М40Б18 и баналния проблем с обороти.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
М40Б18 и баналния проблем с обороти.
Здравейте, колеги. До скоро имах проблем с оборотите от спукан гофриран маркуч и ТПС. След смяна се кротнаха за няколко месеца и сега пак проблем
Сега обаче ме хвърли в дълбок размисъл тоя мотор. При студен мотор нямам никакви проблеми. Достигне ли обаче стрелката 12ч. и почва едно игране 600-800 постоянно. Когато си в движение обаче и освободиш няма грижи. Спреш ли на светофара и пак почва да клати
Проветил съм дюзи, гофрирания за дупки, всички вакумни маркучи са сменени, чистене МПХ. На буксата на ЕКУ са мерени температурен при 25 и 80 градуса, ТПС при плавно движение и съм го отварял и чистил допълнително, дебитомера, сменени филтри, кабели. Останаха ми свещи, дистрибуторна капачка и да меря налягането на бензина в рейката(за сега нямам с какво).
При откачен дебитомер няма клатене на обороти в първите 1-2 мин и после почват да клатят още по зле. Това ''оправяне'' по инерция го свързвам с дебитомера. Отварях дебитомера. ИАТ сензора се държи коректно уж на мерене. Пробвах с 1.8К резистор вместо него... без промяна. Изместих и плочката с графита по която движи плъзгача и все така
Според вас къде е ключа за бараката


При откачен дебитомер няма клатене на обороти в първите 1-2 мин и после почват да клатят още по зле. Това ''оправяне'' по инерция го свързвам с дебитомера. Отварях дебитомера. ИАТ сензора се държи коректно уж на мерене. Пробвах с 1.8К резистор вместо него... без промяна. Изместих и плочката с графита по която движи плъзгача и все така

Според вас къде е ключа за бараката

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
пробвай с друг стъпков мотор и с друг датчик на температурата
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
mladfen написа:пробвай с друг стъпков мотор и с друг датчик на температурата
А каква е връзката с това, че се оправят по инерция и стъпковия мотор??? Температурния по принцип мога да го заменя с резистор направо на при ЕКУ-то за теста, че много разглобяване е при него работатата.
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
банално колега ама на диагностика ходи ли?
при мен на м42 и аналогични симптоми проблема беше ламбда сондата
при мен на м42 и аналогични симптоми проблема беше ламбда сондата


- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
jlpetkov написа:банално колега ама на диагностика ходи ли?
при мен на м42 и аналогични симптоми проблема беше ламбда сондата
Ходих. Казаха да ходя в някоя морга и да взема един дебитомер за тест

ПП: Ламбдата съм я тествал с тестера и за всеки случай карах с откачена няколко часа. Ефект няма. Взех да се чудя вече какво и е

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
Виж провери си как са гарнитурите на смук. колектор,ако краде въздух от там ще ти прави тези мизерии.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
nedbmw написа:Виж провери си как са гарнитурите на смук. колектор,ако краде въздух от там ще ти прави тези мизерии.
Знаеш ли, че преди време като свалях дроселната клапа да я почистя(и преди това имаше проблем с оборотите де) гарнитурата и беше счупена в единия край. В смисъл не липсва парче но просто не е "цяла". Тогава я намазах обилно с грез и я затворих. Дали е възможно това да е?
ПП: онзи ден пак бях свалил ЕКУ-то и мерих наред според Ауто Датата. Всичко уж е в норми. Правих и следния експеримент. Наврях вентилатор в кутията за филтъра да обдухва термистора, за да видя дали ше се оправи. Също така и пусках перката(аз съм с перка на радиатора), за да видя евентуално дали не е от датчик на мотор.... и от двете нямаше полза.
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
при мен беше напукана гофретата от дебитомера към дросела и смучеше въздух.смених го и заспа 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
може да е тпс..
вчера сложих на е30 нов колектор с дросел клапана и ново стъпково и оборотите се оправиха и сега са си 800
вчера сложих на е30 нов колектор с дросел клапана и ново стъпково и оборотите се оправиха и сега са си 800
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40Б18 и баналния проблем с обороти.
ares2 написа:може да е тпс..
вчера сложих на е30 нов колектор с дросел клапана и ново стъпково и оборотите се оправиха и сега са си 800
мерих го. Даже се закачах с осцилоскопа за него да видя дали някъде няма прекъснато по пистата. Не мога да си обесня как по инерция се оправя

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани