Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Graphite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Compact E36 Individual
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Добре колега...как разбра че термостата не отваря "достатъчно" и какво ще рече това?

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Последна промяна ивчо3 на 03 Сеп 2011, 22:33, променена общо 1 път
- Dourden
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Опел, но сега...
- Мечтае да кара: Boeing 747
- Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Това, че термостата не отваря достатъчно ми го казаха в сервиза, а аз преди това го "варих" и наистина ми се стори, че не отваря достатъчно и за това съм склонен да вярвам. Може преди мен да е карана на вода и това да оказало влияние - примерно да е клеясал или нещо такова знам ли го. Правиха и въпросния газов анализ и нямаше никакви газове в охладителната система. Заедно с термостата смених и водната помпа с такава с метална турбинка въпреки, че старата си беше здрава,но беше с пластмасови лопатки и всичко сега е ОК. А за градусите на отваряне - на стария ми пишеше, че отваря на 95
, но честно казано забравих да ги питам какъв са сложили сега
Хубавото е, че поне имам гаранция за ремонта (и то не никак малка) и ако има проблем, което се надявам да не става ще ще си поправят грешката.


Хубавото е, че поне имам гаранция за ремонта (и то не никак малка) и ако има проблем, което се надявам да не става ще ще си поправят грешката.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Термостата на М43 си е на 95*С
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Последна промяна ивчо3 на 03 Сеп 2011, 22:33, променена общо 1 път
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
тъй кат гледам и аз имам същия проблем ама май ще излезе гарнитура ... сега няма време за ремонти , на зима
- Dourden
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Опел, но сега...
- Мечтае да кара: Boeing 747
- Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
иво3 - Колега, капачката наистина е за смяна, днес на паркинга като проверих съединенията, наистина се чуваше как испуска, но съединенията са си ОК и няма надуване или темподобни. Утре сменям и капачката и да се надяваме това да е.
Моята теория за капачката е, че се е прецакала през времето през което колата е надувала съединенията и просто гумичките са заминали от високото налягане, защото преди това нямаше този проблем. Проверих я 100 пъти докато търсех проблема.
Моята теория за капачката е, че се е прецакала през времето през което колата е надувала съединенията и просто гумичките са заминали от високото налягане, защото преди това нямаше този проблем. Проверих я 100 пъти докато търсех проблема.
- Dourden
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Опел, но сега...
- Мечтае да кара: Boeing 747
- Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Айде сега пак оплаквания.....
Само си набих парите при тия смотаняци от "Колос" и те разбират по-малко от мен, но аз съм си виновен. 230 лв. за тоя дето духа. Продължи да надува съединенията и познайте какво... ГАРНИТУРКАААА
Най-интересното от всичко е колко пари ми искаха след като бяха "оправили" проблема със загряването.
"Еми то като гледам така, ремонта ще ти излезе м/у 500-900 лв."
"Ама така като гледам колко газове има в системата... около 900"
Казах му на тоя да си ми връща старите помпа и термостат, защото както каза техен колега са ДЛЪЖНИ да ми ги върнат и некъв тип там ми вика : "Еми ето ти термостата, а водната помпа се счупи на две при ваденето, защото била клеасала"
ОТКАЧИХХХ попитах го как така ще клеаса за четири дни, защото както писах по-горе аз я свалях и колата не е карана с вода... тя не беше каррана изобщо пъ за вода да мисля.
Сега я за карах в едно сервизче до блока ми - 100лв. ми искат за работата пичовете и да си платя снимката на главата и шлайфането...
Така, че колеги препоръчвам да не ходите в сервиз "Колос", защото и те не знаят за какво са там. Големи скъпчии са, а и не са кой знае какви разбирачи. 5 човека не знаят как да обезвъздушат една 316-ка
е тва майсторили са егати.
Само си набих парите при тия смотаняци от "Колос" и те разбират по-малко от мен, но аз съм си виновен. 230 лв. за тоя дето духа. Продължи да надува съединенията и познайте какво... ГАРНИТУРКАААА

Най-интересното от всичко е колко пари ми искаха след като бяха "оправили" проблема със загряването.
"Еми то като гледам така, ремонта ще ти излезе м/у 500-900 лв."



Казах му на тоя да си ми връща старите помпа и термостат, защото както каза техен колега са ДЛЪЖНИ да ми ги върнат и некъв тип там ми вика : "Еми ето ти термостата, а водната помпа се счупи на две при ваденето, защото била клеасала"

Сега я за карах в едно сервизче до блока ми - 100лв. ми искат за работата пичовете и да си платя снимката на главата и шлайфането...
Така, че колеги препоръчвам да не ходите в сервиз "Колос", защото и те не знаят за какво са там. Големи скъпчии са, а и не са кой знае какви разбирачи. 5 човека не знаят как да обезвъздушат една 316-ка

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
~Мишо~ написа:Ще ти се да е от капачката,на отворен термостат сигурно газира антифриза като кока кола...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dourden
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Опел, но сега...
- Мечтае да кара: Boeing 747
- Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
~Мишо~ написа:~Мишо~ написа:Ще ти се да е от капачката,на отворен термостат сигурно газира антифриза като кока кола...
Дет' се вика - "Надеждата умира последна",дано сега поне си случил на майстори...
Дано колега, че вече...... Писна ми от някакви ШУШЛЯЦИ които си мислят, че знаят всичко, а всъщност не могат и обувките да си вържат.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Dourden написа:~Мишо~ написа:~Мишо~ написа:Ще ти се да е от капачката,на отворен термостат сигурно газира антифриза като кока кола...
Дет' се вика - "Надеждата умира последна",дано сега поне си случил на майстори...
Дано колега, че вече...... Писна ми от някакви ШУШЛЯЦИ които си мислят, че знаят всичко, а всъщност не могат и обувките да си вържат.
много съжалявам колега за неприятности те ти.
същият проблем го имах но колкото и да не ми се вярваше излезе гарнитурата.
в по горният си пост заложих за нея.
да си жив и здрав това е най важното.
ще поработиш , ще спестиш парите.след време всичко ще е минало,а парите дето даде на тези разбирачи ще бъдад изхарчени а ти с нова гарнитура.
те губят,ти печелиш.
събери се с познати и приятели,почерпете се и забрави за лошите спомени.
желая ти безаварийно каране и да се радваш на БИМАТА.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
Dourden написа:Айде сега пак оплаквания.....
Само си набих парите при тия смотаняци от "Колос" и те разбират по-малко от мен, но аз съм си виновен. 230 лв. за тоя дето духа. Продължи да надува съединенията и познайте какво... ГАРНИТУРКАААА![]()
Най-интересното от всичко е колко пари ми искаха след като бяха "оправили" проблема със загряването.
"Еми то като гледам така, ремонта ще ти излезе м/у 500-900 лв.""Ама така като гледам колко газове има в системата... около 900"
![]()
![]()
Казах му на тоя да си ми връща старите помпа и термостат, защото както каза техен колега са ДЛЪЖНИ да ми ги върнат и некъв тип там ми вика : "Еми ето ти термостата, а водната помпа се счупи на две при ваденето, защото била клеасала"
ОТКАЧИХХХ попитах го как така ще клеаса за четири дни, защото както писах по-горе аз я свалях и колата не е карана с вода... тя не беше каррана изобщо пъ за вода да мисля.
Сега я за карах в едно сервизче до блока ми - 100лв. ми искат за работата пичовете и да си платя снимката на главата и шлайфането...
Така, че колеги препоръчвам да не ходите в сервиз "Колос", защото и те не знаят за какво са там. Големи скъпчии са, а и не са кой знае какви разбирачи. 5 човека не знаят как да обезвъздушат една 316-кае тва майсторили са егати.
така става като не четеш внимателно кво ти пишем .. тоя уй сме го яли и ние .. чак се чудя защо питате после не четете ..
- Dourden
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Опел, но сега...
- Мечтае да кара: Boeing 747
- Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.
Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.
На колегата repibg благодаря за пожеланията и да ти се връщат тъпкано колега
На колегата Алекси, колега какво да направя като не ми се вярваше да е гарнитура. Просто нямаше никакви признаци, че е тя, но просто се напатих и вече ще знам да се вслушвам в саветите на съфорумниците.
Благодаря пак за отзовалите се
Поздрави!

На колегата Алекси, колега какво да направя като не ми се вярваше да е гарнитура. Просто нямаше никакви признаци, че е тя, но просто се напатих и вече ще знам да се вслушвам в саветите на съфорумниците.
Благодаря пак за отзовалите се

Поздрави!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани