Проблем с шум по ходовата част
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Проблем с шум по ходовата част
Здравейте,
един глупав въпрос.
Като колата загрее се чува един шум като все едно зъбни колела с изхабени зъбци. като се натисне съединителя шумът спира. сменял съм съединител, не помогна.
като я вдигнаха на крик се оказва, че се чува шум при движението на задните колела. според майсторите съм бил за смяна на диференциал и трансмисия. Според хората в сервиза, цената на тези части е над 700лв втора ръка.
Аз не разбирам много и бих искал да попитам по-разбиращите тук цената действително ли е такава, новите по-добро решение ли са и дали са много по-скъпи и дали този шум е предпоставка за смяна и на двете?
един глупав въпрос.
Като колата загрее се чува един шум като все едно зъбни колела с изхабени зъбци. като се натисне съединителя шумът спира. сменял съм съединител, не помогна.
като я вдигнаха на крик се оказва, че се чува шум при движението на задните колела. според майсторите съм бил за смяна на диференциал и трансмисия. Според хората в сервиза, цената на тези части е над 700лв втора ръка.
Аз не разбирам много и бих искал да попитам по-разбиращите тук цената действително ли е такава, новите по-добро решение ли са и дали са много по-скъпи и дали този шум е предпоставка за смяна и на двете?
...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с шум по ходовата част
bigbro1 написа:Здравейте,
един глупав въпрос.
Като колата загрее се чува един шум като все едно зъбни колела с изхабени зъбци. като се натисне съединителя шумът спира. сменял съм съединител, не помогна.
като я вдигнаха на крик се оказва, че се чува шум при движението на задните колела. според майсторите съм бил за смяна на диференциал и трансмисия. Според хората в сервиза, цената на тези части е над 700лв втора ръка.
Аз не разбирам много и бих искал да попитам по-разбиращите тук цената действително ли е такава, новите по-добро решение ли са и дали са много по-скъпи и дали този шум е предпоставка за смяна и на двете?
Колега, дай едно по едно... За каква кола става въпрос М3 или 318тдс


Шума в движение ли се чува или на място и при настикане на съединителя спира? Ако е на място може да имаш аксиален луфт на коляновия вал...
П.С. Не ги слушай много какво ти говорят, ами се увери сам в шума и при какви условия го има...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с шум по ходовата част
Ха.. и аз къде гледам
Е36 '96г е колата 316
Шум има само като се изключи от скорост. Като натисна съединителя, шумът изчезва... странна работа.
Все едно чуваш как работи дизелов мотор, но като че ли идва от под колата...

Шум има само като се изключи от скорост. Като натисна съединителя, шумът изчезва... странна работа.
Все едно чуваш как работи дизелов мотор, но като че ли идва от под колата...
...
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Проблем с шум по ходовата част
точно ти казва колегата и кажи ква е колата а за цената ми се струва висока зависи за къв диф. и кви скорости става въпрос но като уточниш ще имаш и повече отговори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с шум по ходовата част
bigbro1 написа:Ха.. и аз къде гледамЕ36 '96г е колата 316
Шум има само като се изключи от скорост. Като натисна съединителя, шумът изчезва... странна работа.
Все едно чуваш как работи дизелов мотор, но като че ли идва от под колата...
ОК, значи имаме шум само на свободна, когато съединителя не е натиснат... А в движение или го има и на място?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с шум по ходовата част
Nickelback написа:bigbro1 написа:Ха.. и аз къде гледамЕ36 '96г е колата 316
Шум има само като се изключи от скорост. Като натисна съединителя, шумът изчезва... странна работа.
Все едно чуваш как работи дизелов мотор, но като че ли идва от под колата...
ОК, значи имаме шум само на свободна, когато съединителя не е натиснат... А в движение или го има и на място?
Само на свободна, когато съединителят не е натиснат.
Ако колата се движи изключена от скорост, шум също има, като той е еднакво силен със същия, когато колата е спряла.
Странното е, че се появява като загрее двигателят и се е движила колата поне около 10тина км...
Тракането е все едно се чува стар дизелов двигател

...
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с шум по ходовата част
Това за шума ми мирише на лагери на първичния вал 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с шум по ходовата част
Колега, за съжаление съм на едно мнение с колегата vanchov
Сега точно Паджерото е на ремонт точно заради същия проблем... Карах го една година със симптоми като твоите... Двигателя тракаше, но аз си мислех, че е нормално като за дизел... Чак скоро забелязахме, че имам "завиден" аксиален луфт на коляновия вал. Ходи си... напред... назад
Набиваш го с чука назад, после натискаш съединителя и хоп - половин сантиметър си отива напред. И шума изчезваше...
Та така, виж дали ти ходи демферната ролка напред-назад като натискаш съединителя

Сега точно Паджерото е на ремонт точно заради същия проблем... Карах го една година със симптоми като твоите... Двигателя тракаше, но аз си мислех, че е нормално като за дизел... Чак скоро забелязахме, че имам "завиден" аксиален луфт на коляновия вал. Ходи си... напред... назад

Та така, виж дали ти ходи демферната ролка напред-назад като натискаш съединителя

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bigbro1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: е36
Re: Проблем с шум по ходовата част
Ясна работата.. ще отскоча до сервиз и ще пиша после...
вероятно ще ходя при колегата дето е писал във форума за неговия сервиз в София.
Поне съм сигурен, че няма да дооправям колата след сервиза
вероятно ще ходя при колегата дето е писал във форума за неговия сервиз в София.
Поне съм сигурен, че няма да дооправям колата след сервиза
...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с шум по ходовата част
Много го наплашихте колегата, какъв луфт на коляновия вал. Ако има такъв луфт, няма значение дали колата е загряла или не, ще си шуми постоянно.
При него най-вероятно е от лагерите на първичния вал на скоростната кутия, не е диференциал. Лагерите на първичния вал на скоростната кутия си шумят и когато колата не е загряла, но тогава маслото е по-гъсто, говоря за това, което е в скоростната кутия, поради което то поглъща шума и почти не се чува. Като загрее колата, маслото в кутията също е загряло и шума се чува по-ясно.
На майсторите може да им кажеш да го духат.
При него най-вероятно е от лагерите на първичния вал на скоростната кутия, не е диференциал. Лагерите на първичния вал на скоростната кутия си шумят и когато колата не е загряла, но тогава маслото е по-гъсто, говоря за това, което е в скоростната кутия, поради което то поглъща шума и почти не се чува. Като загрее колата, маслото в кутията също е загряло и шума се чува по-ясно.
На майсторите може да им кажеш да го духат.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани