Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от viksan_1985 » 23 Окт 2011, 16:57

Та тъи като стария маркуч които излиза от дебитомера и влиза в дроселовата клапа се беше нацепил,реших да го сменя купих си нов махнах стария сложих новия и сега резултата е че нямам ниски обороти.Откачих + на акомулатора за 20 мин никакъв ефект ,откачих - и пак същата процедура и отново нищо,сега съм откачил целия акомулатор за 1-2часа пък да видим какво ще стане дано да изчисти тая грешка. колата е само на бензин никога не е имала газ мотора е м 40б16 7/1991 е36 отворен съм за предложения? :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от Dirty M5 driveR » 23 Окт 2011, 17:01

Ако всичко си направил както трябва (то не че има какво толкова да се обърка) не знам защо така се е получило. Провери пак.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от shengi » 23 Окт 2011, 17:21

Изкарай кабела на стъпковото моторче и пробвай дали няма да има промяна.Виж дали всички маркучи са стегнати както трябва да не смуче от някаде въздух.Друго което е колата прави ли други мизерии?И при твоята кола не се чистят така грешки то това не е грешка а повреда по механичната част :lol:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от viksan_1985 » 23 Окт 2011, 17:33

преди смяната нямаше никакви ядове,разход нормален но при профилактично преглеждане на колата преди зимата забелязах маркуча и за това го смених,сега си спомням че преди около 2 години отново смених същия маркуч както и маркучетата на стъпковия мотор и отново имах същият проблем тогава ходих на маистор и тои направи точно това откачи - на акомулатора за 15 мин и колата се оправи, така че според мен си е жива грешка а не е механично поогледах дали всяка букса си е на мястото нали да не сам ги бутнал при смяната но всичко си е ок.сега ще слезна да видя дали има ефект от откачането на клемата и да почистя с контактен спреи клемите на дебитомера и стъпковия мотор след това ще пиша какъв е резултата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от jackass3D » 23 Окт 2011, 18:32

viksan_1985 написа:преди смяната нямаше никакви ядове,разход нормален но при профилактично преглеждане на колата преди зимата забелязах маркуча и за това го смених,сега си спомням че преди около 2 години отново смених същия маркуч както и маркучетата на стъпковия мотор и отново имах същият проблем тогава ходих на маистор и тои направи точно това откачи - на акомулатора за 15 мин и колата се оправи, така че според мен си е жива грешка а не е механично поогледах дали всяка букса си е на мястото нали да не сам ги бутнал при смяната но всичко си е ок.сега ще слезна да видя дали има ефект от откачането на клемата и да почистя с контактен спреи клемите на дебитомера и стъпковия мотор след това ще пиша какъв е резултата.


Я сподели кви обороти държи колата студена и после топла. И честно да ти кажа за откачането на акумулатора си е глупост. И разбери колко са кадърни майсторите. Като сте закачали гофрето да сте бутали по дебитомера, я си измери и ИАТ сензора на входа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от viksan_1985 » 23 Окт 2011, 18:45

очаквано след цялата офансива няма ефект,откачих буксите на стъпковия и дебитомера поетапно и няма разлика почистих ги с контактен спреи почистих и стъпковия с вд40 огледах всички маркучи и букси наоколо и всичко е ток. неподавам ли гас от педала колата гасне,не държи никакви обороти независимо топла студена. :( дебитомера не ръчкан изобщо като изключим пръскането на буксата с контактен спреи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от jackass3D » 23 Окт 2011, 19:23

Измери го за всеки случай ве човек, може да му е дошло времето точно при смяната. Хващай мултицета на 20к и мериш на 4-ти и 5-ти пин. Съпротивлението не трябва да надвишава 3 ако е повече начи е заминал и най добре диагностика. И ако имаш от де да вземеш такива части пробвай други. С туй мога да ти помогна човек щот съм минал по тоз път със стара 36-ца пак беше 1.6 м40
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от viksan_1985 » 23 Окт 2011, 19:37

При всички положения ще се ходи по маистори,тия дни отива на диагностика и после каквото трябва... благодаря на всички отзовали се
ps:какво е ИАТ сензора и при какво положение се измерва при запален двигател или...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от jackass3D » 23 Окт 2011, 21:27

viksan_1985 написа:При всички положения ще се ходи по маистори,тия дни отива на диагностика и после каквото трябва... благодаря на всички отзовали се
ps:какво е ИАТ сензора и при какво положение се измерва при запален двигател или...?


Няма значение може и на откачен дебитомер. А този сензор се намира на входа на дебитомера вътре, едни много финни пластинки. Те дават инфо на компа какъв въздух постъпва. Ако са преебани дават грешно инфо за въздух все едно палиш на минусуви температури. И от там иде цялата работа. А другото което е може датчик колянов вал може и температурен датчик на мотора. Задължително диагностика пич.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: пичеловка

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от ^_^ » 23 Окт 2011, 22:06

Малко тъпо, но провери дали маркуча ти няма още едно разклонение, което да не си запушил и да смуче въздух :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16

Мнение от CooL123Es » 24 Окт 2011, 21:54

огедай още веднъш маркучите смуче въздух от некъде
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Re: Проблем след смяна на гуфриран маркуч при м40б16 решен

Мнение от viksan_1985 » 27 Окт 2011, 12:32

колеги след ходене на диагностика ,почистване на дроселовата клапа ,стъпков мотор, клапата на дебитомера и почистване на свещи,се оказа че проблема е бил в маркуча,некачествена изработка пропусналиса да изрежат както трябва разклонението на маркуча към стъпковия мотор в следствие на което не отрязаното парче запушва отвора към моторчето и колата не поддържа обороти .но след правилната обработка на маркуча вече всичко е наред :ok: отново благодаря на отзовалите се колеги

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook