смяна на свещи при газ и метан

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

смяна на свещи при газ и метан

Мнение от vladuicho » 06 Дек 2007, 10:28

колеги защо се сменят свещите и кабелите когато започне да прекъсва(да пука) :?: ако може някой да ми обясни,не изгарят газовете ли или :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 11:45

Кабелите и свещите се сменят когато има проблем с искрата (високото напрежение след бубината/бубините), а прекъсването само по себе си може да е от много различни причини

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 06 Дек 2007, 17:30

По-принцип самата гас в България си е скапана и от тук започват всички проблеми.Иначе гърменето на байпаса се получава (по някога) от прекомерна икономия в смисъл по-добре е колата да харчи повечко и няма да гърми.Като цяло една по-сериозна диагностика и би трябвало да се оправи.Не е изключено обаче корена на проблема да е в компютъра на колата.Ако натрупва грешки (което няма как да не става поне според мене когато има гас) махаш клемите на акомулатора за около 20 минути и за известно време няма да гърми.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 06 Дек 2007, 18:42

Гърменето може да е по много причини, наистина. Първо, действително в България имат навика да пълнят със сгъстен въздух газта. Може колата много да е скопена ( да има мнго бедна смес). Може да имаш прекъснати кабели на свещите, както и кофти свещи. Трябва някаква диагностика да се направи. Все пак погледни кабелите и свещите!

edit: Най-големия съвет е да караш на бензин, ама ти си знаеш!
BMW only!


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 07 Дек 2007, 10:53

това за клемите на акумулатора не го знаех,ще го направа ;) ,смених свещите,кабелите не съм ,ако се наложи ще сменя и тях :) те трудно ли се сменят,при свещите нямаше проблем ама кабелите не знам как става :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: смяна на свещи при газ и метан

Мнение от michi69 » 05 Окт 2011, 11:19

Колега ходи на компютърна диагностика, аз смених и кабели и свещи и продължавах да имам същия проблем с метана но само на копютърната диагностика се оправя (добре е същевременно да ти почистят и дроселовата клапа), а отностно това за газта и бензина (колата съм я избил 4 пъти с тоя метан)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: смяна на свещи при газ и метан

Мнение от anton mutafchiev » 05 Окт 2011, 14:59

от къде ги копате тея стари теми :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: смяна на свещи при газ и метан

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Окт 2011, 20:13

Търсят стари незаключени теми, в които да трупат мнения :mhihi: Това в кръга на шегата. Понякога не е никак зле да се допълват подобни теми, щото доста пъти те са с неясен край - пише се проблема, решението не. И на практика темата е безполезна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: смяна на свещи при газ и метан

Мнение от anton mutafchiev » 05 Окт 2011, 21:50

Dirty M5 driveR написа:Търсят стари незаключени теми, в които да трупат мнения :mhihi: Това в кръга на шегата. Понякога не е никак зле да се допълват подобни теми, щото доста пъти те са с неясен край - пише се проблема, решението не. И на практика темата е безполезна.


много си прав колега :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook