Не пали (дори с кабели)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Не пали (дори с кабели)
Плюса се е окислил, събота ще взема някаква стоманена четка и ще го поостържа
Сигурно от това ще да е

Re: Не пали (дори с кабели)
поуката според мен е, че БМВ ТДС и циганин зимата не работят 
(което май не важи за Форд, че семейната реликва си пали идеално)

(което май не важи за Форд, че семейната реликва си пали идеално)
Re: Не пали (дори с кабели)
Cyberloner написа:ned_gm28 написа:Проблемът е в кабелите с които са ти давали токИли са били от "Всичко по лев",или просто са имали лош "омичен контакт" при свързването!
това е едното, другото ми се е случвало ако си с дизел примерно а ти дават ток от няки 45А акумулатор забрави да станеПреди време така един пред блока с дизелова джета се ипитваше да запали взмайки ток от някакво тико и нищо не се случваше, закачихме моя 75А и можеше и да тръгне на стартер
аз тогава как с трабантче давах ток на дизелови мерцедесчета цяла зима и си палеха????
Re: Не пали (дори с кабели)
Cyberloner написа:това е едното, другото ми се е случвало ако си с дизел примерно а ти дават ток от няки 45А акумулатор забрави да станеПреди време така един пред блока с дизелова джета се ипитваше да запали взмайки ток от някакво тико и нищо не се случваше, закачихме моя 75А и можеше и да тръгне на стартер
liloff написа:поуката според мен е, че БМВ ТДС и циганин зимата не работят
(което май не важи за Форд, че семейната реликва си пали идеално)
Онзи ден правих ремонт по колата и изтощих акумулатора. После давам на стартер да запаля и се чува как изхвърля бендикса, но не завърта стартера. Колата ми е с 95Ah акумулатор. Взех ток от ЛАДА 1300 с 62Аh акумулатор без да я палим. Само закачих кабелите -> контакт -> подгрява -> стартер и запали.
Извода ако всичко по двигателя е ОК и колата пали от едно "чукване" => ще запали като и се подаде и малко ток.
sonny написа:аз тогава как с трабантче давах ток на дизелови мерцедесчета цяла зима и си палеха????
Палили са защото са Mercedes.

- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Не пали (дори с кабели)
Аз също много пъти съм подавал ток на какви ли не марки коли и винаги са палели.Някои от вас спомена че трябва да си купя щипаки от 50лв. за да ми вършат работа.Само че преди време си купих щипки от 24лв.Като ги избирах гледах самите кабели да са по-дебели а не да са от ония танките.И точно с тия щипки съм подавал ток на камиони и трактори и са палели без проблем.Акумулатора ми е 62Ah.
Понеже има такава тема та искам да питам и аз нещо.Един приятел има 320и и му е паднал акумулатора до толкова , че сега неможе да я отвори с централното.Лошото е , че и с ключа неможе да му отворим багажника за да сменим акумулатора.Някакви идеи?
Понеже има такава тема та искам да питам и аз нещо.Един приятел има 320и и му е паднал акумулатора до толкова , че сега неможе да я отвори с централното.Лошото е , че и с ключа неможе да му отворим багажника за да сменим акумулатора.Някакви идеи?
Re: Не пали (дори с кабели)
VarVariN написа:Аз също много пъти съм подавал ток на какви ли не марки коли и винаги са палели.Някои от вас спомена че трябва да си купя щипаки от 50лв. за да ми вършат работа.Само че преди време си купих щипки от 24лв.Като ги избирах гледах самите кабели да са по-дебели а не да са от ония танките.И точно с тия щипки съм подавал ток на камиони и трактори и са палели без проблем.Акумулатора ми е 62Ah.
Понеже има такава тема та искам да питам и аз нещо.Един приятел има 320и и му е паднал акумулатора до толкова , че сега неможе да я отвори с централното.Лошото е , че и с ключа неможе да му отворим багажника за да сменим акумулатора.Някакви идеи?
ми отворете вратите и капка и оттам дайте ток бре, то е лесничко
Re: Не пали (дори с кабели)
при напълно падал акумулатор паленето не става веднага 
в тоя студ не се пали от първия път
само чукаш на старер и веднага връщаш чакаш около 3-7 секунди и чак
тогава въртиш докато запали :yes
p.s.на окислени клеми се измиват с вода после хубаво почистване малко грес и забравяш
известно време за окиса на клемите

в тоя студ не се пали от първия път
само чукаш на старер и веднага връщаш чакаш около 3-7 секунди и чак
тогава въртиш докато запали :yes
p.s.на окислени клеми се измиват с вода после хубаво почистване малко грес и забравяш
известно време за окиса на клемите
- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Не пали (дори с кабели)
sonny написа:VarVariN написа:Аз също много пъти съм подавал ток на какви ли не марки коли и винаги са палели.Някои от вас спомена че трябва да си купя щипаки от 50лв. за да ми вършат работа.Само че преди време си купих щипки от 24лв.Като ги избирах гледах самите кабели да са по-дебели а не да са от ония танките.И точно с тия щипки съм подавал ток на камиони и трактори и са палели без проблем.Акумулатора ми е 62Ah.
Понеже има такава тема та искам да питам и аз нещо.Един приятел има 320и и му е паднал акумулатора до толкова , че сега неможе да я отвори с централното.Лошото е , че и с ключа неможе да му отворим багажника за да сменим акумулатора.Някакви идеи?
ми отворете вратите и капка и оттам дайте ток бре, то е лесничко
Тоя вариант го пробвахме но нинанъв ефект.И то доста дълго време подавахме ток но нищо.Забравих да напиша , че този начин се оказа неефикасен като писах за проблема.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Не пали (дори с кабели)
Stelko написа:Здравейте,
Прегледах темите и пробвах с търсачката, не намерих нещо подобно на моя проблем.
Миналия петък както обикновенно си паркирах пред блока, и колата умряла от студ 3 вечери не съм я поглеждал. Понеделник сутринта си откючвам с алармата без грижи, давам на контакт, и някак бледо ми пресветнаха червените check лампички на таблото, след това старт - нищо, дори не завъртя. Викам си, ясно акумулатора е паднал от студа. Друга кола, кабели - позната схема, но пак все едно си стоеше с стария акумулатор, пак дори не завъртя, сега нито аларма, нито централно, все едно няма ток. Та питанката ми е, възможно ли е нещо друго да е умряло от студ, че и с кабели да не може да завърти стартера? Досега никога съм нямал проблем с паленето или акумулатора, пък и не разбирам много много... Ток съм давал бая пъти, но досега никога не ми е трябвал на мен, тъй че тоя вариант да не съм се справил с кабелите го изключвам.
Колега, сваляй акумулатора и отиди някъде да ти го замерят, ако имаш с какво може и ти да го направиш. Провери напрежението и ампеража, защото както си го описъл ми се струва, че ще купуваш нов акумулатор. Провери каква е консумацията при изгасен автомобил.
През зимата при рязко падане на температурите, капацитета на акумулатора пада с до 25% и припалването и карането в града само му доразказват играта.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Не пали (дори с кабели)
А някой с хубави кабели в Люлин 6 който иска да ми помогне да запаля ? Поне да мога да отида да си купа акумулатор ? Skype ceno83
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Не пали (дори с кабели)
Моя ТДС съм го палил с 2 многожилни (ШВПС ли кво беше) х1,5 м2. единия вързан за колекторите(алуминиевите), другия на пюса и ток от Рено експрес 1,4 бензин! Не казвам, че е правилно, но запали от раз.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани