проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: проблем с парното
Monoid написа:Извинявам се на колегата че пиша в темата му , но аз имам подобен проблем при моята 20-ка. Значи при мен си работа 1 2 4 степен , но 3та се включва когато си иска ако някои може да помогне ще съм много благодарен ?
В ключа, често е проблема. Нагарят контакти или на оста гърбицата е стопена и не успява добре да притисне двата контакта.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: проблем с парното
Благодаря ти за отговора.
Утре ще падне пак голямо търсене, днес няколко часа в студа ми се отразиха “добре“
Ако пак не успея да го мерна, ще снимам какво има над педала на газта, лошото е, че с фенерче щателно претърсване не даде резултат.
Следва и логичния въпрос – От къде мога да купя този резистор без да ми свалят кожата от гърба?
Утре ще падне пак голямо търсене, днес няколко часа в студа ми се отразиха “добре“

Ако пак не успея да го мерна, ще снимам какво има над педала на газта, лошото е, че с фенерче щателно претърсване не даде резултат.
Следва и логичния въпрос – От къде мога да купя този резистор без да ми свалят кожата от гърба?
Re: проблем с парното
Пак съм аз!
Реостата на парното при моя модел БМВ се намира под жабката от лявата страна захванат директно за кутията на самото парно.Поради тая причина не съм го видял от шофьорската страна над педала на газта в дясно.
Цената му на нов е 85лв.
утре сутрин колата влиза при майстор да го сменят и да се приключва сагата.
Поздрави и безаварийно шофиране на всички колеги!
Реостата на парното при моя модел БМВ се намира под жабката от лявата страна захванат директно за кутията на самото парно.Поради тая причина не съм го видял от шофьорската страна над педала на газта в дясно.
Цената му на нов е 85лв.
утре сутрин колата влиза при майстор да го сменят и да се приключва сагата.
Поздрави и безаварийно шофиране на всички колеги!

- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: проблем с парното
А значи аз съм с дигиталния климатроник. И от там се пуска парното обаче не помръдва 1 2 3 4-та степен не духва въобще.Какво може да е предполагам моторчето се е скапало пък ми каза един маистор от клапаните които са под отделението за бушони и аз незнам какво да търся 


- AleksiDJ
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Audi Allroad 4.2
Re: проблем с парното
Здравейте. При мен проблема е следния.. с дигиталния климатроник е колата.
Парното на топло и градусите да речем настройвам на 26-27, започва да си духа топло и в момента в който направи градусите, които съм му задал (25-26) започва да духа първо хладко, а после направо хладно и студено. Не иска да тръгне отново да духа топло след като температурата падне под тези градуси, освен, ако РЪЧНО не вдигна градусите с 1-2 и тогава тръгва, работи, спира и пак така, хладко, хладно и на дълъг път особено зимата е голям проблем. Не ми прави проблем само като е на 32 градуса, сигурно защото няма как да достигне тази температура, тогава си духа непрекъснато топло...Интересува ме къде да търся проблема, защото преди си работеше отлично. Дори съм тествал в най-големия студ, като отворя прозореца и няма и 5-10 секунди и започва да си духа пак топло, а сега вече и всичките прозорци да отворя в студа, ако е на по-ниски градуси от 32, прави ги и после край духа само хладно. Дано правилно съм обяснил
и се намери някой, който да е наясно и помогне. Благодаря предварително!
Парното на топло и градусите да речем настройвам на 26-27, започва да си духа топло и в момента в който направи градусите, които съм му задал (25-26) започва да духа първо хладко, а после направо хладно и студено. Не иска да тръгне отново да духа топло след като температурата падне под тези градуси, освен, ако РЪЧНО не вдигна градусите с 1-2 и тогава тръгва, работи, спира и пак така, хладко, хладно и на дълъг път особено зимата е голям проблем. Не ми прави проблем само като е на 32 градуса, сигурно защото няма как да достигне тази температура, тогава си духа непрекъснато топло...Интересува ме къде да търся проблема, защото преди си работеше отлично. Дори съм тествал в най-големия студ, като отворя прозореца и няма и 5-10 секунди и започва да си духа пак топло, а сега вече и всичките прозорци да отворя в студа, ако е на по-ниски градуси от 32, прави ги и после край духа само хладно. Дано правилно съм обяснил

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани