След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
Здравейте колеги, пак ще ви занимая с моето прословуто м40б16....
От доста време насам, забелязвам че след като натисна газта на някоя отсечка и дойде време за спиране, щом освободя от скорост ( това става когато съм почти спрял) оборотите на двигателя падат до около 500...
Днес си направих 1 експеримент....
Имах известни съмнения в запушено крайно гърне, затова отидох да ми направят дупка в тръбата на генерацията, малко преди гърнето.
Така ако има запушване, газовете ще излизат през дупката....
Още като тръгнах, усетих прилива на енергия
Тръгнах из града да покарам малко и беше фантастично....
Звука беше уникален, а ускорението жестоко.
Направи ми впечатление, че на високи обороти върви много по-добре отколкото преди.
От 1ва на 2ра, върти здраво гуми и задник..., 2ра-3та се усеща здрав тласък и ускорението продължава, липсва първоначалното глъхнене, от 3та на 4та същото нещо, на 5та с 60км карам, давам газ и започва чувствително да ускорява.
Дотук добре....
След като посрамих някаква А4ка 1.8, и се движих с около 120-30 км/ч, дойде време да се спира.
Натиснах спирачка и освободих от скорост.
Изведнъж оборотите паднаха рязко, двигателя започна да претриса и загасна.
Досега не ми се е случвало да гасне, само падат оборотите.
Почти винаги след изрязване става така....
Някой има ли идей от какво може да става така ?
Другото което ми направи впечатление е, когато се върнах при майстора да ми завари тръбата, още като я видя и се очуди ....
Каза, че там където е направил прореза всичко е станало в сажди, то попринцип ауспуха е черен целия и покрит в сажди, но мислих че са си от преди....
Дали саждите са свързани с гасненето на двигателя и някой сблъсквал ли се е с такова явление ...?
Къде да търся проблема ?
Според диагностик, всичко било 6, според обаче не е !
От доста време насам, забелязвам че след като натисна газта на някоя отсечка и дойде време за спиране, щом освободя от скорост ( това става когато съм почти спрял) оборотите на двигателя падат до около 500...
Днес си направих 1 експеримент....
Имах известни съмнения в запушено крайно гърне, затова отидох да ми направят дупка в тръбата на генерацията, малко преди гърнето.
Така ако има запушване, газовете ще излизат през дупката....
Още като тръгнах, усетих прилива на енергия

Тръгнах из града да покарам малко и беше фантастично....
Звука беше уникален, а ускорението жестоко.
Направи ми впечатление, че на високи обороти върви много по-добре отколкото преди.
От 1ва на 2ра, върти здраво гуми и задник..., 2ра-3та се усеща здрав тласък и ускорението продължава, липсва първоначалното глъхнене, от 3та на 4та същото нещо, на 5та с 60км карам, давам газ и започва чувствително да ускорява.
Дотук добре....
След като посрамих някаква А4ка 1.8, и се движих с около 120-30 км/ч, дойде време да се спира.
Натиснах спирачка и освободих от скорост.
Изведнъж оборотите паднаха рязко, двигателя започна да претриса и загасна.
Досега не ми се е случвало да гасне, само падат оборотите.
Почти винаги след изрязване става така....
Някой има ли идей от какво може да става така ?
Другото което ми направи впечатление е, когато се върнах при майстора да ми завари тръбата, още като я видя и се очуди ....
Каза, че там където е направил прореза всичко е станало в сажди, то попринцип ауспуха е черен целия и покрит в сажди, но мислих че са си от преди....
Дали саждите са свързани с гасненето на двигателя и някой сблъсквал ли се е с такова явление ...?
Къде да търся проблема ?
Според диагностик, всичко било 6, според обаче не е !
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
за да става така или не ти е настоена добре дросел клапата или тпс не сработва или стъпковото не работи винаги...
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
Колата никога не е имала газ. Колкото до дебитомера, проверявал съм го и положението на клапата отговаряше на оборотите на двигателя. Т.е съпротивлението.....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
Почисти стъпковото. Ако задържа ефекта е точно такъв. Моето е същото - понякога падат до към 500 и се нормализират, понякога се задържат около 1200 и пак след 1-2 сек. се оправят.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: След изфорсирване, гасне, м40б16 ?
На място оборотите са си добре, обаче на първа без газ понякога неще да върви.
Хълца, скача и т.н....
Веднъж чистих клапата на стъпковия с помоща на клечки за уши и кореселин.
Вероятно ще трябва да го накисна с газ. Страх ме е да не отмия вътре някаква смазка. Затова само клапата чистих, с надеждата когато саждите паднат, да заработи по-добре.
Иначе клапичката се движи много лесно, никъде не запъва и т.н.
Когато извадя буксата на стъпковия, оборотите са качват на 1300.
Хълца, скача и т.н....
Веднъж чистих клапата на стъпковия с помоща на клечки за уши и кореселин.
Вероятно ще трябва да го накисна с газ. Страх ме е да не отмия вътре някаква смазка. Затова само клапата чистих, с надеждата когато саждите паднат, да заработи по-добре.
Иначе клапичката се движи много лесно, никъде не запъва и т.н.
Когато извадя буксата на стъпковия, оборотите са качват на 1300.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани