от смяната на обтегачите на веригата.
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
Здравейте на всички,
прочетох подробно темата и исках да споделя и моето наблюдение относно проблемът на колегата, защото и аз го имах същият проблем. При мен проблемът се появи със времето не съм сменял ангренажните вериги но се появи това дразнещо цъкане, както споменахте има го и на празен ход и се увеличава с увеличаване на оборотите.Ходих на няколко майстора и ми казааха че веригата уж била добре и не е за смяна и им се доверих. Карах може би над 1 година колата с това цъкане можеби към 15к КМ съм минал и се надявах нещо да се счупи за да видя проблема къде е. Та най накрая се случи нещото, т.е. счупи се и мотора закова. След като отвориха двигатела майсторите казаха че съм счупил клапан на 4ти цилиндър. Клапанът пробил буталото също и имало отпечатани клапаните по всички бутала. Само да вметна веригата на е скусана (можеби се е разтегнала, но до последно колата палеше от положин оборот). Така че според мен това цъкане най вероятно се дължи на удряне на клапаните с буталото. Дано да съм помогнал с нещо на колегата.
прочетох подробно темата и исках да споделя и моето наблюдение относно проблемът на колегата, защото и аз го имах същият проблем. При мен проблемът се появи със времето не съм сменял ангренажните вериги но се появи това дразнещо цъкане, както споменахте има го и на празен ход и се увеличава с увеличаване на оборотите.Ходих на няколко майстора и ми казааха че веригата уж била добре и не е за смяна и им се доверих. Карах може би над 1 година колата с това цъкане можеби към 15к КМ съм минал и се надявах нещо да се счупи за да видя проблема къде е. Та най накрая се случи нещото, т.е. счупи се и мотора закова. След като отвориха двигатела майсторите казаха че съм счупил клапан на 4ти цилиндър. Клапанът пробил буталото също и имало отпечатани клапаните по всички бутала. Само да вметна веригата на е скусана (можеби се е разтегнала, но до последно колата палеше от положин оборот). Така че според мен това цъкане най вероятно се дължи на удряне на клапаните с буталото. Дано да съм помогнал с нещо на колегата.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318 тдс странно чукане в мотора
така относно на колегата по горе за цъкънето да го изкоментирам и аз ,въпреки че явно той си е оправил проблема и не желае да сподели как , така проблема възниква от там че преди смяна на вериги от самото им износване клапаните оставят отпечатъци върху буталата. След смяна на вериги той проблема си е там в случая крив клапан "най-вече всмукателен щото съдя по моят който беше на 1 ви цилиндър " та аз се опитах да реша проблема с подмяна на повдигачи ,но си остана проблема. В крайна сметка крив клапан ,цъкането се чуваше най-силно след свалянето на всмукателните колектори ,а да да не забравя освен отпечатъците върху буталата имаше и върху повдигачите и ако съм помогнал на някой с това ще се радвам 

53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани