Ключалка в таблото - проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Ключалка в таблото - проблем
Здравейте колеги, случката е от преди 15тина минути.
Спрях колата, и при опит за изкл. на двигателя, ключът превъртя.. После заяде, и след 3 ти опит колата изгасна, извадих ключа но, таблото
Остана на 1ви контакт. При опит за движение на ключа, движи се свободно на почти 180 градуса..
Моля за помощ,
всеко който е имал сходен проблем с ключалката в таблото, да сподели..
Проблема от ''случващите'' в Е36 ли е, и може ли да се отсрани от мен с инструмети, или трябва да викам авто ключар.. ?!
Колата е пред един магазин.. не мога да я оставя там дълго време...
Ако някой е запознат с инфо за цената на ключарската услуга...нека сподели, остава сега и да ме преметнат с парите.....
Благодаря на всеки желание да помогне!
Е36 318i (M43 B18)...
Спрях колата, и при опит за изкл. на двигателя, ключът превъртя.. После заяде, и след 3 ти опит колата изгасна, извадих ключа но, таблото

Моля за помощ,

Проблема от ''случващите'' в Е36 ли е, и може ли да се отсрани от мен с инструмети, или трябва да викам авто ключар.. ?!

Колата е пред един магазин.. не мога да я оставя там дълго време...

Ако някой е запознат с инфо за цената на ключарската услуга...нека сподели, остава сега и да ме преметнат с парите.....


Благодаря на всеки желание да помогне!
Е36 318i (M43 B18)...
- svetiata_79
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 TOURING
Re: Ключалка в таблото - проблем
Здравей колега , имах същият проблем преди шест години когато си купувах колата само че мен ме прекараха тези
от автокъщата но както и да е , сега на въпроса . Проблема не е от тези които се срещат често но все пак се случва
след продължителна употреба .
1-во / Сваляш корите на волана горната и долната
2-ро /Проследяваш задният край на контактният ключ за да видиш клемата
3-то /Самата клема е захваната с две болчета към основата на ключа - развиваш ги
4-то /При вече отделена клема от контактният ключ с права отвертка може да си сменяш положенията на контакта и така
до най-близкият автоключар за ремонт на ключалката . При мен излезе по спомен 180,00 лв , но ми направиха и нов ключ
плюс още един сервизен .
Надявам се да съм бил полезен .
от автокъщата но както и да е , сега на въпроса . Проблема не е от тези които се срещат често но все пак се случва
след продължителна употреба .
1-во / Сваляш корите на волана горната и долната
2-ро /Проследяваш задният край на контактният ключ за да видиш клемата
3-то /Самата клема е захваната с две болчета към основата на ключа - развиваш ги
4-то /При вече отделена клема от контактният ключ с права отвертка може да си сменяш положенията на контакта и така
до най-близкият автоключар за ремонт на ключалката . При мен излезе по спомен 180,00 лв , но ми направиха и нов ключ
плюс още един сервизен .
Надявам се да съм бил полезен .
- D.Stanev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i Touring
- Мечтае да кара: Мазерати
- Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.
Re: Ключалка в таблото - проблем
Имах абсолютно същия проблем, само дето моята остана с работещ двигател а ключа си се вадаше свободно и не помръдваше наникъде. Пренаредих го веднъж, изкара около месец и пак същата работа. За смяна на патронника и два нови ключа ми искаха 450 лева. Затова в момента съм с ключе за контакта и бутон за стартера и си карам така - даже е гот понеже зимата можеш да си оставиш колата работеща и да си я заключиш. 

BMW Crash master
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Ключалка в таблото - проблем
D.Stanev написа:Имах абсолютно същия проблем, само дето моята остана с работещ двигател а ключа си се вадаше свободно и не помръдваше наникъде. Пренаредих го веднъж, изкара около месец и пак същата работа. За смяна на патронника и два нови ключа ми искаха 450 лева. Затова в момента съм с ключе за контакта и бутон за стартера и си карам така - даже е гот понеже зимата можеш да си оставиш колата работеща и да си я заключиш.
Е това е идея,може да се възползвам

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Ключалка в таблото - проблем
Виж това клипче,може да ти е от полза
http://www.youtube.com/watch?v=tETEtb5Yr_o

- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Ключалка в таблото - проблем
в софия ремонта е 60-80лв.
ти от каде си.
ти от каде си.
добрия заварчик ампеража не го бърка
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Ключалка в таблото - проблем
Патрона струва 30-40-50-60лв из форума.Не се подлъгвайте да си вземате китайски ментета за по 80лв нови от разни магазини.Не изтикват много повече от 5-6 месеца и ви оставят някаде.Иначе оригиналното струва пари.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ключалка в таблото - проблем
Кажете къде във Варна могат да ми пренаредят патрона или какво то там се налага, че преди около час, а може и два, на автомивката ме втрещиха. Измиха и почистиха колата и лато ми дадоха ключа ми падна ченето - колата си беше не точно на контакт, не точно на първо положение. Само дето ключа се вкарва и вади без проблем, но патрона не се върти изобщо. Няма да казвам колко бях ядосан и как почти щях да набия собственика на автомивката, но нали сме в БГ, оня ми заяви, че аз съм бил виновен за проблема. Абе БГ майна. Та казвайте къде във Варна могат да помогнат.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Ключалка в таблото - проблем
Колега имах същия проблем и го оправих за 10 минути,след като си закупих втора ръка оригинален патрон и го монтирах.Цялата интервенция ми струва-30лв патрона и 10лв бензин:)Вярно сега съм с 2 ключа на ключодържателя,но спокойно мога да махна фабричния,ще използвам само централното от алармата 
Успех:)

Успех:)

Re: Ключалка в таблото - проблема Решен
Здравейте колеги, проблема е решен. Оказа се счупена някаква опашчица вътре, наложи се смяната и с такава втора употреба благодарение на колега от Бургас с богат опит в притежанието на BMW..
Проблема ми костваше 50лв (ключар).
Сърдечно Благодаря на колегата Красьо за частта и съдействието още на същия ден.
Благодаря за мненията на отзовалите се колеги.

Проблема ми костваше 50лв (ключар).
Сърдечно Благодаря на колегата Красьо за частта и съдействието още на същия ден.


Благодаря за мненията на отзовалите се колеги.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ключалка в таблото - проблем
И аз вече чакам помощ от колегите в Бургас.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани