Проблем с палене заради ниво на бензина
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Както споменах по-горе след като смених помпата на следващия ден запали с доста въртене, след което цял ден нямаше никакви проблеми. Оттогава минаха два дни и колата си пали от раз по всяко време. Може чак сега да се е обезвъздушила напълно, не знам и аз. Но все пак ще замеря налягането в рейката, и ще проверя регулатора. В тоя ред на мисли - има ли вариант регулатора да работи от време на време? Аз знам, че мембраната му се скапва и почва да пропуска гориво, следователно сега ако откача маркуча му, то не трябва да изтече бензин, в противен случай е за смяна. Засега карам така, нищо още не съм бутал. Ще видя как ще се държи и ако е ок - няма да пипам нищо, само ще замеря налягането профилактично, за да се убедя че всичко е в рамките на допустимото.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Виж налягането в рейката как е... остави я така за няколко часа и после пак провери дали го държи.
Аз лично не съм виждал клапан, който така да е прецакан че чак да тече бензин като откачиш маркуча.
Може някоя дюза да ти пикае и затова да пали трудно.
Аз лично не съм виждал клапан, който така да е прецакан че чак да тече бензин като откачиш маркуча.
Може някоя дюза да ти пикае и затова да пали трудно.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Zlobil написа:Виж налягането в рейката как е... остави я така за няколко часа и после пак провери дали го държи.
Аз лично не съм виждал клапан, който така да е прецакан че чак да тече бензин като откачиш маркуча.
Може някоя дюза да ти пикае и затова да пали трудно.
Налягането в рейката очевидно е добре, защото вече си пали перфектно по всяко време. За сега нищо няма да бутам.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Такаа... Проблема за мен е решен. Колата пали перфектно по всяко време. Вероятно след като смених помпата е трябвало повечко време да се обезвъздуши напълно системата. Бих обобщил темата така, за да е полезна на колегите занапред:
1. Симптоми - невъзможност за палене с по-малко бензин в резервоара; виеща бензинова помпа.
2. Търсене на причината:
-смяна на горивен филтър - моя си беше за смяна, но проблема не изчезна.
-отваряне на двете отделения на резервоара --> в това на помпата трябва да има гориво (при ~15л. общо, както беше при мен когато не искаше да запали), другата половина - празна. Сещате се, че ако имате 40-50л. няма как всичкото да е в това на помпата.
-проверяване на маркуча за трансфер между двете отделения --> проходим и мокър, следователно бензин по него минава.
-преглед на маркуча от помпата към рейката и този за излишно гориво --> без влажни участъци. Допуска се, че пробиви няма.
-преглед на вакуумния регулатор на налягането в бенз. рейка - тая стъпка я пропуснах
, но е редно като откаже да пали и има съмнения за недостиг на гориво (както при мен, защото аз се усъмних първо в бенз. помпа, тъй като виеше от известно време) да се замери налягането. Ако мотора работи добре --> налягане има, и то е в нормите. При по-ниско няма да е така.
3. Решение на проблема - смяна на бензинова помпа.
Дано съм бил полезен, както бяхте вие на мен
Поздрави!
1. Симптоми - невъзможност за палене с по-малко бензин в резервоара; виеща бензинова помпа.
2. Търсене на причината:
-смяна на горивен филтър - моя си беше за смяна, но проблема не изчезна.
-отваряне на двете отделения на резервоара --> в това на помпата трябва да има гориво (при ~15л. общо, както беше при мен когато не искаше да запали), другата половина - празна. Сещате се, че ако имате 40-50л. няма как всичкото да е в това на помпата.
-проверяване на маркуча за трансфер между двете отделения --> проходим и мокър, следователно бензин по него минава.
-преглед на маркуча от помпата към рейката и този за излишно гориво --> без влажни участъци. Допуска се, че пробиви няма.
-преглед на вакуумния регулатор на налягането в бенз. рейка - тая стъпка я пропуснах

3. Решение на проблема - смяна на бензинова помпа.
Дано съм бил полезен, както бяхте вие на мен

Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Само като идея - подобно нещо може да се получава и ако е запушена системата за вентилация на резервоара. Когато помпата смуче, се получава ваккум вътре. Ако е това, трябва да се оправя, след като отвориш капачката, а при отварянето да усещаш, че поема въздух навътре.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
txl написа:Само като идея - подобно нещо може да се получава и ако е запушена системата за вентилация на резервоара. Когато помпата смуче, се получава ваккум вътре. Ако е това, трябва да се оправя, след като отвориш капачката, а при отварянето да усещаш, че поема въздух навътре.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани